K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt se sana tänne ja äkkiä
Olen aseksuaali hetero, tai en ole enää aseksuaali, mutta sen purkauduttua (41v) en ole ollut enää suhteessa. Onhan minustakin oletettu koko elämäni ajan, että seksi kiinnostaa, miksi mun pitäisi nyt huutaa jokaiseen seksikommenttiin, että älä opleta, että seksi kiinnostaa kaikkia!!??? Minusta on normaalia, että enemmistö olettaa sellaista.

vierailija
Mä en ymmärrä, miksi joillain on joku pakonmielteinen tarve yrittää keksiä ideoita, miksi on turhaa pyytää biisiä radioon? Sitä vartenhan ne toiveboksit radiokanavien sivuilla on, että sinne voi laittaa? Ei tää ole mitään pakkomielteistä fanitusta, että haluaa toivoa Joksujen biisiä radioon, vaan ihan normaalia on haluta näyttää muillekin, miten hyvää musiikkia Joksut tekevät. Jos ei päädy radioon niin so what. Yrittämistä jättämättä ei kuitenkaan lasketa

vierailija
Olen aseksuaali hetero, tai en ole enää aseksuaali, mutta sen purkauduttua (41v) en ole ollut enää suhteessa. Onhan minustakin oletettu koko elämäni ajan, että seksi kiinnostaa, miksi mun pitäisi nyt huutaa jokaiseen seksikommenttiin, että älä opleta, että seksi kiinnostaa kaikkia!!??? Minusta on normaalia, että enemmistö olettaa sellaista.
Miten se liittyi siihen, että on oikein arvioida toisen täysin tuntemattoman seksuaalisuutta?

vierailija
Kaikenlaisia tarinoita jostain heterokilvistä sitä pitääkin kehitellä, kun ei pysty omien uskomusten takia kuuntelemaan suoraan mitä B sanoo.
Vitsibiisihän toi Stephanie aika lailla on. ei ehtinyt kehittyä mitään herkkää saati raastavaa rakkaustarinaa heille. Eihän siinä biisissä edes itketä hänen peräänsä, toisin kuin oikeiden heteromiesten naisbiiseissä.

vierailija
Mä en ymmärrä, miksi joillain on joku pakonmielteinen tarve yrittää keksiä ideoita, miksi on turhaa pyytää biisiä radioon? Sitä vartenhan ne toiveboksit radiokanavien sivuilla on, että sinne voi laittaa? Ei tää ole mitään pakkomielteistä fanitusta, että haluaa toivoa Joksujen biisiä radioon, vaan ihan normaalia on haluta näyttää muillekin, miten hyvää musiikkia Joksut tekevät. Jos ei päädy radioon niin so what. Yrittämistä jättämättä ei kuitenkaan lasketa
No just niin, mua vaan lähinnä naurattaa tää keskustelu. 😆 Mut laitetaan me sitä toivetta ja ne toiset ei sitten laita.

vierailija
Oisko vaikka tästä: "Onhan minustakin oletettu koko elämäni ajan, että seksi kiinnostaa - - - älä oleta, että seksi kiinnostaa kaikkia"
????????
Niin, eikö olisi aika perseestä jos joku alkaisi netissä pohdiskella että milloin oot viimeksi harrastanut seksiä ja kenen kanssa? Ei ole sopivaa käytöstä tuo oli kyseessä julkkis tai ei.

vierailija
Vitsibiisihän toi Stephanie aika lailla on. ei ehtinyt kehittyä mitään herkkää saati raastavaa rakkaustarinaa heille. Eihän siinä biisissä edes itketä hänen peräänsä, toisin kuin oikeiden heteromiesten naisbiiseissä.
Sitä asiaa käsitelty biisissä vähän lakonisen huumorin ja itseironian kautta, mutta pohjavire on selvästi surullinen. Bojan onnistui mielestäni tosi hyvin noissa lyriikoissa.

Yhteistyössä