vierailija
Vähän eri asia kommentoida tuoretta biisiä, mutta että jaksaa hieroa kaikkien naamaan mielipiteitään SSOL:ista, joka julkaistiin yli vuosi sitten on eri asia.Samaa miettisin.
Vähän eri asia kommentoida tuoretta biisiä, mutta että jaksaa hieroa kaikkien naamaan mielipiteitään SSOL:ista, joka julkaistiin yli vuosi sitten on eri asia.Samaa miettisin.
Miten niin hankalat kellonajat? Olin Provinssissa Måneskinia katsomassa, ja siltä keikalta olisi tosi näppärästi osunut esim. just tuohon vähän ennen neljää etelään lähtevään junaan.Noi on silti ihan hirveät kellonajat. Oli toki ruissistakin, mutta sieltä oli ainakin lyhyempi matka kotiin.
Kuka se mies siis oli? Mä en oo discordissa ni en tiedä onko siellä juteltu joJoko olet tyhmä tai sitten ymmärrät tahallasi väärin jotta pääset valittamaan. Kukaan ei ole vihjannut että B on pyrkyri vaan että hän usein innoissaan laittaa noista tapaamistaan julkkiksista kuvia.
Ja uhriutua siitä, että ei halua lähteä keikalle, koska tuleva albumi ei olekaan mieleen. No älä sitten mene.Vähän eri asia kommentoida tuoretta biisiä, mutta että jaksaa hieroa kaikkien naamaan mielipiteitään SSOL:ista, joka julkaistiin yli vuosi sitten on eri asia.
Vaikka Slot, Aura, DBTL jne. Kaikkiin näihin pääsee helposti ja ne on lähellä keskustaa. DBTL on jokirannan alueella. Ei ole vaikea kävellä niihin ja busseja kulkee tosi usein, jos ei halua tai pysty kävelemään.Millä festareilla aattelisit että joksut voisi esiintyä?
Sori, mutta tuon voisi ajatella olevan nimenomaan vihjailua pyrkyristä, jos pitää näin kritisoida? "hän usein innoissaan laittaa noista tapaamistaan julkkiksista kuvia"Joko olet tyhmä tai sitten ymmärrät tahallasi väärin jotta pääset valittamaan. Kukaan ei ole vihjannut että B on pyrkyri vaan että hän usein innoissaan laittaa noista tapaamistaan julkkiksista kuvia.
Varmaan jossain vaiheessa joku tällainen systeemi tuleekin jos päivittäinen kiusaaminen palstoilla jatkuu.Jättää siellä lurkkaavat pois ei siis kurkkaamatta.
Mä kyllä luulen, että ne jaksamishaasteet ovat siihen pääsyynä, että voiko mennä ja siinä symppaan häntä, koska itselläni sama on aika lähellä. Mutta on kyllä valitellut keikalle menoa myös biisien suhteen ja se vähän turhaa ehkä.Ja uhriutua siitä, että ei halua lähteä keikalle, koska tuleva albumi ei olekaan mieleen. No älä sitten mene.
Aikataulut ei aina natsaa.Minkä takia Kta ei ole nähty Blockfestareilla,eikö siellä o n kaikki rap -artistit
Aamuyöllä neljältä ei ole mielestäsi hankala kellonaika? Ok. Minusta on ihan hirveä.Miten niin hankalat kellonajat? Olin Provinssissa Måneskinia katsomassa, ja siltä keikalta olisi tosi näppärästi osunut esim. just tuohon vähän ennen neljää etelään lähtevään junaan.
Kukaan ei kai tiedä?Kuka se mies siis oli? Mä en oo discordissa ni en tiedä onko siellä juteltu jo
Eihän siinä ole mitään pyrkyryyttä? Bojan aidosti ihailee monia julkkiksia. Onko kaikki fanit jotka ottaa Bojanista kuvia nettiin pyrkyreitä?Sori, mutta tuon voisi ajatella olevan nimenomaan vihjailua pyrkyristä, jos pitää näin kritisoida? "hän usein innoissaan laittaa noista tapaamistaan julkkiksista kuvia"
eri
Terveyssyistä en sanoisikaan mitään. Sen sijaan on valittanut nimenomaan sitä, että ei tykkää tulevasta albumista ja ei ole tykännyt yhdestäkään julkaistusta sinkusta. Ehkä vois sitten jo lopettaa bändin seuraamisen ja keikoilla käymisen kun ei kerran kiinnosta ja lakata valittamasta, että he eivät tee sellaista musaa, mitä juuri hän haluaa.Mä kyllä luulen, että ne jaksamishaasteet ovat siihen pääsyynä, että voiko mennä ja siinä symppaan häntä, koska itselläni sama on aika lähellä. Mutta on kyllä valitellut keikalle menoa myös biisien suhteen ja se vähän turhaa ehkä.
Mäpä tiedän mutta en teille kuspäille kerroKukaan ei kai tiedä?
No samalla tavalla täällä hierotaan naamalle kulunutta B&K shippiä. Se on vielä vanhempaa settiä kuin SSOL biisi.Vähän eri asia kommentoida tuoretta biisiä, mutta että jaksaa hieroa kaikkien naamaan mielipiteitään SSOL:ista, joka julkaistiin yli vuosi sitten on eri asia.
Tuolla tyylillä muista ihmisistä, myös julkkiksista kirjoittelu on oikeasti todella alentavaa. Ilmeisesti henkilö itse ei huomaa tätä, mutta tuollainen toisten tapojen naureskelu on alentavaa.Eihän siinä ole mitään pyrkyryyttä? Bojan aidosti ihailee monia julkkiksia. Onko kaikki fanit jotka ottaa Bojanista kuvia nettiin pyrkyreitä?
Siellä discordissakin sitten voisi katsoa peiliin kuinka kirjoitellaan, vaikka fanittaisi pelkkää K?Varmaan jossain vaiheessa joku tällainen systeemi tuleekin jos päivittäinen kiusaaminen palstoilla jatkuu.
Mua rasautti tää tyyppi jo ajat sitten puutarhassa. Kuvittelee tuntevansa Bojanin hyvinkin ja nostanut itsensä jalustalle jo ajat sitten.Terveyssyistä en sanoisikaan mitään. Sen sijaan on valittanut nimenomaan sitä, että ei tykkää tulevasta albumista ja ei ole tykännyt yhdestäkään julkaistusta sinkusta. Ehkä vois sitten jo lopettaa bändin seuraamisen ja keikoilla käymisen kun ei kerran kiinnosta ja lakata valittamasta, että he eivät tee sellaista musaa, mitä juuri hän haluaa.
Ehkei ole sopinut aikatauluihin vai onko niin, että K:ta kuuntelee niin moni muukin kuin pelkästä räpistä innostuneet? En siis todellakaan tiedä oikeaa vastausta, hyvä kysymys siis. Mielelläni näkisin hänet siellä.Minkä takia Kta ei ole nähty Blockfestareilla,eikö siellä o n kaikki rap -artistit
Miksei voisi fanittaa? Tykkäähän hän kuitenkin JO vanhemmista biiseistä. Valittaminen minusta ennemmin ärsyttää tässä, ei se, että kävisi keikalla.Terveyssyistä en sanoisikaan mitään. Sen sijaan on valittanut nimenomaan sitä, että ei tykkää tulevasta albumista ja ei ole tykännyt yhdestäkään julkaistusta sinkusta. Ehkä vois sitten jo lopettaa bändin seuraamisen ja keikoilla käymisen kun ei kerran kiinnosta ja lakata valittamasta, että he eivät tee sellaista musaa, mitä juuri hän haluaa.
Millälailla eri asia? Ei kait sillä mitään väliä ole milloin biisi on julkaistu. Vai meinaatko että tietyn ajan jälkeen biisejä ei saa enää arvostella? Nyt on kyllä erikoista omien mielipiteiden selittelyä.Vähän eri asia kommentoida tuoretta biisiä, mutta että jaksaa hieroa kaikkien naamaan mielipiteitään SSOL:ista, joka julkaistiin yli vuosi sitten on eri asia.
Nämä ketjut on tehty B ja K shipille, aika eri asia nytten?No samalla tavalla täällä hierotaan naamalle kulunutta B&K shippiä. Se on vielä vanhempaa settiä kuin SSOL biisi.
Sun pitää kirjoittaa noista asioista sinne eikä tänne jos haluat että he katsovat peiliin.Siellä discordissakin sitten voisi katsoa peiliin kuinka kirjoitellaan, vaikka fanittaisi pelkkää K?
Tätä ketjua ei.Nämä ketjut on tehty B ja K shipille, aika eri asia nytten?