K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joko olet tyhmä tai sitten ymmärrät tahallasi väärin jotta pääset valittamaan. Kukaan ei ole vihjannut että B on pyrkyri vaan että hän usein innoissaan laittaa noista tapaamistaan julkkiksista kuvia.
Sori, mutta tuon voisi ajatella olevan nimenomaan vihjailua pyrkyristä, jos pitää näin kritisoida? "hän usein innoissaan laittaa noista tapaamistaan julkkiksista kuvia"
eri

vierailija
Ja uhriutua siitä, että ei halua lähteä keikalle, koska tuleva albumi ei olekaan mieleen. No älä sitten mene.
Mä kyllä luulen, että ne jaksamishaasteet ovat siihen pääsyynä, että voiko mennä ja siinä symppaan häntä, koska itselläni sama on aika lähellä. Mutta on kyllä valitellut keikalle menoa myös biisien suhteen ja se vähän turhaa ehkä.

vierailija
Mä kyllä luulen, että ne jaksamishaasteet ovat siihen pääsyynä, että voiko mennä ja siinä symppaan häntä, koska itselläni sama on aika lähellä. Mutta on kyllä valitellut keikalle menoa myös biisien suhteen ja se vähän turhaa ehkä.
Terveyssyistä en sanoisikaan mitään. Sen sijaan on valittanut nimenomaan sitä, että ei tykkää tulevasta albumista ja ei ole tykännyt yhdestäkään julkaistusta sinkusta. Ehkä vois sitten jo lopettaa bändin seuraamisen ja keikoilla käymisen kun ei kerran kiinnosta ja lakata valittamasta, että he eivät tee sellaista musaa, mitä juuri hän haluaa.

vierailija
Eihän siinä ole mitään pyrkyryyttä? Bojan aidosti ihailee monia julkkiksia. Onko kaikki fanit jotka ottaa Bojanista kuvia nettiin pyrkyreitä?
Tuolla tyylillä muista ihmisistä, myös julkkiksista kirjoittelu on oikeasti todella alentavaa. Ilmeisesti henkilö itse ei huomaa tätä, mutta tuollainen toisten tapojen naureskelu on alentavaa.

vierailija
Terveyssyistä en sanoisikaan mitään. Sen sijaan on valittanut nimenomaan sitä, että ei tykkää tulevasta albumista ja ei ole tykännyt yhdestäkään julkaistusta sinkusta. Ehkä vois sitten jo lopettaa bändin seuraamisen ja keikoilla käymisen kun ei kerran kiinnosta ja lakata valittamasta, että he eivät tee sellaista musaa, mitä juuri hän haluaa.
Mua rasautti tää tyyppi jo ajat sitten puutarhassa. Kuvittelee tuntevansa Bojanin hyvinkin ja nostanut itsensä jalustalle jo ajat sitten.

vierailija
Miksei voisi fanittaa? Tykkäähän hän kuitenkin JO vanhemmista biiseistä. Valittaminen minusta ennemmin ärsyttää tässä, ei se, että kävisi keikalla.

vierailija
Vähän eri asia kommentoida tuoretta biisiä, mutta että jaksaa hieroa kaikkien naamaan mielipiteitään SSOL:ista, joka julkaistiin yli vuosi sitten on eri asia.
Millälailla eri asia? Ei kait sillä mitään väliä ole milloin biisi on julkaistu. Vai meinaatko että tietyn ajan jälkeen biisejä ei saa enää arvostella? Nyt on kyllä erikoista omien mielipiteiden selittelyä.

-eri

Yhteistyössä