vierailija
Piisamit voi olla vähemmän näkyviä jos ei ole auringossa. Menee hyvin piiloonMä oon itsekin yksi piisami, mutta jo meikkivoide kyllä kätkee mun piisamit, kuvakäsittelyistä puhumattakaan.
Piisamit voi olla vähemmän näkyviä jos ei ole auringossa. Menee hyvin piiloonMä oon itsekin yksi piisami, mutta jo meikkivoide kyllä kätkee mun piisamit, kuvakäsittelyistä puhumattakaan.
Joksujen postauksessa on vaan pieni pätkä...Okei jos noi on ne oikeat sanat, niin näyttää vielä pahemmalta kuin trollilla.
Ei kun just tuli edes unssin verran luonnettaOkei jos noi on ne oikeat sanat, niin näyttää vielä pahemmalta kuin trollilla.
Aika kummallinen kokonaisuus jos ensin puhutaan kauniisti rakastumisesta ja puuttuvan osan löytymisestä ja yhtäkkiä ollaan oksentamassa pubin vessassa. Mutta ehkäJoksujen postauksessa on vaan pieni pätkä...
Masterpiece.Jo instasta:
Her name is Stephanie. I couldn’t get enough of her, she couldn’t get enough of me.
But in the backroom of the pub her friend was throwing up. She had to leave.
Todellinen rakkauslaulu, Sadie saa olla tyytyväinen kun hänestä puhutaan jonain pubiruusuna laattaavan kaverinsa kanssaJo instasta:
Her name is Stephanie. I couldn’t get enough of her, she couldn’t get enough of me.
But in the backroom of the pub her friend was throwing up. She had to leave.
Mut eihän tämä s:stä kerro? ystävä ja kollega vaan.Todellinen rakkauslaulu, Sadie saa olla tyytyväinen kun hänestä puhutaan jonain pubiruusuna laattaavan kaverinsa kanssa
Hei oikeasti nyt. Huumorintaju on hyvä olla olemassa.Mut eihän tämä s:stä kerro? ystävä ja kollega vaan.
Se selviää keskiyöllä, että onkoNe aiemmat sanat on oikeat vaikkette uskoisikaan, Mutta tuosta saa minusta kuvan vain tarinasta niinkuin voi keksiä vaikka katselemaalla ihmisiä, Tai samallaiset vibat kuin Tokiosta. Ei tuo mikään vuosisadan rakkaustarina ole.
Älä , niinpä oisHei oikeasti nyt. Huumorintaju on hyvä olla olemassa.
Mä komppaan tätä.Kyllähän noi vois yhdistää Sadieen, ihmeen rohkeasti kyllä kirjoittaa näitä biisejä, täytyy sanoa.
Ja sitten shippijatkoa, älä lue jos et kestä ...
Oli vieraassa kaupungissa hukuttamassa murheitaan lasiin, kun näki sen pisamaisen ilmestyksen. Mitä suruja? Rakkaussuruja? Joista kirjoitti Bluzan? Ja juurihan se sanoi, että parhaimmat rakkauslaulut syntyy sydänsuruista.
Mä en saa omiani piiloon millään. Tai kuvankäsittelyllä toki, mutta naamassa ne paistaa vaikka ois mitkä maalit. Sadiella on hailakammat (ainakin kuvien perusteella) ja tietty huippumeikit käytössä, ja toisinaan niitä pisamia on varmasti tehty sille lisää, toisinaan taas häivytetty kokonaan. Eli en siis tosiaan tiedä kuinka pisamainen se oikeasti on. Jotain fanikuvia oon koittanu katella kun niitä ehkä harvemmin on kovasti käsitelty.Mä oon itsekin yksi piisami, mutta jo meikkivoide kyllä kätkee mun piisamit, kuvakäsittelyistä puhumattakaan.
Miksi olet tästä niin varma?Ne aiemmat sanat on oikeat vaikkette uskoisikaan, Mutta tuosta saa minusta kuvan vain tarinasta niinkuin voi keksiä vaikka katselemaalla ihmisiä, Tai samallaiset vibat kuin Tokiosta. Ei tuo mikään vuosisadan rakkaustarina ole.
Mistä? Että ne sanat on oikeat? Siitä kun olen kuullut jo biisin ja samoiten tunnelma on mun mielestä tuo.Miksi olet tästä niin varma?
Miten sä olet muka voinut kuulla sen jo?Mistä? Että ne sanat on oikeat? Siitä kun olen kuullut jo biisin ja samoiten tunnelma on mun mielestä tuo.
Taitaa noi joksujen omat lyriikan pätkät pikemmin olla trollaustaKyllä noi taitaa oikeesti olla lyriikat, nyt Twitterissäkin tuli biisin kuunnelleelta pisamakommentti
Ja mitenkä niinTaitaa noi joksujen omat lyriikan pätkät pikemmin olla trollausta
No en ole ainoa joka sen on kuullut . Aika moni muukin maailman ihmisistä.Miten sä olet muka voinut kuulla sen jo?
Kuulostaa kyl siltä että Jan on ryhtynyt runoilemaanTaitaa noi joksujen omat lyriikan pätkät pikemmin olla trollausta
Mitä kautta sitten olet sen jo kuullut, kun ei se vielä ole täällä julki?No en ole ainoa joka sen on kuullut . Aika moni muukin maailman ihmisistä.