vierailija
No eihän ollut, mistä näin väärin päättelet?Lentää ja panee-osasto olikin oikeassa! Jesss!
No eihän ollut, mistä näin väärin päättelet?Lentää ja panee-osasto olikin oikeassa! Jesss!
Tuntuisi hassulta, että nostaisi tuon esiin typeränä juoruna jos nyt olisivat joku pari sitten. Hmph.Minusta siitä näkee tosi selkeästi sen, että se ei ole juuri seurustellut. Sosiaalinen perhonen, jolla on mieletön kaveriverkosto, mutta joka ei osaa edetä friendzonea syvemmälle. Ei osaa tai ei uskalla päästää ketään lähelleen. Nykyisin se varmasti olisi tosi hankalaa, mutta ei ole uskaltanut aiemminkaan.
Tuossa samassa haastattelussa kertoo, että typerin (ehkä joku muu termi) juoru Liverpoolissa oli se, että he olisivat Jeren kanssa pari. Kuinkahan lienee tilanne nyt?
No kun sanoo noin, niin mitäpä aattelet?Minusta siitä näkee tosi selkeästi sen, että se ei ole juuri seurustellut. Sosiaalinen perhonen, jolla on mieletön kaveriverkosto, mutta joka ei osaa edetä friendzonea syvemmälle. Ei osaa tai ei uskalla päästää ketään lähelleen. Nykyisin se varmasti olisi tosi hankalaa, mutta ei ole uskaltanut aiemminkaan.
Tuossa samassa haastattelussa kertoo, että typerin (ehkä joku muu termi) juoru Liverpoolissa oli se, että he olisivat Jeren kanssa pari. Kuinkahan lienee tilanne nyt?
Tai rakastuu (oikeastaan ihastuu) tosi helposti, mutta ei uskalla, kykene yms. tehdä tuttavuutta toiseen.B ei varmaan helposti rakastu eikä halua seurustella ilman aitoja tunteita. (Huom.En ole Aito)
Ei me tiedetä, kuinka usein ne näkee, varmasti ollut salareissuja toistensa luo!Ja se siinä onkin kiinnostavaa, että valitsi kaukosuhteen. Ehkä on helpompi olla ja elää, kun ei tarvitse olla koko ajan kiinni toisessa. Ja H on siinäkin mielessö oivallinen kumppani, kun hänelläkin kiireinen ura. Varmasti sopii toisilleen hyvin.
Varmaan voitti arvonnassa? Tai voi olla, että Joksut on kutsuneet heidät?Mitä toi tarkoittaa val202:n instastooreissa, että Josubs tiimi valmiina "kuunteluun"? Saiko osa heistä arvonnassa pääsyn tuonne vai tuleeko toi jostain radiosta? (ei kai?)
Mitä se haittaisi? Noi on sitäpaitsi akustisina versioina, niin kuulostaa varmasti ihan erilaiselta levyltä (paitsi ehkä Sonce, joka on tylsä biisi muutenkin) ja lisäksi tulihan tuossa ainakin kahdessa klipissä toista tylsimystä, Novi valia.Älkää katsoko val 202 stooreja jos ette halua spoilaantua!! siellä mitä luultavammin muutamista biiseistä pätkiä ainakin tekstien perusteella. Luojan kiitos mulla oli äänet pois niin en kuullut niitä
Jos ei tuota tajua niin on aika vieraantunut todellisuudesta. Voi vaikka testata kotona.No aivan varmasti haisee kaikkien hikiset vaatteet pahalle sen jälkeen kun ne on ensin muhinut useita päiviä samassa muovipussissa likaisten alushousujen kanssa.
Ei välttämättä. Itse en usko, että on ollut ja jos Jere vielä menee Sloveniaan, kommenteista varmasti voi havaita, onko siellä ekaa kertaa vaiko ei.Ei me tiedetä, kuinka usein ne näkee, varmasti ollut salareissuja toistensa luo!
No en mä halua ainakaan millään lailla spoilaantua ja aattelin nyt varoittaa jos jotkut muutkaan ei halua. Jos sua ei haittaa niin ok, mut ite haluan säästää biisien kuuntelun sit kun levy tulee, vaikka olisi eri versiotMitä se haittaisi? Noi on sitäpaitsi akustisina versioina, niin kuulostaa varmasti ihan erilaiselta levyltä (paitsi ehkä Sonce, joka on tylsä biisi muutenkin) ja lisäksi tulihan tuossa ainakin kahdessa klipissä toista tylsimystä, Novi valia.
Jere ja Bojan ovat vain kavereita. Kyse oli Tomista.Ei välttämättä. Itse en usko, että on ollut ja jos Jere vielä menee Sloveniaan, kommenteista varmasti voi havaita, onko siellä ekaa kertaa vaiko ei.
Haisiko ne kalsaritkin noin pahalta, apua lisää mielikuviaNo aivan varmasti haisee kaikkien hikiset vaatteet pahalle sen jälkeen kun ne on ensin muhinut useita päiviä samassa muovipussissa likaisten alushousujen kanssa.
Musta molemmat on ihania, ootan Soncea kovasti!Mitä se haittaisi? Noi on sitäpaitsi akustisina versioina, niin kuulostaa varmasti ihan erilaiselta levyltä (paitsi ehkä Sonce, joka on tylsä biisi muutenkin) ja lisäksi tulihan tuossa ainakin kahdessa klipissä toista tylsimystä, Novi valia.
I saw what I saw and I think what I think.Joko tuli kaikille selväksi, että K ja B ovat vain kavereita.
Kumma kyllä jos ei.Joko tuli kaikille selväksi, että K ja B ovat vain kavereita.
H:sta tietenkinJere ja Bojan ovat vain kavereita. Kyse oli Tomista.
Älä, oikeesti aloin miettimään samaaHaisiko ne kalsaritkin noin pahalta, apua lisää mielikuvia
Mä en edelleenkään voi olla ajattelematta, että he omalla käytöksellään antoivat aihetta niihin juoruihin. Vaikka kuinka sanotaan, että läppää oli, mutta oli K lla varsinkin sen verran vahvaa läppää aiheesta, että ei ihme, jos noin luultiin. En ole tuo jolta kysyit, mutta ajattelen, että vähän on tekopyhää nyt tai ehkä paremminkin B ei ymmärrä, miltä heidän käytöksensä näytti.No kun sanoo noin, niin mitäpä aattelet?
Sun likaiset alkkarit sitten tuoksuu vissiin ruusuilta?Haisiko ne kalsaritkin noin pahalta, apua lisää mielikuvia
Pilkkaat BojaniaÄlä, oikeesti aloin miettimään samaa
Mä en tiedä onko toi kiva vai ei. Mulla on poolopaitaviehtymys, silmät jäi jotenkin jumiin tohon asuun.B on näköjään leikannut hiuksiaan
Mutta eikö siinä ole eroa ajatella, että ovat pari kuin että ihastuivat toisiinsa heteroina ja bromancen nimissä?Mä en edelleenkään voi olla ajattelematta, että he omalla käytöksellään antoivat aihetta niihin juoruihin. Vaikka kuinka sanotaan, että läppää oli, mutta oli K lla varsinkin sen verran vahvaa läppää aiheesta, että ei ihme, jos noin luultiin. En ole tuo jolta kysyit, mutta ajattelen, että vähän on tekopyhää nyt tai ehkä paremminkin B ei ymmärrä, miltä heidän käytöksensä näytti.