K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Anteeksi! Luulin, että olit se hajukeskustelun vastustajan päävastustaja (jos sellainen on täällä), joka luuli minua B n intohimoiseksi puolustajaksi aiemmin. Alkaa mennä liian monimutkaiseksi. En enää pysy perässä edes omissa viesteissäni.
Onhan se selvää ettei täällä keskustele vaan kaksi ihmistä. Silti kaikki niputetaan yhteen.

vierailija
Eli tää val202 tilaisuus on varmaan se, johon arvottiin ne onnekkaat osallistujat! Jokerit on siellä paikalla 😭😭😭 Vähänkö onnekkaita nämä jotka sinne pääsivät. Itsellä ei ois sikäli ollut järkeä edes yrittää, että toi on kaikki sloveeniksi. Enkä ois muutenkaan toki päässyt 🤪

vierailija
Tuskin liitelee. Onko niin vaikea uskoa, ettei kaikkia kiinnosta liitely eikä seurustelu. T.eräs liitelemätön ja seurustelematon
Tää on asia, mistä me ei tiedetä. Maailma on pullollaan julkkiksia, jotka esittävät haastatteluissa kuuliaista ja uskollista kumppania tai perheenisää/äitiä, mutta totuus on aivan toinen. B nyt ei tuohon liity, mutta tuskin kertoisi haastatteluissa, jos on enemmän vaikka irtosuhteiden perään.

vierailija
Musta tuo kuulostaa ja vaikuttaa kaikkien aiempien puheiden perusteella että seurustelu kiinnostaa mutta pitäis varmaan päästä kiinnostumaan toisesta ensin. Ehkei jaksa mitään treffailua esim. treffipalstojen kautta.
Ja se siinä onkin kiinnostavaa, että valitsi kaukosuhteen. Ehkä on helpompi olla ja elää, kun ei tarvitse olla koko ajan kiinni toisessa. Ja H on siinäkin mielessö oivallinen kumppani, kun hänelläkin kiireinen ura. Varmasti sopii toisilleen hyvin.

vierailija
Älkää katsoko val 202 stooreja jos ette halua spoilaantua!! siellä mitä luultavammin muutamista biiseistä pätkiä ainakin tekstien perusteella. Luojan kiitos mulla oli äänet pois niin en kuullut niitä 😁

vierailija
Ei hyvälle ominaishajultaan tuoksuvien miesten tekstiilit löyhkää. Vertailuna vaan omia tapailukumppaneita. Toisen t-paidat haiskahti parin päivån jälkeen hapantuneelle maidolle ja pierulle, toisen taas miehelle.
No aivan varmasti haisee kaikkien hikiset vaatteet pahalle sen jälkeen kun ne on ensin muhinut useita päiviä samassa muovipussissa likaisten alushousujen kanssa.

vierailija
Tää yksi haastattelu, on haasteita saada tekstiä läpi, joten jätän lainaamatta, mutta missä B puhuu seurustelukuvioistaan.
Näköjään ei mene läpi, sisältää liikaa enkkua. Eli pakollista kotimaista pölinää tähän alkuun, että tulisi läpi samantien, kulkematta moderuudun kautta.
Ja samma på svenska.

LadySlo oli referoinut Discordiin näin: "
(Pakko laittaa google kääntäjään, herjaa liiasta enkkusisällöstä muuten )
"Heiltä kysytään myös, kuinka heidän maineensa on vaikuttanut heidän seurusteluihinsa, suhteisiinsa jne. Bojan vastaa, että hän ei ole koskaan ollut pahemmin seurustelija (tai jotain sellaista), mutta hän miettisi nyt enemmän, kenet päästää lähelle (en muista tarkat sanat, mutta jotain sen suuntaista)"

Haha, mä niin tiesin tuon.
Nii, että oon saanut kyllä melkein kaikessa ihan oikeat vibat Boitsusta
Minusta siitä näkee tosi selkeästi sen, että se ei ole juuri seurustellut. Sosiaalinen perhonen, jolla on mieletön kaveriverkosto, mutta joka ei osaa edetä friendzonea syvemmälle. Ei osaa tai ei uskalla päästää ketään lähelleen. Nykyisin se varmasti olisi tosi hankalaa, mutta ei ole uskaltanut aiemminkaan.

Tuossa samassa haastattelussa kertoo, että typerin (ehkä joku muu termi) juoru Liverpoolissa oli se, että he olisivat Jeren kanssa pari. Kuinkahan lienee tilanne nyt?

vierailija
Tää yksi haastattelu, on haasteita saada tekstiä läpi, joten jätän lainaamatta, mutta missä B puhuu seurustelukuvioistaan.
Näköjään ei mene läpi, sisältää liikaa enkkua. Eli pakollista kotimaista pölinää tähän alkuun, että tulisi läpi samantien, kulkematta moderuudun kautta.
Ja samma på svenska.

LadySlo oli referoinut Discordiin näin: "
(Pakko laittaa google kääntäjään, herjaa liiasta enkkusisällöstä muuten )
"Heiltä kysytään myös, kuinka heidän maineensa on vaikuttanut heidän seurusteluihinsa, suhteisiinsa jne. Bojan vastaa, että hän ei ole koskaan ollut pahemmin seurustelija (tai jotain sellaista), mutta hän miettisi nyt enemmän, kenet päästää lähelle (en muista tarkat sanat, mutta jotain sen suuntaista)"

Haha, mä niin tiesin tuon.
Nii, että oon saanut kyllä melkein kaikessa ihan oikeat vibat Boitsusta
Lentää ja panee-osasto olikin oikeassa! Jesss!

Yhteistyössä