K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alkaa olemaan aika epätoivoista tää teidän fanitus, mitä väliä sillä on kuunteleeko muut tai ns. suuri yleisö Joker Outia. Heillä on just sen kokoinen fanikunta kuin tuollaisella bändillä on, ei se siitä mihinkään kasva vaikka joku biisi soi keskellä yötä kerran jossain suomalaisella radiokanavalla 😅
kyllä he tänne keikalle tulee ihan varmasti, miks ei tulis jos tämä on heidän isoin markkina heti Balkanin jälkeen

vierailija
Alkaa olemaan aika epätoivoista tää teidän fanitus, mitä väliä sillä on kuunteleeko muut tai ns. suuri yleisö Joker Outia. Heillä on just sen kokoinen fanikunta kuin tuollaisella bändillä on, ei se siitä mihinkään kasva vaikka joku biisi soi keskellä yötä kerran jossain suomalaisella radiokanavalla
kyllä he tänne keikalle tulee ihan varmasti, miks ei tulis jos tämä on heidän isoin markkina heti Balkanin jälkeen
Joku varmaan ajattelee, että voi tehdä sitten stoorin asiasta ja tägätä sen Boitsulle, että kuuntele, ollaan saatu teidän biisi radioon! ja saa sillä ehkä Bojanilta huomioo 😚

vierailija
Alkaa olemaan aika epätoivoista tää teidän fanitus, mitä väliä sillä on kuunteleeko muut tai ns. suuri yleisö Joker Outia. Heillä on just sen kokoinen fanikunta kuin tuollaisella bändillä on, ei se siitä mihinkään kasva vaikka joku biisi soi keskellä yötä kerran jossain suomalaisella radiokanavalla
Jep. Ihan varmana ei mistään yöradiosta tule ketään fania bändille, haloo nyt taas. Tai jos tulee yksi niin ihme olisi ja mitä siitä?

vierailija
Ihanaa kun nää pahimmat sukupuolioletus ja homoloukkaantujatyypitkin ovat menneet Discordiin, niin ei synny enää niin hirveää itkua, kiukkua ja loukkaantumista siitä, jos normaalit pohtii, että oisko K homo tai bi, jos on ihastunut enemmän kuin kaverina bojaniin tai että oisko Bojan tai joku muu Jokereista ei-hetero, koska vaikuttaa avoimemmalta muunkinlaiseen seurusteluun kuin naisen kanssa. Noi oletuksethan pitävät jo sisällään seksuaalista suuntautuneisuutta!

vierailija
Mua alkaa jo vähän huvittaa tää keskustelu. Oon jotenkin liian nopeatempoinen tällaiseen. 😄 Yritän nyt avata miten aattelen tämän. Tuo biisin saaminen radioon on sinänsä pikkujuttu, eikä se meikäläisen maailmaa hetkauta suuntaan tai toiseen, mutta voisi olla silti kiva asia sekä heille että meille jos se toteutuisi.

On ihan mitättömän pieni ponnistus laittaa joku viesti radioon, niin miksi sitten en tekisi niin, kun vieläpä sopiva toiveohjelmakin löytyi. Tänne laitoin kommenttia siksi koska täällä saattaa olla muitakin kiinnostuneita ja monta pyyntöä on tottakai parempi kuin yksi. Tää keskustelu on ollut siitä hyvä, että asiaa pohdiskellessa löytyi esim. tuo toiveradio. Sen sijaan pitkä keskustelu siitä, kannattaako pyyntöä lähettää vai ei on omasta näkökulmasta aika turhaa, kun siinä samassa ajassa sen viestin ois lähettänyt jo moneen kertaan ja sit siirtytty täällä eteenpäin seuraaviin asioihin. Tää kuulostaa isolta jutulta vaan siksi, että tätä jauhetaan täällä niin kauan ja hartaasti. 😅 Itse siis laitoin tuon toiveen jo.

vierailija
Ihanaa kun nää pahimmat sukupuolioletus ja homoloukkaantujatyypitkin ovat menneet Discordiin, niin ei synny enää niin hirveää itkua, kiukkua ja loukkaantumista siitä, jos normaalit pohtii, että oisko K homo tai bi, jos on ihastunut enemmän kuin kaverina bojaniin tai että oisko Bojan tai joku muu Jokereista ei-hetero, koska vaikuttaa avoimemmalta muunkinlaiseen seurusteluun kuin naisen kanssa. Noi oletuksethan pitävät jo sisällään seksuaalista suuntautuneisuutta!
Oletko itse mihin suuntautunut?

vierailija
Joku varmaan ajattelee, että voi tehdä sitten stoorin asiasta ja tägätä sen Boitsulle, että kuuntele, ollaan saatu teidän biisi radioon! ja saa sillä ehkä Bojanilta huomioo
No eipä käynyt kyllä moinen mielessä. Etkö sä tee ikinä mitään toisten puolesta mistä et sais jotain henkilökohtaista hyötyä? Mutta mikäpä siinäkään siis vaikka joku tägäis sen heille, olisivat varmaan mielissään.

vierailija
Oletko itse mihin suuntautunut?
Olen aseksuaali hetero, tai en ole enää aseksuaali, mutta sen purkauduttua (41v) en ole ollut enää suhteessa. Onhan minustakin oletettu koko elämäni ajan, että seksi kiinnostaa, miksi mun pitäisi nyt huutaa jokaiseen seksikommenttiin, että älä opleta, että seksi kiinnostaa kaikkia!!??? Minusta on normaalia, että enemmistö olettaa sellaista.

vierailija
Jep. Ihan varmana ei mistään yöradiosta tule ketään fania bändille, haloo nyt taas. Tai jos tulee yksi niin ihme olisi ja mitä siitä?
Mitä ihmeen väliä vaikka ei tuliskaan? Mä en taas ymmärrä tuota periaatteellista vastustamista, kaikkensa pitää yrittää ettei vaan nyt kukaan pyytäisi sitä biisiä. 🤣 Mitä väliä hei, ne voi pyytää ketä kiinnostaa pyytää ja ne ei jota ei kiinnosta. Sillä selvä.

vierailija
Olen aseksuaali hetero, tai en ole enää aseksuaali, mutta sen purkauduttua (41v) en ole ollut enää suhteessa. Onhan minustakin oletettu koko elämäni ajan, että seksi kiinnostaa, miksi mun pitäisi nyt huutaa jokaiseen seksikommenttiin, että älä opleta, että seksi kiinnostaa kaikkia!!??? Minusta on normaalia, että enemmistö olettaa sellaista.
Anteeksi, mutta nyt en ihan ymmärtänyt, mihin tämä liittyi😅

vierailija
Lue Stephanie-biisin sanat ja katso sit vaikka mitä B uusimmassa tiktokissa kertoo biisistä. Eipä tuo asia ainakaan mun mielestä kovin epäselväksi jää. 😄
Miksi B näin selkeästi kertoo kenestä on kyse, kun just on haastattelussa valittanut juoruista. Onko se hämäystä, että biisin mukaan suhteesta ei tullut mitään ja todellisuudessa siitä on tullut.

vierailija
No eipä käynyt kyllä moinen mielessä. Etkö sä tee ikinä mitään toisten puolesta mistä et sais jotain henkilökohtaista hyötyä? Mutta mikäpä siinäkään siis vaikka joku tägäis sen heille, olisivat varmaan mielissään.
No teen kyllä, ja olen toivonutkin EW:tä, mutta koin lopputuloksen sen osalta niin hyödyttömänä, ettei siinä tee toisen puolestakaan edes mitään.

vierailija
Mua alkaa jo vähän huvittaa tää keskustelu. Oon jotenkin liian nopeatempoinen tällaiseen. Yritän nyt avata miten aattelen tämän. Tuo biisin saaminen radioon on sinänsä pikkujuttu, eikä se meikäläisen maailmaa hetkauta suuntaan tai toiseen, mutta voisi olla silti kiva asia sekä heille että meille jos se toteutuisi.

On ihan mitättömän pieni ponnistus laittaa joku viesti radioon, niin miksi sitten en tekisi niin, kun vieläpä sopiva toiveohjelmakin löytyi. Tänne laitoin kommenttia siksi koska täällä saattaa olla muitakin kiinnostuneita ja monta pyyntöä on tottakai parempi kuin yksi. Tää keskustelu on ollut siitä hyvä, että asiaa pohdiskellessa löytyi esim. tuo toiveradio. Sen sijaan pitkä keskustelu siitä, kannattaako pyyntöä lähettää vai ei on omasta näkökulmasta aika turhaa, kun siinä samassa ajassa sen viestin ois lähettänyt jo moneen kertaan ja sit siirtytty täällä eteenpäin seuraaviin asioihin. Tää kuulostaa isolta jutulta vaan siksi, että tätä jauhetaan täällä niin kauan ja hartaasti. Itse siis laitoin tuon toiveen jo.
Varmaan sama ilmiö kuin shippaamisen kanssa, toiset on pilvilinnoissa, muutama uskoo tosissaan ja loput näkee realismin.

vierailija
Miksi B näin selkeästi kertoo kenestä on kyse, kun just on haastattelussa valittanut juoruista. Onko se hämäystä, että biisin mukaan suhteesta ei tullut mitään ja todellisuudessa siitä on tullut.
Ehkäpä se suhde oli silloin vastikään loppunut niin ei välittänyt vastailla sitä koskeviin kysymyksiin. Ja häntä varmaan häiritsi eniten ne ilkeät valheet mihin tägättiin vielä S:n sukulaiset mukaan. Saattoi tarkoittaa ihan niitä.

Yhteistyössä