vierailija
En mä kestä. Ihan sama mitä täällä kertoo iäkseen, koska joku kuitenkin rupeaa väittämään vastaan. Mua on kutsuttu täällä parikymppiseksi, Jonneksi, mammaksi, Pirkoksi ja homoksi.
Haluatko tulla kauhan kyytiin?Mä otan yläkerran Iiron kolmipyöräisen!
Syksyn kiertueella taas suomessa oli olennaisesti lyhyemmät. Monessa maassa ne veti 23-24 biisiä kun taas suomessa oli kai joku 18.Joksuillahan oli kevään kiertueella Suomessa pidempi setti kuin muissa maissa, kun saatiin ylimääräinen encore.
Mäkin olen noita kaikkia.En mä kestä. Ihan sama mitä täällä kertoo iäkseen, koska joku kuitenkin rupeaa väittämään vastaan. Mua on kutsuttu täällä parikymppiseksi, Jonneksi, mammaksi, Pirkoksi ja homoksi.
Okei, ehkä riippui bändistä silloin? Koska kävin itse paljon mm. Tavastialla ja Nosturilla katsomassa ulkomaisia bändejä eikä niiden keikat kyllä puolen yön aikaan alkaneet.Mun ex oli yhessä bändissä ja se kirosi näitä aikoja aina. Heille saatettiin antaa alkamisaika mutta aikaa ei yleensä ilmoitettu yleisölle, ja pitkin iltaa sitä hilattiin eteenpäin jos odotettiin että tulee lisää porukkaa tai haluttiin juomamyynti enemmän. Tää oli siis vuosien 2005-2014 aikana. Kävin silloin itsekin aika paljon keikoilla ja mietin just että oliko ne sit kauheasti myöhemmin, mutta en taida nykyään käydä niin usein että osaisin vertailla. Mut puolilta öin oli kuitenkin ihan normi joskus muinoin. Mun kokemus on että nykyään alkaa aikaisemmin mutta käynkö sit vaan sellasilla keikoilla joiden yleisöprofiili on jo vähän väsähtänyttä Näin äkkiseltään tulee mieleen Rebekka Holin keikka joka alkoi muistaakseni yhdeksän aikaan ja sitä ennen ehti esiintyä jo Elsa Brotherus, eli on ne lopettaneetkin jo reilusti ennen puolta yötä. Tää oli siis kesällä Tavastialla.
Joissain maissa voi olla myös eri soittoajat ihan sen paikan puolestakin. Voi johtua siitäkinSyksyn kiertueella taas suomessa oli olennaisesti lyhyemmät. Monessa maassa ne veti 23-24 biisiä kun taas suomessa oli kai joku 18.
Ei ole sanonut että heillä ei ole mitään juttua tai olisi joskus ollut. Ei edes niissä viesteissään sille juorutilille sanonut vaikka olisi sillä helposti katkaissut huhuilta siivet.Onhan ja vielä kahdessa haastattelussa. Lisäksi julkaisi sen juorustoorin ja ilmaisi Riviera juorun olevan häiritseviä ja nämä naisjuorut.
No jos sä jyräät kaikki talot ja männyt ja kävyt sillä kauhalla, niin vois tulla aika kylmä kyyti Iiro saa mun festarireissut pärjätä potkulaudalla.Haluatko tulla kauhan kyytiin?
Niillä oli syksyn muilla Euroopan keikoilla armollisempi kiertueaikataulu kuin NT:llä. Ainoa tiukka taisi olla se Munchenistä Hollantiin siirtyminen.Syksyn kiertueella taas suomessa oli olennaisesti lyhyemmät. Monessa maassa ne veti 23-24 biisiä kun taas suomessa oli kai joku 18.
Oliko pakko aloittaa se S tuputus taas, vaikkeivat ole edes yhteydessä enää?Jaahas sitten alkoi se ystävä ja kollega tuuttaus.
Uskotko siis edelleen että B:llä ja S:llä on suhde, mutta B:tä ei silti oo kiinnostanut lähes puoleen vuoteen käydä Jenkeissä? Ja parin viime kuukauden aikana on silti ehtinyt kolmelle viikon lomamatkalle ystäviensä kanssa. Musta vaikuttaa aika selvältä, että suhdetta ei enää ollut siinä vaiheessa kun B sanoi, että ovat kollegoita ja ystäviä.B ei ole kumonnut mitään, sanonut vaan että ovat ystäviä ja kollegoita. Niin minä ja mun puolisokin ollaan.
Sinähän sen tiedät.Oliko pakko aloittaa se S tuputus taas, vaikkeivat ole edes yhteydessä enää?
Joo en mäkään usko että enää on mitään, mutta hyvin on voinut olla. Ja Jeren kanssa nyt ainakaan ei ole mitään.Uskotko siis edelleen että B:llä ja S:llä on suhde, mutta B:tä ei silti oo kiinnostanut lähes puoleen vuoteen käydä Jenkeissä? Ja parin viime kuukauden aikana on silti ehtinyt kolmelle viikon lomamatkalle ystäviensä kanssa. Musta vaikuttaa aika selvältä, että suhdetta ei enää ollut siinä vaiheessa kun B sanoi, että ovat kollegoita ja ystäviä.
Mene vaikka sinne pakastealtaille.Oliko pakko aloittaa se S tuputus taas, vaikkeivat ole edes yhteydessä enää?
Ei B:n tarvi selitellä kellekään mitään, sehän enemmän epäilyttävää olis, kun vaan kavereita ovat, juuri hyvin toimi haastatteluissa mielestäni. Eihän B edes ollut seurannut sitä ST sarjaa.Ei ole sanonut että heillä ei ole mitään juttua tai olisi joskus ollut. Ei edes niissä viesteissään sille juorutilille sanonut vaikka olisi sillä helposti katkaissut huhuilta siivet.
Mutta silloin NT oli erikseen ja tosiaan 6 keikkaa viidessä päivässä. Muu kiertue alkoi vasta kuukausi NT:n jälkeen eikä keikkoja ollut joka päivä.Syksyn kiertueella taas suomessa oli olennaisesti lyhyemmät. Monessa maassa ne veti 23-24 biisiä kun taas suomessa oli kai joku 18.
B sanoi ettei tiedä milloin sarjan kuudes kausi on tulossa, sitä ei varmaan tiedä edes sarjan näyttelijät vielä tässä vaiheessa.Ei B:n tarvi selitellä kellekään mitään, sehän enemmän epäilyttävää olis, kun vaan kavereita ovat, juuri hyvin toimi haastatteluissa mielestäni. Eihän B edes ollut seurannut sitä ST sarjaa.
On se kumma, kun B sanoo olevansa kaveri S:n kanssa, niin silloin häntä uskotaan, mutta kun hän sanoo olevansa kaveri K:n kanssa, niin silloin häntä ei uskota.Ei B:n tarvi selitellä kellekään mitään, sehän enemmän epäilyttävää olis, kun vaan kavereita ovat, juuri hyvin toimi haastatteluissa mielestäni. Eihän B edes ollut seurannut sitä ST sarjaa.
Onko makeita miehiä taas tarjollaNyt äkkiä sinne kaupan pakastealtaille. Siellä on hyviä tarjouksia. Hopi hopi, äkkiä nyt ettei tavarat lopu.
Sitä et voi tietää. Sitäpaitsi jos joku haluaa puhua S:stä, niin hänellä on siihen oikeus. Et voi sanella täällä, että mitä muut voivat kirjoittaa ja mitä ei. Sun K&B pakotusta taas voit harrastaa muissakin ketjuissa.Oliko pakko aloittaa se S tuputus taas, vaikkeivat ole edes yhteydessä enää?
Haloo, ei ehkä tarkoita, että aamuyöllä klo 2 tsi 4 olisi normaali aika yhtään mihinkään paitsi poikkeaville.Vaikka yhteiskunta pyöriikin monesti klo 8-16, niin ei se ole mikään optimaalinen aika kaikille. Iltavirkut kärsii tuosta. Onneksi yhteiskunta alkaa muuttumaan pikkuhiljaa eikä kaikki pyöri enää aamuvirkkujen ehdolla.
Tässähän ei haluta festareille vaan JO keikalle.No ensinnäkin mä vastasin lähinnä siihen, kun joku kommentoi, että on pakko olla 20 v. jos jaksaa yöllä valvoa.
Ja toisekseen kesäfestareista puhuttaessa klo 4 aamuyöstä on kyllä mun mielestä normaali aika ihan kelle tahansa. Tai siis ainakin pitäisi olla, jos sinne festareille haluaa.