vierailija
Tää ois oikeesti kuumaa.Ehkä Kärtsä seurustelee Markus Pöyhösen kanssa.
Tää ois oikeesti kuumaa.Ehkä Kärtsä seurustelee Markus Pöyhösen kanssa.
Höpö höpöEi mullakaan ole postiluukussa ja ihan tavis olen
Ei tässä talossa ole kellään postiluukussa nimeäHöpö höpö
Sun mielestä kaikki shippiin liittyvät trollaukset vaikuttaa uskottavilta.Toi kertoja vaikutti kyllä ihan uskottavalta, että saapa nähdä.
Eivät tietenkään ole. Koita nyt pysyä kartalla. Bojan on rakastunut Häärijään.Eivät ole, ikinä olleetkaan.
Miten posti löytää perille?Ei mullakaan ole postiluukussa ja ihan tavis olen
Mä mietin myös sitä, kun H vieraili B:n luona ilman K:ta, oiskohan se ollut alkupiste suhteelle?Ja täydentävät toisiaan täydellisesti, ihana pari, jos näin on.
Kaikki on poste restante.Ei tässä talossa ole kellään postiluukussa nimeä
OMG, selvä todiste siitä, että Kärtsä ja Sauli Niinistö ovat pari.Siis eka H laitto stoorin pahvi-bojanin kaa. Sit K laitto stoorin pahvi-bojanin kaa + mainosti JO levyä. Sit B repostasi nämä. Sit JO laittoi promon Kn albumista.
Osoitteen, ei ne nimen perusteella jakele.Miten posti löytää perille?
Mä luulen, että Bojan ja Tomi ihastuivat toisiinsa NT:llä.Mä mietin myös sitä, kun H vieraili B:n luona ilman K:ta, oiskohan se ollut alkupiste suhteelle?
Joo, ei voi erehtyä. Nätti on.Tuollakin näkyy tyttis
Joku asuntola vai? Ei sellaista olekaan?Ei tässä talossa ole kellään postiluukussa nimeä
Kummasti kertoja vaikuttaa uskottavalta silloin kun kyseessä on joku shippiä tukeva asia, muulloin ei tietenkään koskaan kannata uskoa mitä netissä kirjoitetaan!Toi kertoja vaikutti kyllä ihan uskottavalta, että saapa nähdä.
Mikä siinä oli muka uskottavaa? ”Sukulainen asuu samassa talossa” niin selvä trolli. Kuukausiliitteen jutussa lukee että Klla ei lue postiluukussa nimeä.Toi kertoja vaikutti kyllä ihan uskottavalta, että saapa nähdä.
Tämä!Kummasti kertoja vaikuttaa uskottavalta silloin kun kyseessä on joku shippiä tukeva asia, muulloin ei tietenkään koskaan kannata uskoa mitä netissä kirjoitetaan!
Eikös se ole jo vaihtanut asuntoa ja postiluukkua?Mikä siinä oli muka uskottavaa? ”Sukulainen asuu samassa talossa” niin selvä trolli. Kuukausiliitteen jutussa lukee että Klla ei lue postiluukussa nimeä.
Mäkin oon asunut sellaisessa kerrostalossa. On postiluukuissa kuitenkin numerot.Miten posti löytää perille?
Meinaatko että nyt hän on päättänyt laittaa taas nimen oveen? Ihan varmana ei ole, monet julkkikset tekee noin.Eikös se ole jo vaihtanut asuntoa ja postiluukkua?
Noh kohta siellä ovessa lukee Rinne, kun Peksi tulee ottamaan Kärtsän itselleen.Tietenkin ovessa lukee vain Pöyhönen, koska ovat menneet naimisiin ja gf ottanut J:n sukunimen. Ja tietenkin MRS.