Vilkaisin pikaisesti, että tätä kommenttia ei taidettu kauheasti täällä arvostaa. Aina ei voi kaikkien arvostusta saavuttaa, ja sen vuoks rohkenenkin kertoa, että mä oon sun kanssa samaa mieltä kyseisestä tyypistä.
Joidenkin mielestä se on kateutta, mutta mulle se on enemmänkin sitä, että ärsyynnyn tosi voimaakkaasti henkilöistä, jotka kuvittelee tietävänsä paremmin kuin muut ja jotka muka-tiedonmurusia (jotka oikeesti on hänen omia tulkintoja) tiputtelemalla kerää ympärilleen sisäpiirin ja siten ulkoistaa osan porukasta.
Hän oli muistaakseni se, joka perusti sen sähköpostiringin sen perusteella, että oli K:n keikalla huomannut tässä jotain, mitä ei halunnut palstoilla kertoa mutta tietyllä määrälle henkilöitä sen voisi kyllä sähköpostitse tehdä.
Tiedän että osa teistä tulkitsee tästä nyt, että tosiaan oon kateellinen, koska en päässy spostirinkiin mukaan. Tulkitkaa rauhassa. Mutta todellisen syyn kirjotin jo tohon aiemmin. Eli mua hirvittää tyypit, jotka tarkoituksella tekee sisäpiirejä ja jättää osan ulos. Se on se syy, miksi en hänestä välitä.