K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toisaalta olishan joksut voineet halutessaan jättää kappaleen julkaisematta, vaan onko heillä pakkosauma julkaista se kaikesta huolimatta? Siis pulaa vaikka tietynlaisesta kappaleista.

Kovin alkaa heidän matkamuistopop olla täynnä vaan saavuttamattomia rakkauksia. Missä iloiset muistot matkalta?
Nehän oli tehneet ties kuinka paljon kappaleita, jotka eivät levylle valikoituneet. En usko, että tätä olisi ollut mikään pakko julkaista, ainakaan sinkkuna.

vierailija
Medialukutaito taas vähän hakusessa... Sanoista julkaistu kämäsellä kuvankaappauksella vain pieni osa, ei edes koko kappaletta, minkä luulisi tapahtuvan, jos joku Uudessa-Seelannissa olisi ne kirjoittanut ylös. Lisäksi ne on laitettu jollekin epäilyttävälle sivustolle eikä suoraan lyriikkasivustoille kuten Joksujen kaikki muut biisit. Hm. Tässä vaiheessa sanon, että trollihan se siellä.
🤣🤣🤣🤣
Apua jos näin! Montako sivua täällä on nyt käännelty noita sanoja ihan paniikissa ja sitten jos ne ei ookaan oikeet? Saattais kyllä trolli poksauttaa samppanjapullon hyvin onnistuneen tehtävän kunniaksi

vierailija
Apua jos näin! Montako sivua täällä on nyt käännelty noita sanoja ihan paniikissa ja sitten jos ne ei ookaan oikeet? Saattais kyllä trolli poksauttaa samppanjapullon hyvin onnistuneen tehtävän kunniaksi
No siis ihan oikeasti ihmettelen, että tätä ei kukaan muu näiden sivujen aikana oikeastaan kyseenalaistanut. Luin vähän pikakelauksella, mutta olen silti häkeltynyt, että ensin lähdettiin vahvistamaan sen oman Bodie-shipin tulkintoja ennen kuin pysähdyttiin edes miettimään, mistä se kuvankaappaus on peräisin ja miksi ne kaikki sanat eivät ole näkyvillä, jos koko biisi kuitenkin on jo ulkona.

vierailija
Katsopa vaikka Wikipedia artikkelin kuva. Aika komeat piisamit.
Joo sieltä katsoinkin just kun muistelin niitä pisamakuvia nähneeni. Sit on kuitenkin valtavasti kuvia joissa niitä ei näy, vaan tasainen maidonvaalea iho vaan.

Oon itse pisamainen enkä ole suinkaan niistä aina pitänyt ja siksi mielelläni näen pisamaisia julkkiksia, mutta moni onnistuu ne usein peittämään.

vierailija
Joo sieltä katsoinkin just kun muistelin niitä pisamakuvia nähneeni. Sit on kuitenkin valtavasti kuvia joissa niitä ei näy, vaan tasainen maidonvaalea iho vaan.

Oon itse pisamainen enkä ole suinkaan niistä aina pitänyt ja siksi mielelläni näen pisamaisia julkkiksia, mutta moni onnistuu ne usein peittämään.
Mä oon itsekin yksi piisami, mutta jo meikkivoide kyllä kätkee mun piisamit, kuvakäsittelyistä puhumattakaan.

Yhteistyössä