K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mielipiteiden sanomisessa ei ole mitään väärää, ei täällä eikä discordissa. Sinä kiusaaja joka levittelet tänne koko ajan discordin juttuja ja valitat kun siellä ei saa olla muka eri mieltä. Ja nyt sitten valitat ja juoruilet siitä jos joku uskaltaa olla siellä eri mieltä ja kertoa omia näkemyksiää.
Ihan pienenä vinkkinä, ei tosiaan ole ainoa, joka siitä paikasta on valittanut.

vierailija
Mun mielestä ei oo missään sanonut näin. Käsittääkseni tuo mielipide on syntynyt näillä palstoilla ihan vaan siksi kun ei ole mitään juorujakaan ollut hänen suhteistaan. Oletuksena siis, että kun on niinkin pitkään ollut julkkis Sloveniassa niin varmasti jotain juoruja olisi esiintynyt. Mutta se ettei ole pidempiaikaista suhdetta, ei toki kyllä sitä tarkoita etteikö olisi silti voinut deittailla ihan ahkerasti tai harrastaa yhden illan juttuja, friends-with-benefits tms.
No K:han kanssa joku tuollainen suhde taitaa olla ja pidetään tuolla vitsailulla sitä salassa.

vierailija
Miks kukaan inhoaisi sua sen takia? Ja mikä sua loukkaa toisten mielipiteissä? Ihmiset voi olla erimieltä asioista, ei se ole syy sen ihmisen vihaamiseen.

Vai inhoatko itse toisia niiden kirjoitusten takia ja ajattelet että muutkin tekee automaattisesti näin?
Mutta siis mikä mua loukkasi Joyn mielipiteessä? No, se juuri, kun kirjoitin, että Joksut on nuori bändi Balökanilta,. miten hän arvostelee heitä kuin kyseessä olisi joku joiden jotenkin kuuluisi menestyä tai kuuluisi olla on the top of the world? Siis aivan kuin ei ymmärtäisi kontekstia tai omaisi suhteellisuudentajua, että heillä on nämä nähdyt eväät ja se homma ei siitä Billboard top 100 listalle pääsyksi muutu, vaan saivat viisuista nykyisen yleisönsä ja Balkanilta tulee ehkä vähän lisää.
Hän myös haukkui sitä, että kamalaa kun julkaisivat Serbiassa promoamisen keskellä englannin kielisen Stephanien, vaikka en minäkään usko, kuten joku kirjoittaja siellä jo huomauttikin, että sellainen mitään haittaa. Sen kuin julkaisevat. Ja moni fani on siitä biisistä tykännytkin. Kai ne nyt Serbiassakin kuuntelevat musaa enkuksi ja saattavat myös ymmärtää, että sieltä bändeillä on toiveena tai tavoitteena saada jalansijaa muiltakin markkinoilta, niin että ymmärtävät enkunkielisen sinkkujulkaisun aivan hyvin? Ei Jokerit niille nyt varmaan mitäään kansanmusiikkiaukkoa ole täyttämässä, että ai jai kun biisien pitää olla serbialaisulinaa.

vierailija
Mä taas olen sitä mieltä, että Stephanie toimii loistavasti enkun kielellä. Se on just sellasta ”britti rock/poppia”, jonka avulla JO voi päästä listoille ja radio soittoon sekä tavoittaa enemmän niitä kuuntelijoita. Eivätköhän he kuitenkin jatka keikoilla myös Sloveenin kielisten biisien esittämistä.

vierailija
Aika moni ongelma ratkeaa sillä, ettet käytä tuota nimimerkkiä ja kuten itsekin jo totesit, älä kirjoita viestejä silloin kun tunteet on eniten pinnassa.
No ei hänellä discordissa tuota olekaan ja ymmärrän täysin, ettei sinne kirjoittele. Minunkin tänne kirjoittama lievä pipolätkän arvostelu nostettiin siellä eilen vääristeltynä tikunnokkaan. Miettikääpä jos olisin kirjoittanut sinne.

vierailija
Mutta siis mikä mua loukkasi Joyn mielipiteessä? No, se juuri, kun kirjoitin, että Joksut on nuori bändi Balökanilta,. miten hän arvostelee heitä kuin kyseessä olisi joku joiden jotenkin kuuluisi menestyä tai kuuluisi olla on the top of the world? Siis aivan kuin ei ymmärtäisi kontekstia tai omaisi suhteellisuudentajua, että heillä on nämä nähdyt eväät ja se homma ei siitä Billboard top 100 listalle pääsyksi muutu, vaan saivat viisuista nykyisen yleisönsä ja Balkanilta tulee ehkä vähän lisää.
Hän myös haukkui sitä, että kamalaa kun julkaisivat Serbiassa promoamisen keskellä englannin kielisen Stephanien, vaikka en minäkään usko, kuten joku kirjoittaja siellä jo huomauttikin, että sellainen mitään haittaa. Sen kuin julkaisevat. Ja moni fani on siitä biisistä tykännytkin. Kai ne nyt Serbiassakin kuuntelevat musaa enkuksi ja saattavat myös ymmärtää, että sieltä bändeillä on toiveena tai tavoitteena saada jalansijaa muiltakin markkinoilta, niin että ymmärtävät enkunkielisen sinkkujulkaisun aivan hyvin? Ei Jokerit niille nyt varmaan mitäään kansanmusiikkiaukkoa ole täyttämässä, että ai jai kun biisien pitää olla serbialaisulinaa.
Sä teet ihan itse kaikista asioista itsellesi hankalia.

vierailija
Vähän tähän liittyen mä oon miettinyt että usein ajatellaan joksujen tekevän jotain tosi surkeasti koska ne ratkaisut eivät johda suureen suosioon. Voi toki ollakin näin, mutta musta silloin jää huomaamatta se puoli, että ehkä he eivät ole edes halukkaita tekemään juuri sellaisia ratkaisuja. Muutenhan he varmaan olisivatkin jonkun levy-yhtiön listoilla, koska kyllähän heitä taatusti on kotimaassaan sellaisiin kyselty, ja žare olisi vaihdettu johonkin joka tekisi heidän musiikistaan suurelle yleisölle maistuvaa. Selvästikin ne haluaa tehdä musiikkia vaihtelevasti eri kielillä ja julkaista sinkkuja jotka eivät ole perinteiseen tapaan radioystävällisiä. Ehkä se on just sitä mitä he haluavat, vaikka hintana sitten olisikin se ettei näillä valinnoilla tule tämän suurempaan suosiota.

vierailija
Mä taas olen sitä mieltä, että Stephanie toimii loistavasti enkun kielellä. Se on just sellasta ”britti rock/poppia”, jonka avulla JO voi päästä listoille ja radio soittoon sekä tavoittaa enemmän niitä kuuntelijoita. Eivätköhän he kuitenkin jatka keikoilla myös Sloveenin kielisten biisien esittämistä.
Mä kans tykkään enemmän ja enemmän. Jo se, kun ensitahdit alkaa ja sit siihen tulee vähän erilainen Bojanin ääni niin sulan suunnilleen siitä! Siis kun biisi ei ole tyypillistä Jokerit-soundia, mutta saammekin ihanan Boitsun äänen siihen! Eli tykkään Bojanin laulusta ja siitä, että hän esittelee äänenkäytössään erilaisia puolia 🫶
Tämän takia toivoisin häneltä vaikkapa Robbie Williams covereita 😛

vierailija
Mä itsekkäästi toivon, ettei Joksut esiintyisi ensi kesänä Ilosaarirockissa. Se on niin kaukana ja hankalasti saavutettavissa, enkä tiedä, pääseekö sieltä julkisilla enää yöllä pois? Provinssin kanssa vähän sama ongelma.

Yhteistyössä