vierailija
Beautiful love story gone south ei kuulosta siltä että sitä love storya ei olisi ollut, vaan että se meni pieleen.Mitään suhdetta ei ole tainnut edes kehittyä, jos ei keksittäisi näitä kuitenkaan.
Beautiful love story gone south ei kuulosta siltä että sitä love storya ei olisi ollut, vaan että se meni pieleen.Mitään suhdetta ei ole tainnut edes kehittyä, jos ei keksittäisi näitä kuitenkaan.
Tottakai, B:llä ei ole muuta elämää kuin K.Niin jotkut näyttää kuulevan.
Olen aseksuaali hetero, tai en ole enää aseksuaali, mutta sen purkauduttua (41v) en ole ollut enää suhteessa. Onhan minustakin oletettu koko elämäni ajan, että seksi kiinnostaa, miksi mun pitäisi nyt huutaa jokaiseen seksikommenttiin, että älä opleta, että seksi kiinnostaa kaikkia!!??? Minusta on normaalia, että enemmistö olettaa sellaista.Nyt se sana tänne ja äkkiä
Piti kirjoittaa *luulevan, mutta sopiihan tuokinNiin jotkut näyttää kuulevan.
Höpö höpö, Bojan sai siitä tututstumisesta vain tarinan biisille, heterokilveksi.Beautiful love story gone south ei kuulosta siltä että sitä love storya ei olisi ollut, vaan että se meni pieleen.
Miten se liittyi siihen, että on oikein arvioida toisen täysin tuntemattoman seksuaalisuutta?Olen aseksuaali hetero, tai en ole enää aseksuaali, mutta sen purkauduttua (41v) en ole ollut enää suhteessa. Onhan minustakin oletettu koko elämäni ajan, että seksi kiinnostaa, miksi mun pitäisi nyt huutaa jokaiseen seksikommenttiin, että älä opleta, että seksi kiinnostaa kaikkia!!??? Minusta on normaalia, että enemmistö olettaa sellaista.
Etkö todellakaan tajua?Miten se liittyi siihen, että on oikein arvioida toisen täysin tuntemattoman seksuaalisuutta?
Kaikenlaisia tarinoita jostain heterokilvistä sitä pitääkin kehitellä, kun ei pysty omien uskomusten takia kuuntelemaan suoraan mitä B sanoo.Höpö höpö, Bojan sai siitä tututstumisesta vain tarinan biisille, heterokilveksi.
Älä vaan sano, että olet ylioppilas?Miten se liittyi siihen, että on oikein arvioida toisen täysin tuntemattoman seksuaalisuutta?
B on tapaillut kaukana asuvaa henkilöä, jolla pisamia ja B tekee biisin pisamaisesta henkilöstä, joka on mailien takana, mutta tietenkään kyseessä ei ole tämä henkilö. Ei toki.Yksi pisamamaininta ei kenenkään normin mielessä tuota tuollaista yhdistämistä, enkä usko B:nkään niin ajatelleen.
Mikä siis oikeuttaa?Etkö todellakaan tajua?
Vitsibiisihän toi Stephanie aika lailla on. ei ehtinyt kehittyä mitään herkkää saati raastavaa rakkaustarinaa heille. Eihän siinä biisissä edes itketä hänen peräänsä, toisin kuin oikeiden heteromiesten naisbiiseissä.Kaikenlaisia tarinoita jostain heterokilvistä sitä pitääkin kehitellä, kun ei pysty omien uskomusten takia kuuntelemaan suoraan mitä B sanoo.
On, mutta läpällä.B on tapaillut kaukana asuvaa henkilöä, jolla pisamia ja B tekee biisin pisamaisesta henkilöstä, joka on mailien takana, mutta tietenkään kyseessä ei ole tämä henkilö. Ei toki.
Sä oot koominen🫶Etkö todellakaan tajua?
No just niin, mua vaan lähinnä naurattaa tää keskustelu. Mut laitetaan me sitä toivetta ja ne toiset ei sitten laita.Mä en ymmärrä, miksi joillain on joku pakonmielteinen tarve yrittää keksiä ideoita, miksi on turhaa pyytää biisiä radioon? Sitä vartenhan ne toiveboksit radiokanavien sivuilla on, että sinne voi laittaa? Ei tää ole mitään pakkomielteistä fanitusta, että haluaa toivoa Joksujen biisiä radioon, vaan ihan normaalia on haluta näyttää muillekin, miten hyvää musiikkia Joksut tekevät. Jos ei päädy radioon niin so what. Yrittämistä jättämättä ei kuitenkaan lasketa
Oisko vaikka tästä: "Onhan minustakin oletettu koko elämäni ajan, että seksi kiinnostaa - - - älä oleta, että seksi kiinnostaa kaikkia"Miten se liittyi siihen, että on oikein arvioida toisen täysin tuntemattoman seksuaalisuutta?
Sitähän siinä mihin vastasin ei kysytty.Mikä siis oikeuttaa?
Siis siinä lopussahan hän lähtee juomaan suruunsa ja valittaa kun ei saa rakkautta.Vitsibiisihän toi Stephanie aika lailla on. ei ehtinyt kehittyä mitään herkkää saati raastavaa rakkaustarinaa heille. Eihän siinä biisissä edes itketä hänen peräänsä, toisin kuin oikeiden heteromiesten naisbiiseissä.
Mutta käytännössä se oikeuttaa, että täällä myös oletetaan seksin kiinnostavan tai Bojanin tarvitsevan seksiä. Ihan vastaavaa on olettaa, että hän on bi tai homo ja K samoin.Mikä siis oikeuttaa?
Eikö sinun jos kenen pitäisi silloin tajuta, ettei kukaan voi arvioida kenenkään muun seksuaalisuutta?Oisko vaikka tästä: "Onhan minustakin oletettu koko elämäni ajan, että seksi kiinnostaa - - - älä oleta, että seksi kiinnostaa kaikkia"
????????
Hän joi jo biisin alussakin suruunsa, (K) ja tuossa toteaa vaan ihan yleisellä tasolla, ettei rakkaus ja ilo ole häntä varten, se ei sido valitusta tähän pisamaiseen henkilöön enää mitenkään.Siis siinä lopussahan hän lähtee juomaan suruunsa ja valittaa kun ei saa rakkautta.
Niin, eikö olisi aika perseestä jos joku alkaisi netissä pohdiskella että milloin oot viimeksi harrastanut seksiä ja kenen kanssa? Ei ole sopivaa käytöstä tuo oli kyseessä julkkis tai ei.Oisko vaikka tästä: "Onhan minustakin oletettu koko elämäni ajan, että seksi kiinnostaa - - - älä oleta, että seksi kiinnostaa kaikkia"
????????
Sitä asiaa käsitelty biisissä vähän lakonisen huumorin ja itseironian kautta, mutta pohjavire on selvästi surullinen. Bojan onnistui mielestäni tosi hyvin noissa lyriikoissa.Vitsibiisihän toi Stephanie aika lailla on. ei ehtinyt kehittyä mitään herkkää saati raastavaa rakkaustarinaa heille. Eihän siinä biisissä edes itketä hänen peräänsä, toisin kuin oikeiden heteromiesten naisbiiseissä.
No lue se mun kirjoitus stanan tampio. Justhan kirjoitan, että se ei ole mua haitannut, koska on normaalia, että enemmistö tekee oletuksia itsensä mukaan. Tietenkin mäkin voin olettaa asioita.Eikö sinun jos kenen pitäisi silloin tajuta, ettei kukaan voi arvioida kenenkään muun seksuaalisuutta?