Mua alkaa jo vähän huvittaa tää keskustelu. Oon jotenkin liian nopeatempoinen tällaiseen. Yritän nyt avata miten aattelen tämän. Tuo biisin saaminen radioon on sinänsä pikkujuttu, eikä se meikäläisen maailmaa hetkauta suuntaan tai toiseen, mutta voisi olla silti kiva asia sekä heille että meille jos se toteutuisi.
On ihan mitättömän pieni ponnistus laittaa joku viesti radioon, niin miksi sitten en tekisi niin, kun vieläpä sopiva toiveohjelmakin löytyi. Tänne laitoin kommenttia siksi koska täällä saattaa olla muitakin kiinnostuneita ja monta pyyntöä on tottakai parempi kuin yksi. Tää keskustelu on ollut siitä hyvä, että asiaa pohdiskellessa löytyi esim. tuo toiveradio. Sen sijaan pitkä keskustelu siitä, kannattaako pyyntöä lähettää vai ei on omasta näkökulmasta aika turhaa, kun siinä samassa ajassa sen viestin ois lähettänyt jo moneen kertaan ja sit siirtytty täällä eteenpäin seuraaviin asioihin. Tää kuulostaa isolta jutulta vaan siksi, että tätä jauhetaan täällä niin kauan ja hartaasti. Itse siis laitoin tuon toiveen jo.