K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koko kappale on huumoria. Silloin lausuntoa on tulkittava siihen peilaten. Eikä B niin tyhmä ole, että kirjoittaisi täysin todenmukaisen tarinan elämästään lauluun ja tuskin niin säälittäväkään, että kutsuisi yhden illan ihastusta tosissaan elämänsä rakkaudeksi.
Et siis ymmärtänyt mitä se yhteen iltaan TIIVISTETTY rakkaustarina tarkoittaa.

vierailija
Siis kuinka itseriittoinen ihminen voi olla? Discordissa tuotiin linkki ficin vikaan osaan, ja tää Balkanilla asuva kaikkitietävä ilmoitti, että olispa jäänyt julkaisematta. Hänhän se tietää parhaiten, mitä ficcejä ihmiset haluaa kirjoittaa ja julkaista.
Mä en oo discordissa mutta tajusin just tässä pari päivää sitten että tapasin tän balkanilla asuvan kesällä yhdellä keikalla. Kummallista saada nimimerkin ympärille lihaa ja verta.

vierailija
Siis sun mielestä he ovat seurustelleet ja tämä laulu kertoo heidän rakastumisestaan? Haluan vain varmistaa kun täällä moni sanoo että ei usko heidän olleen yhdessä
En ole tuo, jolta kysyt, mutta vastaan kuitenkin. Mun mielestä ovat kaiketi nähneet ainakin paljon vaivaa tavatakseen puolin ja toisin. Lisäksi mua ihmetyttää, että Bojan on ilmeisesti tutustunut Sadien perheeseen. Itse olen olettanut, että silloin ei olla ihan kevyellä mielellä liikkeellä. Mun mielessä yksi vaihtoehto on, että pitävät nyt tuumaustaukoa ja Bojan lentää USA aan seuraavalla lomajaksolla, kun on runsaasti aikaa. Eikös tämä olisi ihan mahdollinen vaihtoehto?

vierailija
Kauhean mustavalkoista ajattelua täällä joillakin.

Joo, se on biisi. Joo, siinä on sekä humoristinen että surumielinen sävy. Joo, biisit eivät aina kerro tekijän (tai esittäjän) omasta elämästä, mutta usein ihminen kirjoittaa siitä, mistä tietää. Tätä biisiä on promottu sellaisin painotuksin, että jos biisin tekijä ei olisi biisin oletetun nimihenkilön kanssa ollut suhteessa, tällaista promostrategiaa tuskin olisi valittu.

vierailija
Ei tarvi myöskään haukkua toisten tuotoksia. Mut ei yllätä että tää nimimerkillinen on sulle kaiken arvostelun yläpuolella.
No ei ole yläpuolella, itse en esimerkiksi tykännyt niistä hänen enkkubiisikommenteistaan ja että Ssol muka ei olisi pitänyt julkaista eli eilen osallistuin tähän keskusteluun, jossa annettiin kritiikkiä tästä.

vierailija
En ole tuo, jolta kysyt, mutta vastaan kuitenkin. Mun mielestä ovat kaiketi nähneet ainakin paljon vaivaa tavatakseen puolin ja toisin. Lisäksi mua ihmetyttää, että Bojan on ilmeisesti tutustunut Sadien perheeseen. Itse olen olettanut, että silloin ei olla ihan kevyellä mielellä liikkeellä. Mun mielessä yksi vaihtoehto on, että pitävät nyt tuumaustaukoa ja Bojan lentää USA aan seuraavalla lomajaksolla, kun on runsaasti aikaa. Eikös tämä olisi ihan mahdollinen vaihtoehto?
B:llä olis nyt ollut aikaa lennellä Jenkkeihin kun on lomaillut. Kumma kyllä ei ole ollut kiire sinne suuntaan, vaan on kierrellyt Kyproksen ja Suomen ja Portugalin ja Itävallan ja Englannin sen sijaan. Jos jotain kiinnostusta olikin, se ei kantanut mihinkään.

vierailija
Tuumaustauosta tuskin tehtäis tollasta biisiä.

vierailija
Kauhean mustavalkoista ajattelua täällä joillakin.

Joo, se on biisi. Joo, siinä on sekä humoristinen että surumielinen sävy. Joo, biisit eivät aina kerro tekijän (tai esittäjän) omasta elämästä, mutta usein ihminen kirjoittaa siitä, mistä tietää. Tätä biisiä on promottu sellaisin painotuksin, että jos biisin tekijä ei olisi biisin oletetun nimihenkilön kanssa ollut suhteessa, tällaista promostrategiaa tuskin olisi valittu.
Mikä helvetin nimihenkilö? Ei siinä ole ketään nimetty.

vierailija
Mä taas pidän ihan normaalina että on tavannut perhettä koska on aika varmasti yöpynytkin sadien luona siellä ollessaan. Siis olipa suhde mikä hyvänsä. En siis ollenkaan näe että kyse olisi mistään erityisestä vanhemmille esittäytymisestä.

vierailija
No ei, oot kyllä aika epätoivoinen ton parituksesi kanssa jo.

Yhteistyössä