vierailija
fuck them for this (lovingly)
Every time these two burst out laughing a flower blooms somewhere and birds sing
www.tumblr.com
Tais olla perjantai kun K ja B itse viimeksi hieroi naaamalle tota shippiä, joten en sanois, että se on kovin vanhaa settiä.No samalla tavalla täällä hierotaan naamalle kulunutta B&K shippiä. Se on vielä vanhempaa settiä kuin SSOL biisi.
Ei todellakaan olleet.Eikös noi ollu An tekosia. Muita on niistä turha syyllistää.
On se vanhaa, kun nykyisin shipataan H&BTais olla perjantai kun K ja B itse viimeksi hieroi naaamalle tota shippiä, joten en sanois, että se on kovin vanhaa settiä.
Oma auto pitää olla, mutta ei siis tartte lähteä yön selkään ajamaan etelä-suomeen..Miten niistä naapurikunnista pääsee festareille ja pois?
Älä nyt unta nää.On se vanhaa, kun nykyisin shipataan H&B
Lähden Discordiin jos sieltä bannataan heti toi rasittava H&B tyyppi.
Näen useastikin, on ne sen verran kuuma pariÄlä nyt unta nää.
Ihan ekaksi mieleen tulee se että se on K18. Vaikka festareilla varmasti pääasiassa käykin täysi-ikäisiä, aattelen että joksujen fanikunnassa on paljon myös nuorempia, joiden mukanaoloa ne tuntuu pitävän ihan tärkeänä. Siitä on muuten tietty vaikea vielä sanoa millaiseksi festariksi se muotoutuu, mutta ei ainakaan tänvuotinen kattaus ollut sellainen että se olisi jotenkin erityisen hyvin sopinut joksuille. Nythän se oli sellainen vähän ysäriteemainen. Isommilla festareilla voi toki olla ihan samoja esiintyjiä, mutta ne ei profiloidu niin vahvasti yhteen teemaan tai tietylle ikäryhmälle tms.No mun mielestä taas sopii tosi hyvin ja varsinkin Slotiin. Miksei susta sopisi?
Toivottavasti sitten myös pysyt siellä ilkeilyjesi kanssa!Lähden Discordiin jos sieltä bannataan heti toi rasittava H&B tyyppi.
Pääseekö hevosella ja millä aikataululla?Oma auto pitää olla, mutta ei siis tartte lähteä yön selkään ajamaan etelä-suomeen..
Ei tämä kyllä iästä ole kiinni. Itse olen yli 50, mutta aina ollut ilta-/yöihminen. En juuri koskaan mene nukkumaan ennen puolta yötä ja jos aamulla ei ole kovin aikaista herätystä, niin valvon helposti kahteen ihan vain kotona yksin ollessa. Ja jos oisin menossa festareille ja vielä kavereita mukana, niin klo 4 olisi ihan normaali aika eikä tuntuisi oikein missään.Oot joku parikymppinen siinä tapauksessa, jos valvominen ei muka tunnu missään?
Siinä olet oikeassa, että ei kukaan pysty arkipäivisin ja työn ohella valvomaan aamu neljään. Tai no ehkä jotkut pystyy työstä ja opiskelupaikasta riippuen. Varmaan aamu/ilta virkkuudella on myös tekemistä asian kanssa. Itse lähinnä mielsin tämän yhtälöön kesäloma, JO, yötön yö, hyvä seura ja viiniä. Pitäisi ehkä joskus tarkentaa omia mielipiteitään, jotta ei tulisi näitä väärinymmärryksiä.Musta keikat taas alkaa nykyään tosi aikaisin ja siksi nuo festareitten viimeiset ajat on aika poikkeuksellisia. En tiedä onko se joku järjestyssääntöjuttu vai muuten vaan yleinen muutos, että keikkojen pitää ainakin viikolla olla loppu jo klo 23 maissa. Aiemminhan oli tosiaan sitä että keikkapaikat venytti bändien soiton aloitusta tosi myöhäiseksi jotta saivat myyntiä. Ihmiset kun tuppaa viikolla lähtemään pois pian bändin jälkeen, mutta sitä ennen saatetaan kyllä nostaa kuppia.
Jos joku palstan poneista ottaa sut selkäänsä?Pääseekö hevosella ja millä aikataululla?
Musta on ihanaa miten B ottaa aina noista bändikavereista niin lujasti kiinni Just oli se yhteishaastattelu krisin kanssa jossa se otti ihan sen niskavilloista ja sit saman tien nappasi vähän kainaloon tms. Sen lisäksi on vielä se rakkaudentäyteinen tapa katsoa kun ne bändikaverit puhuu, mutta noi kosketukset on piste i:n päälleIhanat Bojan ja Nace. Ja toi Bojanin kaulan vierestä puristus.fuck them for this (lovingly)
Every time these two burst out laughing a flower blooms somewhere and birds singwww.tumblr.com
Eivät he mitään shippiä hieronneet vaan pelleilivät. On eri asia keskustella ja fiilistellä sitä asiaa, kuin kehittää siitä päässään joku shippisatu.Tais olla perjantai kun K ja B itse viimeksi hieroi naaamalle tota shippiä, joten en sanois, että se on kovin vanhaa settiä.
Oliks tää se haastattelu, missä Kris just sitä ennen sanoi et 'i'm gonna cry" kun B oli sanonut ako toga viśe neće biti biisin sanoja ?Musta on ihanaa miten B ottaa aina noista bändikavereista niin lujasti kiinni Just oli se yhteishaastattelu krisin kanssa jossa se otti ihan sen niskavilloista ja sit saman tien nappasi vähän kainaloon tms. Sen lisäksi on vielä se rakkaudentäyteinen tapa katsoa kun ne bändikaverit puhuu, mutta noi kosketukset on piste i:n päälle
Meitä H&B tyyppejä oli useita.Lähden Discordiin jos sieltä bannataan heti toi rasittava H&B tyyppi.
Eipäs pelleilleet, uskon kyllä että K rakastaa B. Itse jatkavat shippiä tosiaankin.Eivät he mitään shippiä hieronneet vaan pelleilivät. On eri asia keskustella ja fiilistellä sitä asiaa, kuin kehittää siitä päässään joku shippisatu.
H&BLähden Discordiin jos sieltä bannataan heti toi rasittava H&B tyyppi.
Höpö höpöMeitä H&B tyyppejä oli useita.
No sit bannataan teistä jokainen.Meitä H&B tyyppejä oli useita.
Mutta eihän tästä voi syyttää niitä, jotka siellä kommentoi, vaan ennemmin sitten teitä (tai meitä) jotka ei "jaksa" siellä kommentoida. Eihän kukaan pysty päällepäsmäröimään ja jyräämään ketään, jos toista mieltä olevia aktiivisia keskustelijoita on riittävän paljon.Joo yksi syy miksi en jaksa kauheasti Discordissa kommentoida on hänen jatkuva päällepäsmäröinti, toki teki sitä jo vauvalla ja puutarhassa. On siellä muutama muukin hallitseva nimimerkki, jotka perustaneet oman klikkinsä ja muut jyrätään alle.
K ja B ovat ystäviä ja kollegoita.Eipäs pelleilleet, uskon kyllä että K rakastaa B. Itse jatkavat shippiä tosiaankin.
Tarkoitat varmaan HB.Eipäs pelleilleet, uskon kyllä että K rakastaa B. Itse jatkavat shippiä tosiaankin.
Tuommoseen paikkaan minäkin tulen.No sit bannataan teistä jokainen.