vierailija
Juuri niitä näköjäänToi alotti, lälläslää, mitä hiton alaikäsen oloisia keski-ikäisiä täällä on
Juuri niitä näköjäänToi alotti, lälläslää, mitä hiton alaikäsen oloisia keski-ikäisiä täällä on
Tykkään niistä pidempinä kaikkein eniten mutta hyvin sopii kyl tuokin! Ihana tuo Novi val tuossaB on näköjään leikannut hiuksiaan
Mutta se kaikki oli vitsiä. Pelkkää huumoria. Ja nauratti Bojania myös kun hän sen stoorin jakoi omalle tililleen, turha hänen puolestaan on loukkaantua.Niin puhui, mutta tottakai paidan haju yhdistetään paidan käyttäjään. K kin tavallaan yhdisti, kun ihmetteli, että niin komea kaveri, mutta kauhea haju vaatteissaan. Miten se ulkonäkö asiaan liittyisi jos haju ei johdu tyypistä K n jutuissa.
Mitä se käyttäjän estäminen auttaa? Joku veivaa lentotilaa tai sit poistajia on useita?Se on joku modeoikeudellinen, joka on kilahtanut shipistå. Poistamiskäytäntöä on muutettu tiukemmaksi, poisto vaatii oikeasti perusteet ja turhista poistoilmoituksista voidaan estää käyttäjä (lukee ehdoissa)
Mistä tiedät? Mä ainakin uskon, et pitää. Huoh, mitä itsepetostaNo toi on K:n huumoria pönttö, ei se oikeasti pidä B:tä huonon hajuisena. Päinvastoin.
Kiinnostaa kyllä kuulla mitä sanoo asiasta.Tota haastattelua, jossa Bojan (toivottavasti!) siis sanoo, ettei ole ehtinyt seurustella ei vissiinkään ole vielä käännetty?
Apua onko toi sen nimiPanohetki Sloveniassa. Niin taitavasti sävelletty ja laulettu.
Minä poistin sen herjauksen jo. Ei ole enää siellä. Trollit on vallanneet sen, K ja B shippikin siirtynyt tänne kai.Onhan tuo Puutarha vielä olemassa shippareille discordin lisäksi. Tosin sielläkin viimeinen kommentti viimeksi oli Aidon tai "Aidon" nimimerkkisen herjaus.
Itsekin oletat. En ole ainoa joka täällä puolustaa Btä.Tämä on taas tätä pieleen mennyttä kirjoittajan arvailua. Nimimerkit olis tarpeen. Olen ihan eri henkilö. Juuri yritin itsekin saada häntä lopettamaan. Vastasin vain tuohon, kun joku sanoi että K puhui vain paidasta, ei miehestä sen sisällä.
Pönttö mulla on vessassa, missä sulla?No toi on K:n huumoria pönttö, ei se oikeasti pidä B:tä huonon hajuisena. Päinvastoin.
Ei hyvälle ominaishajultaan tuoksuvien miesten tekstiilit löyhkää. Vertailuna vaan omia tapailukumppaneita. Toisen t-paidat haiskahti parin päivån jälkeen hapantuneelle maidolle ja pierulle, toisen taas miehelle.Tämä on taas tätä pieleen mennyttä kirjoittajan arvailua. Nimimerkit olis tarpeen. Olen ihan eri henkilö. Juuri yritin itsekin saada häntä lopettamaan. Vastasin vain tuohon, kun joku sanoi että K puhui vain paidasta, ei miehestä sen sisällä.
Panohetki Sloveniassa. Niin taitavasti sävelletty ja laulettu.
No ihan helposti ne viestit saa edelleen pois, ei tarvi modeoikeuksia, kirjoittaa vain kenttään asiaton niin mikä tahansa poistuu.Mitä se käyttäjän estäminen auttaa? Joku veivaa lentotilaa tai sit poistajia on useita?
Mitä tarinoita?Joo oon kuullut näitä järkkäritarinoita eurotourilta, ihania
Taas tommonen mikkoalatalon muotitukka 90-luvulta. Missä halvimmassa korttelikampaamossa tuo käyTykkään niistä pidempinä kaikkein eniten mutta hyvin sopii kyl tuokin! Ihana tuo Novi val tuossa
Sen eston saa ihan helpolla pois, kun vaihtaa ip osoitteensa lentotilan avulla, ei ole mitään uutta siis, toi on ollut aiemminkin.Mitä se käyttäjän estäminen auttaa? Joku veivaa lentotilaa tai sit poistajia on useita?
Mä kysyinkin, että mitä se käyttäjän estäminen auttaa? Veivaat lentotilaa ja ip vaihdettu sillä.No ihan helposti ne viestit saa edelleen pois, ei tarvi modeoikeuksia, kirjoittaa vain kenttään asiaton niin mikä tahansa poistuu.
Huonoa huumoria, eikä B halunnut leimautua tosikoksi.Mutta se kaikki oli vitsiä. Pelkkää huumoria. Ja nauratti Bojania myös kun hän sen stoorin jakoi omalle tililleen, turha hänen puolestaan on loukkaantua.
Mutta ne viestit on terveitä ja niihin et puutu?Ihan oikeasti, Koita jo päästä yli siitä, et Btä tai hänen paitaa on sanottu haisevaksi. Ei oo enää tervettä.
B:llä ei ole sama huumorintaju kuin sinulla.Huonoa huumoria, eikä B halunnut leimautua tosikoksi.
Jep, paita ja kaikki muutkin vaatteet haisee yhtäkkiä ihan itsestäänEi hyvälle ominaishajultaan tuoksuvien miesten tekstiilit löyhkää. Vertailuna vaan omia tapailukumppaneita. Toisen t-paidat haiskahti parin päivån jälkeen hapantuneelle maidolle ja pierulle, toisen taas miehelle.
Joo ei autakaan yhtään mitään, se on helppo kiertää.Mä kysyinkin, että mitä se käyttäjän estäminen auttaa? Veivaat lentotilaa ja ip vaihdettu sillä.
Senkin Emmanuelle, flirttaa järkkäreille!Nää on hauskoja, tais yks sun toinenkin järkkäri yllättyä
Tää palsta ei ansaitse niitä stoorejaMitä tarinoita?
Niihin on jo puututtu tänään useasti, mutta valitettavasti tämä yksi B:tä puolustava valkoisella ratsulla ratsastava ritari ei millään pääse yli siitä, että B:tä on loukattu. Se ei vaan ole tervettä.Mutta ne viestit on terveitä ja niihin et puutu?
- eri
No koska rakastaa Bojania ja oli juuri hänen kanssaan lomallakin.Mistä tiedät? Mä ainakin uskon, et pitää. Huoh, mitä itsepetosta
Mä haluun paidan, joka alkaa tuoksumaan itsestään!Jep, paita ja kaikki muutkin vaatteet haisee yhtäkkiä ihan itsestään