K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei tämä kyllä iästä ole kiinni. Itse olen yli 50, mutta aina ollut ilta-/yöihminen. En juuri koskaan mene nukkumaan ennen puolta yötä ja jos aamulla ei ole kovin aikaista herätystä, niin valvon helposti kahteen ihan vain kotona yksin ollessa. Ja jos oisin menossa festareille ja vielä kavereita mukana, niin klo 4 olisi ihan normaali aika eikä tuntuisi oikein missään.
Ei se ole mikään normaali aika vaikka itse valvoisitkin.

vierailija
Siinä olet oikeassa, että ei kukaan pysty arkipäivisin ja työn ohella valvomaan aamu neljään. Tai no ehkä jotkut pystyy työstä ja opiskelupaikasta riippuen. Varmaan aamu/ilta virkkuudella on myös tekemistä asian kanssa. Itse lähinnä mielsin tämän yhtälöön kesäloma, JO, yötön yö, hyvä seura ja viiniä. Pitäisi ehkä joskus tarkentaa omia mielipiteitään, jotta ei tulisi näitä väärinymmärryksiä.
Mä oon siis itsekin yöihminen, eikä mua ole haitannut edes nuo keskellä viikkoa olevien keikkojen ajat muuten kuin siksi että se oli lähinnä tylsää kun joutui aina odottelemaan jonnekin puolen yön tietämille. Aloitusaikoja ei siis aina ilmoitettu etukäteen. Mun mielestä tähän tuli muutos varmaan joskus 5-10 vuotta sitten, mutta en muista oliko kyseessä ihan vaan tietoinen keikkakulttuurin muuttaminen vai tuliko jossain vaiheessa just jotain kaupunkien melurajoituksia tms joihin keikkapaikkojen on pitänyt reagoida. Kesäloma ja Joker Out sopi siis mullekin mainiosti 😃 Ainoa ikävä puoli tossa viimeisen bändin katsomisessa on se että koko alue lähtee tyhjentymään samaan aikaan, mikä on vähän rasittavaa vaikkei olisikaan kiirettä mihinkään.

vierailija
Ei se ole mikään normaali aika vaikka itse valvoisitkin.
No ensinnäkin mä vastasin lähinnä siihen, kun joku kommentoi, että on pakko olla 20 v. jos jaksaa yöllä valvoa.
Ja toisekseen kesäfestareista puhuttaessa klo 4 aamuyöstä on kyllä mun mielestä normaali aika ihan kelle tahansa. Tai siis ainakin pitäisi olla, jos sinne festareille haluaa.

vierailija
Ei hän varmaan tuollaista nimeä säikähtäisi kun hänellä tuntuu olevan kova tarve kontrolloida kaikkea keskustelua joka ei mene hänen mielensä mukaan. Mutta hän ei taida uskaltaa kirjoitella muutoin kuin anonyymisti.
Ei hitto jos oikeasti olisi kompostin oma discord niin miettikää sitä viestitulvan määrää jonka ennustaja spämmii tänne kun siellä "loukataan B:n kunniaa". 😂

vierailija
Ja oli myös harmissaan siitä että ihmiset ei osaa erottaa showta oikeasta elämästä ja pitävät häntä ja Kta pariskuntana.
Mutta shippihän nimenomaan ei oo tosielämää. Kyllä mun mielestä K edelleen jatkaa hänen ja B:n shippausta puheillaan ja videoillaan. Mutta ei tietenkään niistä oo tarkoitus ajatella, että ovat oikeasti pariskunta.

vierailija
No ensinnäkin mä vastasin lähinnä siihen, kun joku kommentoi, että on pakko olla 20 v. jos jaksaa yöllä valvoa.
Ja toisekseen kesäfestareista puhuttaessa klo 4 aamuyöstä on kyllä mun mielestä normaali aika ihan kelle tahansa. Tai siis ainakin pitäisi olla, jos sinne festareille haluaa.
Joo ja eihän siinä ole mitään järkeä laittaa niitä yöjunia kulkemaan aiemmin jos festarit loppuu vasta aamuyöstä ja ihmiset tarvii aikaa siirtyä festarialueelta juna-asemalle.

Yhteistyössä