K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri tämä tuo epäilyn siitä, että millainen se ensimmäinenkin suru on. Jos siis epätoivoon vaivutaan jo tällaisesta nopeasta kohtaamisesta joka ei johdakaan mihinkään, on helppo uskoa että laulun minä-kertoja on aika dramaattinen ja tunteittensa vietävissä. Kappale ei siis ole minkään oikean menetetyn rakkauden ja elämän kolhiman laulajan tarina.
Mä en ymmärrä miksi kaikki otetaan niin kirjaimellisesti aina. Kyllähän me tiedetään että ovat tapailleet toisiaan sen jälkeenkin. B sanoi että biisin oli tarkoitus olla kepeä rakkauslaulu. Mutta ehkä kävi niin, että suhde loppui ja biisiin kirjoitettiinkin sitten tuollainen loppu kun ei ollut enää fiilistä julkaista iloista rakkauslaulua?

vierailija
Mä en ymmärrä miksi kaikki otetaan niin kirjaimellisesti aina. Kyllähän me tiedetään että ovat tapailleet toisiaan sen jälkeenkin. B sanoi että biisin oli tarkoitus olla kepeä rakkauslaulu. Mutta ehkä kävi niin, että suhde loppui ja biisiin kirjoitettiinkin sitten tuollainen loppu kun ei ollut enää fiilistä julkaista iloista rakkauslaulua?
Säkö oikeesti uskot että tässä on joku tosipohjainen tarina takana?

vierailija
Siis jos tässä nyt ajatellaan että kyse olisi sadiesta, mitä vahvasti epäilen, niin eihän tuo laulun alkupuolikaan siihen sopisi. Tuossahan ei edes tutustuta siihen ihastuksen kohteeseen kun se jo lähtee. En siis ymmärrä miksi nimenomaan loppu kertoisi siitä että suhde on loppunut, kun koko laulu kertoo siitä ettei mitään suhdetta edes syntynyt.

Yhteistyössä