vierailija
Olet joku oikeasti köyhiä pilkkaava?Ei minulla ole, luuletko että olis varaa ostaa jotain kanoottia, että pääsee jollekin keikalle!?
Olet joku oikeasti köyhiä pilkkaava?Ei minulla ole, luuletko että olis varaa ostaa jotain kanoottia, että pääsee jollekin keikalle!?
Se on eri asia, kun Joksujen fanit asuvat pääasiassa Tampereen eteläpuolella.Minä oon täältä pohjosen perukoilta tullu jo pari kertaa JO-keikalle ja yöpyny hotellissa. On se mahdollista.
Mä ainakin lähtisin. Kyllä sinne matkustaa siinä missä etelämpäänkin. Ja miksi pohjoisesta tulijoiden pitäis joka kerta matkustaa etelään? Laitetaan pyyntöä Qstockiin, kaikki jotka tätä kannattaa. Voishan ne tulla kaksillekin festareille jos vaan pyydetään.Sehän on Oulussa, täytyy ajatella valtakävijöitä kuka tonne lähtisi?
Allas alkaa kuulostaa tosi hyvältä! Mä toivon, että tulisivat sinne!Miten niin ei muka? Taksilla tai kävellen Rautatieasemalle. Toivottavasti tulisi tää, oikeille festareille ei minulla taida tällä kertaa olla varaa.
Nolaatte vaan itsenne ja pitää ajatella enemmistön kannalta.Mä ainakin lähtisin. Kyllä sinne matkustaa siinä missä etelämpäänkin. Ja miksi pohjoisesta tulijoiden pitäis joka kerta matkustaa etelään? Laitetaan pyyntöä Qstockiin, kaikki jotka tätä kannattaa. Voishan ne tulla kaksillekin festareille jos vaan pyydetään.
Mä ainakin lähtisin. Kyllä sinne matkustaa siinä missä etelämpäänkin. Ja miksi pohjoisesta tulijoiden pitäis joka kerta matkustaa etelään? Laitetaan pyyntöä Qstockiin, kaikki jotka tätä kannattaa. Voishan ne tulla kaksillekin festareille jos vaan pyydetään.
Itse taidat olla. Ei ne kanootit halpoja ole ja tarvitsisi ottaa kanoottitunteja siihen päälle. Ei ole halpaa lystiä.Olet joku oikeasti köyhiä pilkkaava?
Tolla logiikalla Qstockia ei edes järjestettäisi kun tilastollisesti etelä-Suomessa on enemmän porukkaa.Nolaatte vaan itsenne ja pitää ajatella enemmistön kannalta.
Oletpa itsekäs. Sitä suuremmalla syyllä pyydetään sinne.Nolaatte vaan itsenne ja pitää ajatella enemmistön kannalta.
Ei pidä paikkaansa. Allas on keskustassa, samoin Rautatieasema.Kallista ja vaarallista ja pitää siirtyä paikasta toiseen.
Onko kävelymatkan päässä, en tunne paljoakaan Helsinkiä?Ei pidä paikkaansa. Allas on keskustassa, samoin Rautatieasema.
Se on eri asia, että palvellaan kaikkialle Suomeen levittäytyneitä suomalaisartistien faneja, kuin että slovenialaisen bändin fanit, jotka asuvat pääosin etelässä matkaisivat kesän ainoalle keikalle pohjoiseen. Ootko vähän tyhmä?Tolla logiikalla Qstockia ei edes järjestettäisi kun tilastollisesti etelä-Suomessa on enemmän porukkaa.
On todellakin. Alle kilsa. Allas on Kauppatorilla.Onko kävelymatkan päässä, en tunne paljoakaan Helsinkiä?
Siellä esiintyy joka vuosi ulkomaalaisia artisteja joilla on enemmän faneja etelä-Suomessa kuin pohjoisessa. Taidat itse olla tyhmä?Se on eri asia, että palvellaan kaikkialle Suomeen levittäytyneitä suomalaisartistien faneja, kuin että slovenialaisen bändin fanit, jotka asuvat pääosin etelässä matkaisivat kesän ainoalle keikalle pohjoiseen. Ootko vähän tyhmä?
Ok, tää olis sitten tosi hyvä.On todellakin. Alle kilsa. Allas on Kauppatorilla.
Miten niin eivät? Vai onko se jotain Ruissin tyhmää politiikkaa?No eivät tule toista kertaa samaan ja hyvä niin.
Niinpä. Se on tyyliltään juuri sopiva. Mä ainakin laitan pyyntöä sinne.Siellä esiintyy joka vuosi ulkomaalaisia artisteja joilla on enemmän faneja etelä-Suomessa kuin pohjoisessa. Taidat itse olla tyhmä?
Kimppakanootti?Itse taidat olla. Ei ne kanootit halpoja ole ja tarvitsisi ottaa kanoottitunteja siihen päälle. Ei ole halpaa lystiä.
Luulen myös. Heidät ehkä kutsuttiin tällekin kesälle Provinssiin mutta ne Makedonian festarit osui siihen päälle niin Paasivirta myi heidät Ruissiin.Mulla on sellainen kutina että Joksut tulee provinssiin ensi vuonna. Se provinssin ohjelmasuunnittelija on se Joksujen keikkoja myynyt tyyppi.
Eikö ne ole yleensä olleet joka vuosi eri? En muista onko K sitten poikkeus, oliko se edellisenäkin vuotena?Miten niin eivät? Vai onko se jotain Ruissin tyhmää politiikkaa?
Luulen myös. Heidät ehkä kutsuttiin tällekin kesälle Provinssiin mutta ne Makedonian festarit osui siihen päälle niin Paasivirta myi heidät Ruissiin.
Korjaamolle tai Tavastialle ehkä pari keikkaa? Tai sitten Kultsa taas mutta toivottavasti ei.Ennen kuin festarikausi koittaa, todennäköisesti Joksut tulevat omalle keikalle kevään kiertueellaan. Eli sitä voisi pohtia paremminkin. Hkiin uskoisin, mutta minne sinne? Ei taida Tre tai Tku toteutua.