K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No mun mielestä taas sopii tosi hyvin ja varsinkin Slotiin. Miksei susta sopisi?
Ihan ekaksi mieleen tulee se että se on K18. Vaikka festareilla varmasti pääasiassa käykin täysi-ikäisiä, aattelen että joksujen fanikunnassa on paljon myös nuorempia, joiden mukanaoloa ne tuntuu pitävän ihan tärkeänä. Siitä on muuten tietty vaikea vielä sanoa millaiseksi festariksi se muotoutuu, mutta ei ainakaan tänvuotinen kattaus ollut sellainen että se olisi jotenkin erityisen hyvin sopinut joksuille. Nythän se oli sellainen vähän ysäriteemainen. Isommilla festareilla voi toki olla ihan samoja esiintyjiä, mutta ne ei profiloidu niin vahvasti yhteen teemaan tai tietylle ikäryhmälle tms.

vierailija
Oot joku parikymppinen siinä tapauksessa, jos valvominen ei muka tunnu missään?
Ei tämä kyllä iästä ole kiinni. Itse olen yli 50, mutta aina ollut ilta-/yöihminen. En juuri koskaan mene nukkumaan ennen puolta yötä ja jos aamulla ei ole kovin aikaista herätystä, niin valvon helposti kahteen ihan vain kotona yksin ollessa. Ja jos oisin menossa festareille ja vielä kavereita mukana, niin klo 4 olisi ihan normaali aika eikä tuntuisi oikein missään.

vierailija
Musta keikat taas alkaa nykyään tosi aikaisin ja siksi nuo festareitten viimeiset ajat on aika poikkeuksellisia. En tiedä onko se joku järjestyssääntöjuttu vai muuten vaan yleinen muutos, että keikkojen pitää ainakin viikolla olla loppu jo klo 23 maissa. Aiemminhan oli tosiaan sitä että keikkapaikat venytti bändien soiton aloitusta tosi myöhäiseksi jotta saivat myyntiä. Ihmiset kun tuppaa viikolla lähtemään pois pian bändin jälkeen, mutta sitä ennen saatetaan kyllä nostaa kuppia.
Siinä olet oikeassa, että ei kukaan pysty arkipäivisin ja työn ohella valvomaan aamu neljään. Tai no ehkä jotkut pystyy työstä ja opiskelupaikasta riippuen. Varmaan aamu/ilta virkkuudella on myös tekemistä asian kanssa. Itse lähinnä mielsin tämän yhtälöön kesäloma, JO, yötön yö, hyvä seura ja viiniä. Pitäisi ehkä joskus tarkentaa omia mielipiteitään, jotta ei tulisi näitä väärinymmärryksiä.

vierailija
Ihanat Bojan ja Nace. 🥰 Ja toi Bojanin kaulan vierestä puristus.
Musta on ihanaa miten B ottaa aina noista bändikavereista niin lujasti kiinni 🥰 Just oli se yhteishaastattelu krisin kanssa jossa se otti ihan sen niskavilloista ja sit saman tien nappasi vähän kainaloon tms. Sen lisäksi on vielä se rakkaudentäyteinen tapa katsoa kun ne bändikaverit puhuu, mutta noi kosketukset on piste i:n päälle ❤

vierailija
Musta on ihanaa miten B ottaa aina noista bändikavereista niin lujasti kiinni Just oli se yhteishaastattelu krisin kanssa jossa se otti ihan sen niskavilloista ja sit saman tien nappasi vähän kainaloon tms. Sen lisäksi on vielä se rakkaudentäyteinen tapa katsoa kun ne bändikaverit puhuu, mutta noi kosketukset on piste i:n päälle
Oliks tää se haastattelu, missä Kris just sitä ennen sanoi et 'i'm gonna cry" kun B oli sanonut ako toga viśe neće biti biisin sanoja 🥰?

vierailija
Joo yksi syy miksi en jaksa kauheasti Discordissa kommentoida on hänen jatkuva päällepäsmäröinti, toki teki sitä jo vauvalla ja puutarhassa. On siellä muutama muukin hallitseva nimimerkki, jotka perustaneet oman klikkinsä ja muut jyrätään alle.
Mutta eihän tästä voi syyttää niitä, jotka siellä kommentoi, vaan ennemmin sitten teitä (tai meitä) jotka ei "jaksa" siellä kommentoida. Eihän kukaan pysty päällepäsmäröimään ja jyräämään ketään, jos toista mieltä olevia aktiivisia keskustelijoita on riittävän paljon.

Mä kommentoin siellä säännöllisesti, mutta en kuitenkaan kovin paljon, lähinnä siitä johtuen, että on ollut elämässä muita kiireitä ja lähinnä olen käynyt siellä ja täällä nopsaan vilkuilemassa, mitä on meneillään. Jos olisi paremmin aikaa, juttelisin mielellään itse enemmän juuri siellä Discordissa, ja toivoisin kovasti, että useammat muutkin tekisivät niin.

Yhteistyössä