K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan se välillä aika paskaa keskustelua, tietyt lytätään ja kovaäänisimmät huutaa.
Ketään ei ole siellä lytätty, keskustelussa on ihan sallittua esittää omia mielipiteitä vaikka ne ei olis samoja kuin muilla.
Siellä kuitenkin on nimenomaan keskustelua, päin vastoin kuin täällä ja paatilla jossa pääasiassa vaan riidellään, trollataan ja jankataan.
En vieläkään ymmärrä miks jotkut roikkuu siellä sivusta seuraamassa jos meno ei ole mielestä. Tulkaa juttelemaan rohkeesti, tai saa sitä sivustakin seurata mutta ihan älytöntä käydä täällä sivukeskusteluja ja haukkua yksittäisiä tyyppejä.
Olishan se pitänyt arvata että tässä käy näin kun kiusaajat seuraa perässä vaikka nimenomaan se perustettiin sitä varten ettei tartteis enää riidellä täällä tai vauvalla

vierailija
Minua kiinnostaisi kuulla, näettekö te aseksuaalit B:ssa kaltaisenne ja jos näette, niin osaatteko sanoa mistä se vaikutelma syntyy?
Mun on vaikea vastata, koska mulla ei ole kokemusta siitä, mitä olisi olla ei-aseksuaalinen nuori ja piilotella sitä, että harrastaisin ei-parisuhde-seksiä tai piilottelisin kumppania. Eli jos siitä olisikin kyse.

vierailija
Missä B on sanonut, ettei hänellä ole ollut suhteita M:n jälkeen? Vastannut toimittajien kysymykseen, ettei sillä hetkellä ole, mutta tuollaista en ole hänen kuullut sanovan.
Mun mielestä ei oo missään sanonut näin. Käsittääkseni tuo mielipide on syntynyt näillä palstoilla ihan vaan siksi kun ei ole mitään juorujakaan ollut hänen suhteistaan. Oletuksena siis, että kun on niinkin pitkään ollut julkkis Sloveniassa niin varmasti jotain juoruja olisi esiintynyt. Mutta se ettei ole pidempiaikaista suhdetta, ei toki kyllä sitä tarkoita etteikö olisi silti voinut deittailla ihan ahkerasti tai harrastaa yhden illan juttuja, friends-with-benefits tms. 😉

vierailija
Ketään ei ole siellä lytätty, keskustelussa on ihan sallittua esittää omia mielipiteitä vaikka ne ei olis samoja kuin muilla.
Siellä kuitenkin on nimenomaan keskustelua, päin vastoin kuin täällä ja paatilla jossa pääasiassa vaan riidellään, trollataan ja jankataan.
En vieläkään ymmärrä miks jotkut roikkuu siellä sivusta seuraamassa jos meno ei ole mielestä. Tulkaa juttelemaan rohkeesti, tai saa sitä sivustakin seurata mutta ihan älytöntä käydä täällä sivukeskusteluja ja haukkua yksittäisiä tyyppejä.
Olishan se pitänyt arvata että tässä käy näin kun kiusaajat seuraa perässä vaikka nimenomaan se perustettiin sitä varten ettei tartteis enää riidellä täällä tai vauvalla
Opettele ignooraamisen jalo taito?

vierailija
En mäkään tajua miksi niitä suhteita pitää keksiä kun sellaisesta ei ole ollut mitään näyttöä ja se on itse sanonut ettei suhteita ole ollut. Syitä voi olla vaikka mitä. Niitä eilen pohdiskeltiin mutta se sit meni siihen että milloin mitäkin näkemystä väitettiin projisoinniksi. Näköjään joku tulkitsi että kuvitellaan sen odottavan käärijää jos arvellaan että sillä ei tosiaan ole ollut suhteita.
Siis voihan B vaikka odotellakin Kärtsää, saa sitä niinkin tulkita, mutta siinähän se pointti on, ei me tiedetä. Oma arvaus on että B on aseksuaali, niin ei vain ole suhde sitten kenenkään kanssa natsannut.

vierailija
No, itse koin ainakin hänen haukkuvan Jokereita vähän heikoin perustein. Perustelu arvostelulle tuntui pääasiassa olevan se, ettei hän itse tykkää. Esim. että kokeellisuus on vain muiden matkimista Jokereilta ja se oli peruste hänelle arvostella bändiä.
Itse taas ajattelen, että oli matkimista tai ei (en oikeasti osaa sanoa, onko siitä kyse), niin he ovat nuori bändi Balkanilta, joita seuraamme koska Kärtsä. Miksi kukaan edes odottaa, että tässä olisi uusi Queen tai vastaavaa? Jos etsii omaperäisiä taitavia bändejä niin älä valitse niitä shippaamiesi päähenkilöitten perusteella ja sitten valita, kun eivät ole omaperäisiä
MIkset kirjoita tätä sinne missä se keskustelu on?

vierailija
Jos ei koskaan ole ketään kun kysytään ja sama vastaus on toistunut vuosien varrella ja aina, niin aika helppo päätellä, että ei ole ollut ketään Melanien jälkeen.
Ehkei juuri sillä hetkellä ei ole ollut tai ei ole halunnut kertoa niistä. Itselleni on ihan se ja sama, että onko B aseksuaali vai käykö hän vaikka seksitapahtumissa. En vaan ymmärrä, että millä tavoin se on parempaa olettaa hänen olevan aseksuaali, kuin että hänellä on ollut suhteita. Kumpikin on olettamista.

vierailija
En ole aseksuaali mutta mulla on käynyt mielessä, että B voisi olla ja siksi on ihan rehellinen kun sanoo ettei ole ollut ketään Melanien jälkeen. En oikein tiedä, miksi väkisin pitää hänelle suhteita keksiä vain siksi, että se ei mene omaan maailmankuvaan, jos parikymppinen mies onkin ilman suhdetta useamman vuoden.
Ei ole kyllä missään sanonut näin. Tämä on ihan sun omaa tulkintaa.

vierailija
MIkset kirjoita tätä sinne missä se keskustelu on?
No siksi, että en halua aloittaa sanankaan keskustelua siellä. Eivät ole arvoisiani. Ei vaan, saatan alkuun ärsyyntyä niin paljon, että se näkyy, ja rauhallisen ja aidon mielipiteeni muodostaminen vaatii aikaa ja rauhoittumista. En halua, että siellä kukaan henkilöi mitään näkemyksiäni minuun, siitähän se inhoaminen ja selän kääntö nopeasti alkaa. Vaikka syy olisi vain se, että vttuunnun aluksi kun luen jotain itseäni loukkaavaa ja rauhoitun vasta myöhemmin. Eivät ansaitse siis minua, koska tuomitsisivat kuitenkin sen ensireaktion perusteella.

vierailija
Ei jeesus toi yksi nimimerkillinen paasaa discordissa miten hänelle ei joksujen kokeellisuus sovi ja miten hänestä he matkivat muita bändejä ja Bojankaan ei laula edes omaperäisesti englanniksi ja miten hän ei kyllä pysty kuuntelemaan uuden levyn jokaista biisiä
Aivan kuin Joksujen ois pitänyt tehdä uusi musiikkinsa ja levynsä juuri hänelle
Naurattaa jo vähän.
Keikallekin on menossa, mutta se on teatraalisesti toooosi epävarmaa, eikä jaksa olla innoissaan, kun uusia biisejä ei voi kuunnella levyversioina! Saa nähdä, onko Bojan taas off
Hyvä, että on muuttanut Balkanille, ilmeisesti mikään aiempi alue Euroopasta ei ole ollut hyvä asuinpaikka hänelle.
Minä ihmettelin mielessäni itse jo eilen tota enkusta valittamista, jota siis kirjoitteli useampi, mutta eihän sinne viitsi vastaankaan laittaa. Mutta mielestäni hyvä, että pitävät tuon englannin rinnalla myös, tuo mahdollisuuden laajentaa sitä kuuntelijakuntaa. Muuhun viestin osuuteen en ota kantaa, kun en ole tänään vielä discordissa käynyt.

vierailija
No siksi, että en halua aloittaa sanankaan keskustelua siellä. Eivät ole arvoisiani. Ei vaan, saatan alkuun ärsyyntyä niin paljon, että se näkyy, ja rauhallisen ja aidon mielipiteeni muodostaminen vaatii aikaa ja rauhoittumista. En halua, että siellä kukaan henkilöi mitään näkemyksiäni minuun, siitähän se inhoaminen ja selän kääntö nopeasti alkaa. Vaikka syy olisi vain se, että vttuunnun aluksi kun luen jotain itseäni loukkaavaa ja rauhoitun vasta myöhemmin. Eivät ansaitse siis minua, koska tuomitsisivat kuitenkin sen ensireaktion perusteella.
Ja toi vika lause oli sit vain läppä, en mäkään tietenkään ansaitse olla siellä, koska en osaa reagoida rauhallisesti alusta alkaen :D
Mutta siksipä en sinne kommentoikaan.

vierailija
Missä B on sanonut, ettei hänellä ole ollut suhteita M:n jälkeen?🤔 Vastannut toimittajien kysymykseen, ettei sillä hetkellä ole, mutta tuollaista en ole hänen kuullut sanovan.
On niitä vähän vanhempia haastatteluja joissa siltä kysellään rakkaudesta ja parisuhteista (ehkä vähän tyhmästi ikään kuin joku parikymppinen koltiainen olisi missään tilanteessa niiden asiantuntija) ja se ihan avoimesti silloin kertoi että on seurustellut vain kerran. Mutta nää on olleet varmaan jotain sieltä ekan levyn ajoilta eli ei tosiaankaan ihan tuoreita.

vierailija
Miks kukaan inhoaisi sua sen takia? Ja mikä sua loukkaa toisten mielipiteissä? Ihmiset voi olla erimieltä asioista, ei se ole syy sen ihmisen vihaamiseen.

Vai inhoatko itse toisia niiden kirjoitusten takia ja ajattelet että muutkin tekee automaattisesti näin?

vierailija
Minä ihmettelin mielessäni itse jo eilen tota enkusta valittamista, jota siis kirjoitteli useampi, mutta eihän sinne viitsi vastaankaan laittaa. Mutta mielestäni hyvä, että pitävät tuon englannin rinnalla myös, tuo mahdollisuuden laajentaa sitä kuuntelijakuntaa. Muuhun viestin osuuteen en ota kantaa, kun en ole tänään vielä discordissa käynyt.
Laita ihmeessä vastaan, saatat yllättyä kuinka moni on samaa mieltä eikä ole itse vain viitsinyt aloittaa keskustelua. Siellä tuppaa nämä samat keskistelemaan, niin sitten on vähän vaarana, ettei kukaan muu enää uskalla sanoakaan mitään.

vierailija
On niitä vähän vanhempia haastatteluja joissa siltä kysellään rakkaudesta ja parisuhteista (ehkä vähän tyhmästi ikään kuin joku parikymppinen koltiainen olisi missään tilanteessa niiden asiantuntija) ja se ihan avoimesti silloin kertoi että on seurustellut vain kerran. Mutta nää on olleet varmaan jotain sieltä ekan levyn ajoilta eli ei tosiaankaan ihan tuoreita.
Miksei voisi olla? Ihmeellistä asenteellisuutta nyt.

Yhteistyössä