K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä itsekkäästi toivon, ettei Joksut esiintyisi ensi kesänä Ilosaarirockissa. Se on niin kaukana ja hankalasti saavutettavissa, enkä tiedä, pääseekö sieltä julkisilla enää yöllä pois? Provinssin kanssa vähän sama ongelma.
Olin itse siellä viime kesänä ja n. 15 km päästä naapurikunnasta sai edullisesti yöpymispaikkoja. Joensuussa festareiden aikaan yöpymiset törkeän kalliita, eli jos menee sinne, niin kantsii googlesta kattoa naapurikuntien majoitukset.

vierailija
Kai siellä nyt Kärtsääkin saa arvostella ihan samalla tavalla? Ehkä siellä vaan nyt on äänessä ne tyypit jotka ei siihen koe tarvetta.
Mä en edelleenkään ymmärrä miks muiden keskustelut ärsyttää niin paljon tiettyjä tyyppejä, ei siellä ole pakko olla jos huomaa ettei ole mieleinen paikka. Mutta nämä tyypit taitaakin vaan hakea sitä valituksen ja riidan aihetta
Varmaankin näin. En tiedä onko tämä discordilaisia haukkuva sama tyyppi joka vauvalla on aiemmin valittanut muiden kiusaamisesta, ainakin kirjoitustyyli on sama. Mutta jos on niin vähän naurettavaa kun itse on kiusaaja. :D

vierailija
Mä liputan Provinssin puolesta. Jos Joksut saisivat jonkun toisen keikan tai festarin siihen yhteyteen. Turku on myös monipuolinen paikka ja kesällä siellä on vaikka minkälaista suurempaa tapahtumaa.
Ai vitsi olispa täydellistä jos joksut ja K esiintyisi kesällä just Provinssissa, koska haluan mennä sinne Electric Callboyn takia jo muutenkin.

vierailija
Ruisrockista pääsi (riippuu tietysti minne, mutta suuntaan, joka itselleni sopii, pääsi ainakin.)
Itse festarialueella pois pääseminen on kyllä ruisrockissa erityisen hankalaa. Viime kesänä menin autolla turkuun mutta aiemmin sieltäkin on kyllä kulkenut öisin vähän huonosti junia. Vai onko ne sit liittynyt johonkin ratatyöjuttuihin, en muista.

vierailija
Itse festarialueella pois pääseminen on kyllä ruisrockissa erityisen hankalaa. Viime kesänä menin autolla turkuun mutta aiemmin sieltäkin on kyllä kulkenut öisin vähän huonosti junia. Vai onko ne sit liittynyt johonkin ratatyöjuttuihin, en muista.
Ainakaan Tampereen suuntaan ei ollut mitään ongelmaa, liput muutenkin kalliit niin kaikki ei halua siitä yöpymisestä maksaa.

vierailija
Varmaankin näin. En tiedä onko tämä discordilaisia haukkuva sama tyyppi joka vauvalla on aiemmin valittanut muiden kiusaamisesta, ainakin kirjoitustyyli on sama. Mutta jos on niin vähän naurettavaa kun itse on kiusaaja.
Tämä on vähän kaksipiippuinen juttu, kun samaa voisi sanoa joistakin discordin kirjoittajista. Vai onko piilokiusaaminen ja B:n haukkuminen siinä samassa enemmän ok?

vierailija
Ne Discordin keskustelut ja toisiin keskustelijoihin kohdistuvat solvaukset eivät kuulu tänne. Täällä voi aloittaa samoista aiheesta jutustelun, jos haluaa.
Okei. Se on aikamoista epäkiitollisuutta ja paskanjauhantaa bändiä kohtaan, jos on sitä mieltä, että SSOLia ei olisi edes pitänyt julkaista. Miksi edes kutsii itseään bändin faniksi siinä vaiheessa?

vierailija
Okei. Se on aikamoista epäkiitollisuutta ja paskanjauhantaa bändiä kohtaan, jos on sitä mieltä, että SSOLia ei olisi edes pitänyt julkaista. Miksi edes kutsii itseään bändin faniksi siinä vaiheessa?
Niin ja miksi on siis tuota mieltä? Jos ei itse pidä, niin haittaako biisin julkaiseminen silloin jotenkin? Vai onko mielipiteen takana jotain ajatustakin oikein?

vierailija
Ne Discordin keskustelut ja toisiin keskustelijoihin kohdistuvat solvaukset eivät kuulu tänne. Täällä voi aloittaa samoista aiheesta jutustelun, jos haluaa.
Tässä ei kyllä tuo kirjoittaja solvannut siellä ketään henkilöä, vaan oli loukkaantunut niistä kirjoituksista. Yhtä lailla minun anonyymiin ketjuun kirjoittamaa pipolätkäjuttua oli tuotu sinne eilen vääristeltynä ilman tietoa, mitä minä sillä tarkoitan. Ei toimi siis toisinpäinkään tämä nytten.

Yhteistyössä