vierailija
Jos teillä on jotain discrodiin liittyvää juttuja viekää ne discordiin, koska koko aihe tuo vaan riitelyä ja toisen ihmisten haukkumista
No tietysti, minä ne poistelin, joka täällä valitankin.Kyllhä noi hymy lehti jutu poistuivat myös vauva lta
Tästä en ole ihan varma, näinkö se ilmenisiJust tämä ja kaikesta näkee, että B:llä kova ikävä
Ohita ne hyvä ihminen ja anna muiden puhua asioista, mitkä heitä kiinnostaa. Yksinkertaista.Montako päivää tää teidän paskanjauhanta vielä kestää? Luulis itseännekin jo kyllästyttävän.
Muiden? Puhua? Yksi trollaa ärsyttääkseen, ei se ole keskustelua.Ohita ne hyvä ihminen ja anna muiden puhua asioista, mitkä heitä kiinnostaa. Yksinkertaista.
Mitä sä tänne tulet valittamaan jostain shippiketjun tai Discordin sääntörikkomuksista. Mene sinne nillittämään ja lopeta joka ikisen ketjun paskominen.No tietysti, minä ne poistelin, joka täällä valitankin.
Olet vapaa puhumaan niistä asioista, joista haluat, mutta taidat tykätä enemmän valittamisesta.Samaa mietin, todella tylsä aihe.
Mä en ymmärrä miksi kaikki otetaan niin kirjaimellisesti aina. Kyllähän me tiedetään että ovat tapailleet toisiaan sen jälkeenkin. B sanoi että biisin oli tarkoitus olla kepeä rakkauslaulu. Mutta ehkä kävi niin, että suhde loppui ja biisiin kirjoitettiinkin sitten tuollainen loppu kun ei ollut enää fiilistä julkaista iloista rakkauslaulua?Juuri tämä tuo epäilyn siitä, että millainen se ensimmäinenkin suru on. Jos siis epätoivoon vaivutaan jo tällaisesta nopeasta kohtaamisesta joka ei johdakaan mihinkään, on helppo uskoa että laulun minä-kertoja on aika dramaattinen ja tunteittensa vietävissä. Kappale ei siis ole minkään oikean menetetyn rakkauden ja elämän kolhiman laulajan tarina.
Lontoossa H oli kuitenkin mukanaan naisoletettu. Vai lie ollut vain H merchmyyjä?Ei se ole mitään peen jauhantaan vaan totuus. B ja H rakastavat toisiaan.
Sulla kiirettä riittää, monessako paikassa toimit palstapoliisina?No tietysti, minä ne poistelin, joka täällä valitankin.
Yksi Kyllä täällä ihan uskotaan tuohon suhteeseen ja ei ole vain yksi.Muiden? Puhua? Yksi trollaa ärsyttääkseen, ei se ole keskustelua.
Meitä on monta, joita aihe kiinnostaa.Muiden? Puhua? Yksi trollaa ärsyttääkseen, ei se ole keskustelua.
Teitä on monta, joita kiinnostaa Bojanin ja Häärijän shippaaminen? Aivan joo, toki on.Meitä on monta, joita aihe kiinnostaa.
H on siirtymässä Joksujen merchmyyjäksi. En voi kertoa asiasta enempää mutta tiedän.Lontoossa H oli kuitenkin mukanaan naisoletettu. Vai lie ollut vain H merchmyyjä?
Enkä voi vttu uskoa että lähdin mukaan tähän B&H jankkaukseen.
No tämä. Ei oo vissiin discordin säännötkään vielä tarpeeksi tiukat. Tekisi oman sinne ja toimis modena niin ei tarvitsis valittaa.Sulla kiirettä riittää, monessako paikassa toimit palstapoliisina?
Naisparat, heidän kohtalo on toimia kulissina, kun miehet vaan panevat toisiaan.Lontoossa H oli kuitenkin mukanaan naisoletettu. Vai lie ollut vain H merchmyyjä?
Enkä voi vttu uskoa että lähdin mukaan tähän B&H jankkaukseen.
Säkö oikeesti uskot että tässä on joku tosipohjainen tarina takana?Mä en ymmärrä miksi kaikki otetaan niin kirjaimellisesti aina. Kyllähän me tiedetään että ovat tapailleet toisiaan sen jälkeenkin. B sanoi että biisin oli tarkoitus olla kepeä rakkauslaulu. Mutta ehkä kävi niin, että suhde loppui ja biisiin kirjoitettiinkin sitten tuollainen loppu kun ei ollut enää fiilistä julkaista iloista rakkauslaulua?
Ei se shippiä, vaan H ja B ovat oikeasti yhdessä.Teitä on monta, joita kiinnostaa Bojanin ja Häärijän shippaaminen? Aivan joo, toki on.
Oon eri, mut ois ihan kiva tietää mitä se haluaa hiljentää. Kaiken keskustelun? Jos tuo jatkuu niin pitää sit harkita sitä omaa Discordia kompostille.Ponityyppinen hiljentämisstrategia käytössä. Varmaan vanha kunnon ignore lopettaa taas ennenpitkää.
On, sehän on niin ilmiselvää, että meillä MONELLA on silmät avautunut. Katsoisit sinäkin joskus avarasti, etkä jäisi omien vanhoillisten arvojesi sokaisemaksi.Teitä on monta, joita kiinnostaa Bojanin ja Häärijän shippaaminen? Aivan joo, toki on.
Kohta tää tyyppi huomaa olevansa yksinään vauvan ketjussa. Siveimmät Marketatkin kohta poistuvat sieltä tylsyyden takia.Sulla kiirettä riittää, monessako paikassa toimit palstapoliisina?
Siis jos tässä nyt ajatellaan että kyse olisi sadiesta, mitä vahvasti epäilen, niin eihän tuo laulun alkupuolikaan siihen sopisi. Tuossahan ei edes tutustuta siihen ihastuksen kohteeseen kun se jo lähtee. En siis ymmärrä miksi nimenomaan loppu kertoisi siitä että suhde on loppunut, kun koko laulu kertoo siitä ettei mitään suhdetta edes syntynyt.Mä en ymmärrä miksi kaikki otetaan niin kirjaimellisesti aina. Kyllähän me tiedetään että ovat tapailleet toisiaan sen jälkeenkin. B sanoi että biisin oli tarkoitus olla kepeä rakkauslaulu. Mutta ehkä kävi niin, että suhde loppui ja biisiin kirjoitettiinkin sitten tuollainen loppu kun ei ollut enää fiilistä julkaista iloista rakkauslaulua?
Siis sehän parodioi ennustajaa ihan selvästi, ettekö huomanneet. Oon itsekin kirjoittanut pari noita juttuja.Oon eri, mut ois ihan kiva tietää mitä se haluaa hiljentää. Kaiken keskustelun? Jos tuo jatkuu niin pitää sit harkita sitä omaa Discordia kompostille.
En ole H ja B parittaja, mutta heistä on liikkunut pitkään huhuja.Oon eri, mut ois ihan kiva tietää mitä se haluaa hiljentää. Kaiken keskustelun? Jos tuo jatkuu niin pitää sit harkita sitä omaa Discordia kompostille.