vierailija
Täällä taitaa olla useampi, jotka ei tykkää haisuteemasta.Koita jo päästä yli siitä.
Täällä taitaa olla useampi, jotka ei tykkää haisuteemasta.Koita jo päästä yli siitä.
Ei mikään.Mikä mun viestissä oli väärin?
5 tuntia levyyn!!!
Ei näytä pääsevän, mutta sekoitit jo minutkin häneen.Niihin on jo puututtu tänään useasti, mutta valitettavasti tämä yksi B:tä puolustava valkoisella ratsulla ratsastava ritari ei millään pääse yli siitä, että B:tä on loukattu. Se ei vaan ole tervettä.
Juu ei todellakaan.Tää palsta ei ansaitse niitä stooreja
No onhan se sietämätöntä, jos ihminen haisee.Jos B haisee niin sit se vaan haisee. Is not a big deal.
No musta taas tuntuu siltä, että tykkäävät, koska jankkaavat siitä 24/7.Täällä taitaa olla useampi, jotka ei tykkää haisuteemasta.
Samaa mietinNo musta taas tuntuu siltä, että tykkäävät, koska jankkaavat siitä 24/7.
Tämä oli mun eka viesti asiasta. Menit nyt itse sekaisin henkilöissä.Ei näytä pääsevän, mutta sekoitit jo minutkin häneen.
Siltä näyttää, kun jokaisella on oma lähestymistapansa, niin tekstiä riittää 🦨No musta taas tuntuu siltä, että tykkäävät, koska jankkaavat siitä 24/7.
Ei ketään edes kiinnosta nähtävästi mikään muu kuin hajut.Juu ei todellakaan.
Ei se silloin tiennyt kuinka kauan K jatkaa sitä.Huonoa huumoria, eikä B halunnut leimautua tosikoksi.
Eli sinäkin vaan ylläpidät toiminnallasi tätä keskustelua.Ei näytä pääsevän, mutta sekoitit jo minutkin häneen.
Eli liitelee kukasta kukkaan.Tää yksi haastattelu, on haasteita saada tekstiä läpi, joten jätän lainaamatta, mutta missä B puhuu seurustelukuvioistaan.
Näköjään ei mene läpi, sisältää liikaa enkkua. Eli pakollista kotimaista pölinää tähän alkuun, että tulisi läpi samantien, kulkematta moderuudun kautta.
Ja samma på svenska.
LadySlo oli referoinut Discordiin näin: "
(Pakko laittaa google kääntäjään, herjaa liiasta enkkusisällöstä muuten )
"Heiltä kysytään myös, kuinka heidän maineensa on vaikuttanut heidän seurusteluihinsa, suhteisiinsa jne. Bojan vastaa, että hän ei ole koskaan ollut pahemmin seurustelija (tai jotain sellaista), mutta hän miettisi nyt enemmän, kenet päästää lähelle (en muista tarkat sanat, mutta jotain sen suuntaista)"
Haha, mä niin tiesin tuon.
Nii, että oon saanut kyllä melkein kaikessa ihan oikeat vibat Boitsusta
Haisee niin pahalle, ettei kukaan huoli häntä.Tää yksi haastattelu, on haasteita saada tekstiä läpi, joten jätän lainaamatta, mutta missä B puhuu seurustelukuvioistaan.
Näköjään ei mene läpi, sisältää liikaa enkkua. Eli pakollista kotimaista pölinää tähän alkuun, että tulisi läpi samantien, kulkematta moderuudun kautta.
Ja samma på svenska.
"Heiltä kysytään myös, kuinka heidän maineensa on vaikuttanut heidän seurusteluihinsa, suhteisiinsa jne. Bojan vastaa, että hän ei ole koskaan ollut pahemmin seurustelija (tai jotain sellaista), mutta hän miettisi nyt enemmän, kenet päästää lähelle (en muista tarkat sanat, mutta jotain sen suuntaista)"
Juu, en usko. Siinäkin samanlaisia Jeren kanssa tai jakavat jotain yhteistä.Eli liitelee kukasta kukkaan.
Apua! Tää on joku featti ilmeisesti, en ollut kuullutkaanvähän vanhempaa kta vuodelta 2016
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Vaikuttaa et on sellainen ettei kovin helpolla kiinnostu mut sitten kun kiinnostuu on tunteella mukana.Tää yksi haastattelu, on haasteita saada tekstiä läpi, joten jätän lainaamatta, mutta missä B puhuu seurustelukuvioistaan.
Ja samma på svenska.
Anteeksi! Luulin, että olit se hajukeskustelun vastustajan päävastustaja (jos sellainen on täällä), joka luuli minua B n intohimoiseksi puolustajaksi aiemmin. Alkaa mennä liian monimutkaiseksi. En enää pysy perässä edes omissa viesteissäni.Tämä oli mun eka viesti asiasta. Menit nyt itse sekaisin henkilöissä.
Härtsää ei haittaa hajutHaisee niin pahalle, ettei kukaan huoli häntä.