vierailija
Samanlainen kuin mä esim. jos ois noin.Vaikuttaa et on sellainen ettei kovin helpolla kiinnostu mut sitten kun kiinnostuu on tunteella mukana.
Samanlainen kuin mä esim. jos ois noin.Vaikuttaa et on sellainen ettei kovin helpolla kiinnostu mut sitten kun kiinnostuu on tunteella mukana.
Onhan se selvää ettei täällä keskustele vaan kaksi ihmistä. Silti kaikki niputetaan yhteen.Anteeksi! Luulin, että olit se hajukeskustelun vastustajan päävastustaja (jos sellainen on täällä), joka luuli minua B n intohimoiseksi puolustajaksi aiemmin. Alkaa mennä liian monimutkaiseksi. En enää pysy perässä edes omissa viesteissäni.
Olet oikeassa. Yritän rauhoittua. Sopivasti olenkin aasi.Eli sinäkin vaan ylläpidät toiminnallasi tätä keskustelua.
-eri
Tuskin liitelee. Onko niin vaikea uskoa, ettei kaikkia kiinnosta liitely eikä seurustelu. T.eräs liitelemätön ja seurustelematonEli liitelee kukasta kukkaan.
Ei seurustele vain siksi, että niin kuuluu tehdä.Vaikuttaa et on sellainen ettei kovin helpolla kiinnostu mut sitten kun kiinnostuu on tunteella mukana.
Tuosta me ei taas oikein tiedetä mitään suuntaan tai toiseen.Tuskin liitelee. Onko niin vaikea uskoa, ettei kaikkia kiinnosta liitely eikä seurustelu. T.eräs liitelemätön ja seurustelematon
Mä haluun kuulla neJuu ei todellakaan.
Onneksi löysi H:nVaikuttaa et on sellainen ettei kovin helpolla kiinnostu mut sitten kun kiinnostuu on tunteella mukana.
Musta tuo kuulostaa ja vaikuttaa kaikkien aiempien puheiden perusteella että seurustelu kiinnostaa mutta pitäis varmaan päästä kiinnostumaan toisesta ensin. Ehkei jaksa mitään treffailua esim. treffipalstojen kautta.Tuosta me ei taas oikein tiedetä mitään suuntaan tai toiseen.
val202 instassa Jokereista! Albuminkuuntelutilaisuus? Bojan näyttää vähän Viisu-Bojanilta tuossa lyhyessä tukassaan.
Joo tohon oli joku arvontakin, jonka voittajat pääsi tonne. Muun muassa Joksujen instassa oli tästä infoa joku aika sitval202 instassa Jokereista! Albuminkuuntelutilaisuus? Bojan näyttää vähän Viisu-Bojanilta tuossa lyhyessä tukassaan.
Läpissäkin on aina joku osa totuutta…Ei se silloin tiennyt kuinka kauan K jatkaa sitä.
Jos mä heitän läppää että niinhän sä luulet, kun toinen aivopuolisko puuttuu kokonaan, niin onko siinäkin siis osa totuutta?Läpissäkin on aina joku osa totuutta…
Tää on asia, mistä me ei tiedetä. Maailma on pullollaan julkkiksia, jotka esittävät haastatteluissa kuuliaista ja uskollista kumppania tai perheenisää/äitiä, mutta totuus on aivan toinen. B nyt ei tuohon liity, mutta tuskin kertoisi haastatteluissa, jos on enemmän vaikka irtosuhteiden perään.Tuskin liitelee. Onko niin vaikea uskoa, ettei kaikkia kiinnosta liitely eikä seurustelu. T.eräs liitelemätön ja seurustelematon
Sama juttu, mut ihana heille jotka pääsee sinne.Eli tää val202 tilaisuus on varmaan se, johon arvottiin ne onnekkaat osallistujat! Jokerit on siellä paikalla Vähänkö onnekkaita nämä jotka sinne pääsivät. Itsellä ei ois sikäli ollut järkeä edes yrittää, että toi on kaikki sloveeniksi. Enkä ois muutenkaan toki päässyt
Ja se siinä onkin kiinnostavaa, että valitsi kaukosuhteen. Ehkä on helpompi olla ja elää, kun ei tarvitse olla koko ajan kiinni toisessa. Ja H on siinäkin mielessö oivallinen kumppani, kun hänelläkin kiireinen ura. Varmasti sopii toisilleen hyvin.Musta tuo kuulostaa ja vaikuttaa kaikkien aiempien puheiden perusteella että seurustelu kiinnostaa mutta pitäis varmaan päästä kiinnostumaan toisesta ensin. Ehkei jaksa mitään treffailua esim. treffipalstojen kautta.
No aivan varmasti haisee kaikkien hikiset vaatteet pahalle sen jälkeen kun ne on ensin muhinut useita päiviä samassa muovipussissa likaisten alushousujen kanssa.Ei hyvälle ominaishajultaan tuoksuvien miesten tekstiilit löyhkää. Vertailuna vaan omia tapailukumppaneita. Toisen t-paidat haiskahti parin päivån jälkeen hapantuneelle maidolle ja pierulle, toisen taas miehelle.
en kestä, ihana vintagevähän vanhempaa kta vuodelta 2016
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Minusta siitä näkee tosi selkeästi sen, että se ei ole juuri seurustellut. Sosiaalinen perhonen, jolla on mieletön kaveriverkosto, mutta joka ei osaa edetä friendzonea syvemmälle. Ei osaa tai ei uskalla päästää ketään lähelleen. Nykyisin se varmasti olisi tosi hankalaa, mutta ei ole uskaltanut aiemminkaan.Tää yksi haastattelu, on haasteita saada tekstiä läpi, joten jätän lainaamatta, mutta missä B puhuu seurustelukuvioistaan.
Näköjään ei mene läpi, sisältää liikaa enkkua. Eli pakollista kotimaista pölinää tähän alkuun, että tulisi läpi samantien, kulkematta moderuudun kautta.
Ja samma på svenska.
LadySlo oli referoinut Discordiin näin: "
(Pakko laittaa google kääntäjään, herjaa liiasta enkkusisällöstä muuten )
"Heiltä kysytään myös, kuinka heidän maineensa on vaikuttanut heidän seurusteluihinsa, suhteisiinsa jne. Bojan vastaa, että hän ei ole koskaan ollut pahemmin seurustelija (tai jotain sellaista), mutta hän miettisi nyt enemmän, kenet päästää lähelle (en muista tarkat sanat, mutta jotain sen suuntaista)"
Haha, mä niin tiesin tuon.
Nii, että oon saanut kyllä melkein kaikessa ihan oikeat vibat Boitsusta
Lentää ja panee-osasto olikin oikeassa! Jesss!Tää yksi haastattelu, on haasteita saada tekstiä läpi, joten jätän lainaamatta, mutta missä B puhuu seurustelukuvioistaan.
Näköjään ei mene läpi, sisältää liikaa enkkua. Eli pakollista kotimaista pölinää tähän alkuun, että tulisi läpi samantien, kulkematta moderuudun kautta.
Ja samma på svenska.
LadySlo oli referoinut Discordiin näin: "
(Pakko laittaa google kääntäjään, herjaa liiasta enkkusisällöstä muuten )
"Heiltä kysytään myös, kuinka heidän maineensa on vaikuttanut heidän seurusteluihinsa, suhteisiinsa jne. Bojan vastaa, että hän ei ole koskaan ollut pahemmin seurustelija (tai jotain sellaista), mutta hän miettisi nyt enemmän, kenet päästää lähelle (en muista tarkat sanat, mutta jotain sen suuntaista)"
Haha, mä niin tiesin tuon.
Nii, että oon saanut kyllä melkein kaikessa ihan oikeat vibat Boitsusta