K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Persettään esittelee kuitenkin?
Eihän se edes ole Härtsän perse...🤣 ei hele. Siinä on vaan liitetty alkuun joku kiropraktiikkavideo ja Härtsä kuvannut itseään sopivasti perään. Housutkin on jalassa sillä tuntemattomalla, joten mikä perse kaiken lisäksi. Näkeehän tuon sokeakin, että on vain liitetty yhteen kaksi eri juttua.

vierailija
Olettaminen kenestä tahansa ulkopuolisestakin on ongelma, koska ne oletukset kohdistuu siten myös meihin muihin keskustelijoihin. Jos jotkut vibat ja huokumiset on olevinaan varmoja merkkejä jonkinlaisesta seksuaalisuudesta, se toisaalta ohjaa kaikki samoin käyttäytyvät (tai mitä se huokuminen ikinä onkaan) siihen yhteen seksuaalisuuden karsinaan, ja toisaalta taas jättää ulkopuolelle ne, jotka eivät toteuta sitä mielikuvaa. Homon tai heteron ei tarvitse olla jonkin tietynlainen, bi- tai panseksuaalin ei myöskään.
No, sun mielestä eivät ole, mä olen eri mieltä, eli sitä, että enemmistömaneereiden mukaan mennään ja tehdään oletukset (ja saa sitä vähemmistömaneereidenkin mukaan olettaa jos haluaa) niin kauan kuin asiaa ei ole ilmoitettu.
Et sä täällä määrää, onko jollain oikeus olettaa tai pohtia asiaa, jos heitä huvittaa.

vierailija
No, sun mielestä eivät ole, mä olen eri mieltä, eli sitä, että enemmistömaneereiden mukaan mennään ja tehdään oletukset (ja saa sitä vähemmistömaneereidenkin mukaan olettaa jos haluaa) niin kauan kuin asiaa ei ole ilmoitettu.
Et sä täällä määrää, onko jollain oikeus olettaa tai pohtia asiaa, jos heitä huvittaa.
Olen eri jolle vastaat, mutta tässäkin ketjussa nämä sun mainitsevat pohdinnat ja oletukset perustaa kangistuneisiin kaavoihin ja vanhoihin stereotypioihin.

vierailija
Eihän se edes ole Härtsän perse... ei hele. Siinä on vaan liitetty alkuun joku kiropraktiikkavideo ja Härtsä kuvannut itseään sopivasti perään. Housutkin on jalassa sillä tuntemattomalla, joten mikä perse kaiken lisäksi. Näkeehän tuon sokeakin, että on vain liitetty yhteen kaksi eri juttua.
En minä kyllä nähnyt, H:ltahan se näytti.

vierailija
Olen eri jolle vastaat, mutta tässäkin ketjussa nämä sun mainitsevat pohdinnat ja oletukset perustaa kangistuneisiin kaavoihin ja vanhoihin stereotypioihin.
Mä en ole niitä kirjoittanut, mä puolustan vain oikeutta pohtia näiden henkilöiden kiinnostusta muihin ihmisiin - ja siihen liittyy aika oleellisena osana mahdollinen suuntautuminen.

vierailija
On jotenkin tosi tekopyhää, että on ok olettaa miehen olevan kiinnostunut miehestä, mutta ei, että tämä on homo, tai että ei ole ok sanoa, että joku mies tuskin on kiinnostunut tästä tai tuosta miehestä, eli on varmaankin hetero.

Yhteistyössä