K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä taas olen sitä mieltä, että Stephanie toimii loistavasti enkun kielellä. Se on just sellasta ”britti rock/poppia”, jonka avulla JO voi päästä listoille ja radio soittoon sekä tavoittaa enemmän niitä kuuntelijoita. Eivätköhän he kuitenkin jatka keikoilla myös Sloveenin kielisten biisien esittämistä.
Mä oon samaa mieltä, että vaikka itse tykkään paljon enemmän sloveenin- ja serbiankielisistä biiseistä, niin jos jollain biisillä pääsevät listoille tai radiosoittoon, sen pitää todennäköisesti olla englanninkielinen. Mutta silloin siinä pitäis olla jotain erikoista ja erottuvaa. Stephaniesta kaikille tulee mieleen useamman brittibändin musiikki ja biisit, joten miksi otettaisiin soittoon jonkun tuntemattoman slovenialaisen bändin biisi kun tarjolla on myös kymmeniä vastaavia brittibändien biisejä.

vierailija
Okei. Se on aikamoista epäkiitollisuutta ja paskanjauhantaa bändiä kohtaan, jos on sitä mieltä, että SSOLia ei olisi edes pitänyt julkaista. Miksi edes kutsii itseään bändin faniksi siinä vaiheessa?
Ok. Ymmärrän sua oikeasti, mutta se että haukut täällä häntä ei ole korrektia tai viisasta käytöstä. Kyllä mä itsekin kiinnitin huomiota pari kertaa Puutarhassa siihen, että joillakin oli tapana päällepäsmäröidä ja julistaa omia mielipiteitä niinä oikeina. Mutta se siitä.

vierailija
Ja siis Melaniekin oli lyhyen ajan alle kaksikymppisenä. Jos olen oikein ymmärtänyt. Jollain koulun päätösmatkalla alkoivat seurustella, mutta suhde ei kestänyt kovinkaan kauan.
Melaniehan joskus kertoi, että yksi hänen nuoruussuhteistaan päättyi, kun toinen osapuoli osoittautuikin gayksi. Sanoi kyllä, että se ei ollut Bojan, mutta olisiko sanonut, jos kyse kuitenkin oli Bojanista?
Melanie oli tosiaan vasta 17 kun seukkasivat. Se on siis bojania nuorempi mutta jotenkin nykyään se vaikuttaa mun mielestä paljon vanhemmalta.

vierailija
Ok. Ymmärrän sua oikeasti, mutta se että haukut täällä häntä ei ole korrektia tai viisasta käytöstä. Kyllä mä itsekin kiinnitin huomiota pari kertaa Puutarhassa siihen, että joillakin oli tapana päällepäsmäröidä ja julistaa omia mielipiteitä niinä oikeina. Mutta se siitä.
No sama meno jatkuu Discordissa, nyt tällä tyypillä on vain vielä moden asema ja valta potkaista pois sellaiset, jotka häntä ja hänen oikeita mielipiteitään loukkaavat.

vierailija
Vanhan miehen kuvastakin mietittiin eilen mitä taka-ajatuksia B:llä on ja kuka julkkis se on? Tätä pyrkyri juttua, vaikka henkilö voi olla ystävä tai kollega, eikä taustalla ole mitään suosionlisähaku juttua.
Joko olet tyhmä tai sitten ymmärrät tahallasi väärin jotta pääset valittamaan. Kukaan ei ole vihjannut että B on pyrkyri vaan että hän usein innoissaan laittaa noista tapaamistaan julkkiksista kuvia.

vierailija
Ai se on kiusaamista kun sanoo ettei pidä jostain bändin biisistä? Jännä muuten ettei tänne tultu itkemään kun Joy sanoi ettei pysty kuuntelemaan Autiomaata.
En nyt puhu pelkästään näistä biisiarvosteluista ja kyseisestä nimimerkistä, vaan joillakin kirjoittajilla välillä lipsahtaa mukaan sellaista piilovittuilua B:stä tai joksuista tai sitten teilataan toisten shippiajatuksia jollain töksäyksellä, jonka voisi jättää hyvin sanomattakin, kun se pitäis olla shippiketju kuitenkin. Autiomaasta oon itseasiassa samaa mieltä, minuakin häiritsee se autotune siinä vähän liikaa, toki pystyn kuunteleen, mutta oma lemppari on varmaan toi Takavoltti uudemmista levyltä.

Yhteistyössä