K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Millälailla eri asia? Ei kait sillä mitään väliä ole milloin biisi on julkaistu. Vai meinaatko että tietyn ajan jälkeen biisejä ei saa enää arvostella? Nyt on kyllä erikoista omien mielipiteiden selittelyä.

-eri
Pitää oikein väen vängällä keksiä valittamisen aihetta. :D Meneekö jollain oikeasti noin paljon tunteisiin kun joku ei pidä kaikesta mitä oma lempibändi tekee?

vierailija
Millälailla eri asia? Ei kait sillä mitään väliä ole milloin biisi on julkaistu. Vai meinaatko että tietyn ajan jälkeen biisejä ei saa enää arvostella? Nyt on kyllä erikoista omien mielipiteiden selittelyä.

-eri
Se on ärsyttävää kuukausia biisin julkaisun jälkeen, kun varmaan sanonut näkemyksensä eri yhteyksissä jo sata kertaa.

vierailija
vierailija

"anonyymit vihaviestit kertovat usein hyvin paljon kirjoittajistaan, vaikka eivät mitään kohteistaan"

Mm. tätä voisitte pohdiskella tykönänne kaikki nimimerkillisiä vainoavat.
👍
Niin raukkamaista käytöstä.

vierailija
Pitää oikein väen vängällä keksiä valittamisen aihetta. Meneekö jollain oikeasti noin paljon tunteisiin kun joku ei pidä kaikesta mitä oma lempibändi tekee?
Tätä minäkin ihmettelen. Tykkään Joksuista, mutta ei mua haittaa, jos joku ei ole samaa mieltä mun kanssa heidän biiseistään. Joylla on ihan yhtäläinen oikeus kertoa mielipiteensä kuin muillakin. Jotenkin kornia ja uskomatonta, että se nimimerkillisten haukkuminen alkoi taas Discordin jälkeen. Tullaanko näihin ketjuihin jatkossa aina urputtamaan eri nimimerkillisten sanomisia.

vierailija
Ei jeesus toi yksi nimimerkillinen paasaa discordissa miten hänelle ei joksujen kokeellisuus sovi ja miten hänestä he matkivat muita bändejä ja Bojankaan ei laula edes omaperäisesti englanniksi ja miten hän ei kyllä pysty kuuntelemaan uuden levyn jokaista biisiä
Aivan kuin Joksujen ois pitänyt tehdä uusi musiikkinsa ja levynsä juuri hänelle
Naurattaa jo vähän.
Keikallekin on menossa, mutta se on teatraalisesti toooosi epävarmaa, eikä jaksa olla innoissaan, kun uusia biisejä ei voi kuunnella levyversioina! Saa nähdä, onko Bojan taas off
Hyvä, että on muuttanut Balkanille, ilmeisesti mikään aiempi alue Euroopasta ei ole ollut hyvä asuinpaikka hänelle.
Vilkaisin pikaisesti, että tätä kommenttia ei taidettu kauheasti täällä arvostaa. Aina ei voi kaikkien arvostusta saavuttaa, ja sen vuoks rohkenenkin kertoa, että mä oon sun kanssa samaa mieltä kyseisestä tyypistä.

Joidenkin mielestä se on kateutta, mutta mulle se on enemmänkin sitä, että ärsyynnyn tosi voimaakkaasti henkilöistä, jotka kuvittelee tietävänsä paremmin kuin muut ja jotka muka-tiedonmurusia (jotka oikeesti on hänen omia tulkintoja) tiputtelemalla kerää ympärilleen sisäpiirin ja siten ulkoistaa osan porukasta.

Hän oli muistaakseni se, joka perusti sen sähköpostiringin sen perusteella, että oli K:n keikalla huomannut tässä jotain, mitä ei halunnut palstoilla kertoa mutta tietyllä määrälle henkilöitä sen voisi kyllä sähköpostitse tehdä.

Tiedän että osa teistä tulkitsee tästä nyt, että tosiaan oon kateellinen, koska en päässy spostirinkiin mukaan. Tulkitkaa rauhassa. Mutta todellisen syyn kirjotin jo tohon aiemmin. Eli mua hirvittää tyypit, jotka tarkoituksella tekee sisäpiirejä ja jättää osan ulos. Se on se syy, miksi en hänestä välitä.

vierailija

"anonyymit vihaviestit kertovat usein hyvin paljon kirjoittajistaan, vaikka eivät mitään kohteistaan"

Mm. tätä voisitte pohdiskella tykönänne kaikki nimimerkillisiä vainoavat.
Toi tekstihän kertoi Joysta: Älä luule olevasi jotakin. Älä luule olevasi yhtä hyvä kuin me. Älä luule olevasi viisaampi kuin me. Älä luule olevasi parempi kuin me. Älä luule tietäväsi enemmän kuin me. Älä luule olevasi enemmän kuin me. Älä luule kelpaavasi johonkin. Älä naura meille. Älä luule, että kukaan välittää sinusta. Älä luule voivasi opettaa meille jotakin.

vierailija
Tätä minäkin ihmettelen. Tykkään Joksuista, mutta ei mua haittaa, jos joku ei ole samaa mieltä mun kanssa heidän biiseistään. Joylla on ihan yhtäläinen oikeus kertoa mielipiteensä kuin muillakin. Jotenkin kornia ja uskomatonta, että se nimimerkillisten haukkuminen alkoi taas Discordin jälkeen. Tullaanko näihin ketjuihin jatkossa aina urputtamaan eri nimimerkillisten sanomisia.
Mua ei haittaa, jos joku on eri mieltä tai ei tykkää samoista biiseistä. Ei kaikesta voi olla samaa mieltä. Sen sijaan häiritsee tämän ihmisen ylimielinen asenne, itsensä nostaminen jalustalle ja usko siihen, että hän tietää paremmin kuin muut. Se näkyy joka ikisessä hänen kirjoittamassaan viestissä, sarkastisia :) -hymiöitä myöten. Jos et näe tätä samaa, niin selvä, mutta näin olen hänen kirjoittelujaan tulkinnut ja en näköjään ole ainoa.

vierailija
Joo kiusaamiselta toi enemmänkin kuulostaa, kun pitää väkisin discord asioita tuoda tänne naurettavaksi.
Tää kommentti on esimerkki siitä, miksi kyseiselle nimimerkille ei voi esittää eriäviä mielipiteitä tai hänen näkemystään kyseenalaistaa: se tuomitaan heti kiusaamiseksi tai nimimerkin vainoamiseksi. Vaikka kyseessä olisi käytöksen kyseenalaistaminen.

vierailija
Hei te K:sta keskustelevat. En jaksa tätä ketjun tunnelmaa tällä hetkellä. Menen muille alustoille puhumaan K:sta. Kärtsän TTK esiintymisestä tulen sitten keskustelemaan, jos vaan muita asiasta kiinnostuneita on paikalla.

vierailija
Tää kommentti on esimerkki siitä, miksi kyseiselle nimimerkille ei voi esittää eriäviä mielipiteitä tai hänen näkemystään kyseenalaistaa: se tuomitaan heti kiusaamiseksi tai nimimerkin vainoamiseksi. Vaikka kyseessä olisi käytöksen kyseenalaistaminen.
Mä en edelleenkään ymmärrä, miksi esim. Leilan tai niiden gayn juttuja piti poistaa ja aika ikävään sävyyn mollata heitä sekä kyseenalaistaa esim. sukupuolta. Onhan se jahtaamista ja vainoamista.

vierailija
Kuinkas monella oli kiinnostusta laittaa pystyyn komposti-Discord? Itse kaipaisin paikkaa jossa keskustella Joksujen musasta ja tekemisestä ilman että tarvii ohitella sivukaupalla muiden ihmisten haukkumista. Se pitäisi varmaan vaan pystyttää ja laittaa kutsut muualla kuin täällä ettei noi kiusaajat pääse sinne mukaan.

vierailija
Vilkaisin pikaisesti, että tätä kommenttia ei taidettu kauheasti täällä arvostaa. Aina ei voi kaikkien arvostusta saavuttaa, ja sen vuoks rohkenenkin kertoa, että mä oon sun kanssa samaa mieltä kyseisestä tyypistä.

Joidenkin mielestä se on kateutta, mutta mulle se on enemmänkin sitä, että ärsyynnyn tosi voimaakkaasti henkilöistä, jotka kuvittelee tietävänsä paremmin kuin muut ja jotka muka-tiedonmurusia (jotka oikeesti on hänen omia tulkintoja) tiputtelemalla kerää ympärilleen sisäpiirin ja siten ulkoistaa osan porukasta.

Hän oli muistaakseni se, joka perusti sen sähköpostiringin sen perusteella, että oli K:n keikalla huomannut tässä jotain, mitä ei halunnut palstoilla kertoa mutta tietyllä määrälle henkilöitä sen voisi kyllä sähköpostitse tehdä.

Tiedän että osa teistä tulkitsee tästä nyt, että tosiaan oon kateellinen, koska en päässy spostirinkiin mukaan. Tulkitkaa rauhassa. Mutta todellisen syyn kirjotin jo tohon aiemmin. Eli mua hirvittää tyypit, jotka tarkoituksella tekee sisäpiirejä ja jättää osan ulos. Se on se syy, miksi en hänestä välitä.
Joo yksi syy miksi en jaksa kauheasti Discordissa kommentoida on hänen jatkuva päällepäsmäröinti, toki teki sitä jo vauvalla ja puutarhassa. On siellä muutama muukin hallitseva nimimerkki, jotka perustaneet oman klikkinsä ja muut jyrätään alle.

vierailija
Kuinkas monella oli kiinnostusta laittaa pystyyn komposti-Discord? Itse kaipaisin paikkaa jossa keskustella Joksujen musasta ja tekemisestä ilman että tarvii ohitella sivukaupalla muiden ihmisten haukkumista. Se pitäisi varmaan vaan pystyttää ja laittaa kutsut muualla kuin täällä ettei noi kiusaajat pääse sinne mukaan.
Et pysty sitä julkisesti perustamaan ilman, että kaikki sinne löytää. Joko huväksyt, että sinne tulee lurkkereita täältä tai sitten annat olla.

Yhteistyössä