K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on muuten hyvin sanottu, heterokilpi. Sellainen fiilis siitä tulee, koska se selkeä vihje tiettyyn suuntaan on ujutettu sinne tietoisesti. Ihan selvää namedroppailua ilman nimeä.
Ei helvetti alkaa kuulostaa ihan Larry-sekopäiden ja muiden foliohattushippareiden jutuilta. 😭 Kaikki missä oli pieninkin viite naisesta oli ”heterovakuuttelua”.

vierailija
Mikä vihje mahtaa olla kyseessä tähän tiettyyn suuntaan? Tuhat mailia?
Tuhat mailia olisi muuten matka Helsinkiin suunnilleen, mutta minun mielestä kyllä kukaan normi kuuntelija ei yhdistä yhtään kehenkään. Eikä ole B ajatellut sellaista myöskään. Sellaiset vaan jotka on mielessa kuvitelleet sen jonkun S tarinan tai ovat muuten jotakin ST faneja niin on tälläinen ajatuksen juoksu.

vierailija
Etkö osaa tulkita lyriikkaa? Pitäisikö siinä laulaa ”tule takaisin Stephanie”
Joo, ihan kaikki pitäisi kai perusteellisesti kertoa, ei sillä kai väliä miten biisi muuten rakentuu ja miltä se kuulostaa. 😅 Jos sanoo sen jälkeen kun Stephanie on lähtenyt, että rakkautta ja onnellisuutta ei ole tehty minua varten, oh Stephanie, niin eikö se ole aika selvää että on surullinen Stephanien takia.

vierailija
Tuhat mailia olisi muuten matka Helsinkiin suunnilleen, mutta minun mielestä kyllä kukaan normi kuuntelija ei yhdistä yhtään kehenkään. Eikä ole B ajatellut sellaista myöskään. Sellaiset vaan jotka on mielessa kuvitelleet sen jonkun S tarinan tai ovat muuten jotakin ST faneja niin on tälläinen ajatuksen juoksu.
No kyllä on ajatellut. Kaikki jotka pikkasenkin on Bojania seurannut, on kuullut tästä S-jutusta ja mitä tulee ekana mieleen pisamista? Punatukkainen henkilö. Hmm... eikö muka tarkoituksellista?

vierailija
Fani joka tietää B:in elämästä kuluneen vuoden ajalta yhdistää biisin just siihen henkilöön josta se on kirjoitettukin. Ei tarvitse olla ST-fani tai ylipäätään mitenkään edes kiinnostunut sarjan näyttelijästä.

vierailija
Joo, ihan kaikki pitäisi kai perusteellisesti kertoa, ei sillä kai väliä miten biisi muuten rakentuu ja miltä se kuulostaa. Jos sanoo sen jälkeen kun Stephanie on lähtenyt, että rakkautta ja onnellisuutta ei ole tehty minua varten, oh Stephanie, niin eikö se ole aika selvää että on surullinen Stephanien takia.
Vertailin vain niihin heteromiesten kirjoittamiin biiseihin, joissa lyriikoissa on "saisinpa sinut takaisin" tai "haluan sinut takaisin" tai "tule takaisin" että tässä ei sellaista ole.

vierailija
No kyllä on ajatellut. Kaikki jotka pikkasenkin on Bojania seurannut, on kuullut tästä S-jutusta ja mitä tulee ekana mieleen pisamista? Punatukkainen henkilö. Hmm... eikö muka tarkoituksellista?
Mua huvittaa toi S, joka on siihen säilytetty, että kun täällä kirjoittaa Stephaniesta "S":nä, niin se viittaa samalla Sadieen :D Vaikka oon siis team Stephanie on kieli poskessa tehty biisi.

vierailija
Vertailin vain niihin heteromiesten kirjoittamiin biiseihin, joissa lyriikoissa on "saisinpa sinut takaisin" tai "haluan sinut takaisin" tai "tule takaisin" että tässä ei sellaista ole.
Ai että kaikkien pitäis käyttää noita samoja sanoja jos biisissä on kaipausta? Aika tylsäksi menis biisitarjonta jos asioita ei vois muulla tavoin kuvailla. 😁

Yhteistyössä