vierailija
Montturockiin voisi kiinnittää, se olisi mukavan matkan päässä.Ei käy, se on siellä keskustassa, ei sieltä mitenkään pääse pois ajoissa.
Montturockiin voisi kiinnittää, se olisi mukavan matkan päässä.Ei käy, se on siellä keskustassa, ei sieltä mitenkään pääse pois ajoissa.
Eikö se Altaan keikka ole vain jotain 30-40 eur, kai nyt sellaiseen on varaa? Jaa huumeita on juuri tuolla paikassa vai? Isoilla festareillahan niitä on.Joo ei keikkaa Suomeen ensi vuonna. Minulla ei olisi varaa Altaan keikkaan niin toivottavasti eivät tule tänne.
Parempi ettei tulisi ollenkaan keikkaa Suomeen.Eikö se Altaan keikka ole vain jotain 30-40 eur, kai nyt sellaiseen on varaa? Jaa huumeita on juuri tuolla paikassa vai? Isoilla festareillahan niitä on.
Niin voihan se olla niinkin, että ne menee vaan tyyliin johonkin Tallinnaan ja suomalaiset saa siirtyä sinne?Joo ei keikkaa Suomeen ensi vuonna. Minulla ei olisi varaa Altaan keikkaan niin toivottavasti eivät tule tänne.
Miksi?Parempi ettei tulisi ollenkaan keikkaa Suomeen.
Ei sieltäkään pääse helposti kotiin.Niin voihan se olla niinkin, että ne menee vaan tyyliin johonkin Tallinnaan ja suomalaiset saa siirtyä sinne?
Kallista ja vaarallista ja pitää siirtyä paikasta toiseen.Miksi?
Ei ehkä tulekaan, sitten olet ainakin sinä onnellinen.Parempi ettei tulisi ollenkaan keikkaa Suomeen.
Ei ehkä tulekaan, sitten olet ainakin sinä onnellinen.
Ovat jo sanoneet että tulevat Suomeen, kannattaa katsoa tuoreita haastatteluja.Joo ei keikkaa Suomeen ensi vuonna. Minulla ei olisi varaa Altaan keikkaan niin toivottavasti eivät tule tänne.
Mites sieltä sitten pääsisi kotiin? Ei kulje junatkaanNiin voihan se olla niinkin, että ne menee vaan tyyliin johonkin Tallinnaan ja suomalaiset saa siirtyä sinne?
Toivottavasti peruuntuu, täytyykin laittaa heille viestiä.Ovat jo sanoneet että tulevat Suomeen, kannattaa katsoa tuoreita haastatteluja.
No jos olis joku festari päivällä niin laivalla samana iltana pois.Mites sieltä sitten pääsisi kotiin? Ei kulje junatkaan
Milloin tulevat sitten, mennyt ohi?Ovat jo sanoneet että tulevat Suomeen, kannattaa katsoa tuoreita haastatteluja.
Ei ole huumeita näkynyt. Jotain ruokamyyntiä olen sinne kaivannut, alkoholia kyllä myydään joka nurkalla tuolla.Eikö se Altaan keikka ole vain jotain 30-40 eur, kai nyt sellaiseen on varaa? Jaa huumeita on juuri tuolla paikassa vai? Isoilla festareillahan niitä on.
No varmaan ens vuoden Euroopan kiertueella. Livessä sanoivat next yearMilloin tulevat sitten, mennyt ohi?
Kotoa lähteminen on aina vaarallista ja kotiin jääminen vasta vaarallista onkin kuulemma.Kallista ja vaarallista ja pitää siirtyä paikasta toiseen.
Uimalla.Mites sieltä sitten pääsisi kotiin? Ei kulje junatkaan
Että vielä laivalla, liian hankalaa.No jos olis joku festari päivällä niin laivalla samana iltana pois.
Mene omalla kanootilla.Että vielä laivalla, liian hankalaa.
Kannatan! Qstock olis just sopivantyylinen festari. Iso ja rockbändejä myös pelkän popin ohella.Joksut Qstockiin 2025
Ruissi on ihan hyvä, tosin stanan kallis.Mites pääkaupunkiseudun festarit vai onko ne kunnon festareita ollenkaan. Itse olen ollut ainoastaan Tapiola-festareilla, ei ole vertailukohtia siis muualta maasta.
Ei todellakaan.Kannatan! Qstock olis just sopivantyylinen festari. Iso ja rockbändejä myös pelkän popin ohella.
Ei minulla ole, luuletko että olis varaa ostaa jotain kanoottia, että pääsee jollekin keikalle!?Mene omalla kanootilla.
No eivät tule toista kertaa samaan ja hyvä niin.Ruissi on ihan hyvä, tosin stanan kallis.