No miltä alustalta toi lyriikoiden ss on? Kai siellä ainakin on keskusteluaNo ei ois eka kerta kun palstoilla huomataan joku asia paljon ennen muita alustoja. Oon koittanut tonkia X:ssa enkä oo onnistunut löytämään vielä sanoja tai mitään keskustelua asiasta, samoin Tumpussa ei taida olla vielä mitään?
Mä kans oisin aika varovainen näitten tulkintojen kanssa. Onhan se aiemmillekin levyille kirjoittanut rakkauslauluja vaikkei sillä ole tainnut itsellään olla ketään niiden kohteena. Ja se lienee ihan yleinen tapa sanoitusten kirjoittamisessa. Ne on useimmiten vaan tarinoita, ei omaelämäkertoja. Sit on eri asia jos erikseen kerrotaan jonkun perustuvan omiin kokemuksiin, kuten vaikka EW.Ai nytkö kaikki joksujen biisit
a) kertoo bojanin elämästä yks yhteen
b) on se oikea totuus
Niin sitä mä kyllä mietin, että kun loppukesästä alkaen on mun mielestä asiat näyttäneet enemmän siihen suuntaan, että jos jotain oli niin ei ole enää. Niin sikäli, jos biisi on tehty keväällä/alkukesästä, niin onhan tilanteet voinut siitä muuttua. Mutta silti ihmettelen näitä sanoja, vaikka olisikin ohi, niin ei se juoruja estä, kyllä nämä sanat laittaa taas juoruille vauhtia.Stephanie kertoo tapaamisesta tammikuussa ja on kirjoitettu ja levytetty keväällä tai kesällä.
Joo, ei tosiaan. Mutta kuten tuolla joku muukin mainitsi, tuo lähde on vähä shady. No, muutama tunti kun odotellaan, niin selviää tämäkin!No ei ois eka kerta kun palstoilla huomataan joku asia paljon ennen muita alustoja. Oon koittanut tonkia X:ssa enkä oo onnistunut löytämään vielä sanoja tai mitään keskustelua asiasta, samoin Tumpussa ei taida olla vielä mitään?
Luin äsken tämän päivän kommentit läpi ja menee vain ystäviä ja kollegoja hokijalle. Sitä on hoettu tänään yli 10 kertaa.
Se on yksi kävelevä pisamiMä jäin nyt jumiin ihan sivuseikkaan eli onko sadiella pisamia? Kaikilla punapäillähän ei suinkaan ole ja siitä kuvia sekä että. En oikein tiedä kumpia olisi retusoitu, sellaisia joissa niitä näkyy vai niitä joissa ei ole. Siitä on kuitenkin pisamallisia ja pisamattomia kuvia jostain ihan lapsiajoilta, varmaan vähän roolista riippuen.
No eihän sillä taida ollaMä jäin nyt jumiin ihan sivuseikkaan eli onko sadiella pisamia? Kaikilla punapäillähän ei suinkaan ole ja siitä kuvia sekä että. En oikein tiedä kumpia olisi retusoitu, sellaisia joissa niitä näkyy vai niitä joissa ei ole. Siitä on kuitenkin pisamallisia ja pisamattomia kuvia jostain ihan lapsiajoilta, varmaan vähän roolista riippuen.
Eivät aiheuta sanat yhtään mitään juoruja, eivät ole yksi yhteen kenenkään elämästä, jos edes B:stä kertoo.Niin sitä mä kyllä mietin, että kun loppukesästä alkaen on mun mielestä asiat näyttäneet enemmän siihen suuntaan, että jos jotain oli niin ei ole enää. Niin sikäli, jos biisi on tehty keväällä/alkukesästä, niin onhan tilanteet voinut siitä muuttua. Mutta silti ihmettelen näitä sanoja, vaikka olisikin ohi, niin ei se juoruja estä, kyllä nämä sanat laittaa taas juoruille vauhtia.
Luin pitkään, että piisami ja mietin että miksi tosta pitää vetää niin kovat kilarit
Onhan sillä, mutta enemmän silmien alapuolella kuin nenässä. Ja usein virallisissa kuvissa vahvasti meikattu, jolloin eivät niin näy meikin alta.No eihän sillä taida olla
Pitäskö tehdä huoli-ilmo ylläpidolle joLuin äsken tämän päivän kommentit läpi ja menee vain ystäviä ja kollegoja hokijalle. Sitä on hoettu tänään yli 10 kertaa.
Vaikka ei kertoisikaan niin onhan Bojanin täytynyt tajuta, mihin nuo sanat yhdistetään. En ihan ymmärrä miksi olisi kokenut pakottavaa tarvetta kirjoittaa juuri tällaiset sanat, jos ne ei edes kerro omasta elämästä. Ei voi niin tyhmä olla.Mä kans oisin aika varovainen näitten tulkintojen kanssa. Onhan se aiemmillekin levyille kirjoittanut rakkauslauluja vaikkei sillä ole tainnut itsellään olla ketään niiden kohteena. Ja se lienee ihan yleinen tapa sanoitusten kirjoittamisessa. Ne on useimmiten vaan tarinoita, ei omaelämäkertoja. Sit on eri asia jos erikseen kerrotaan jonkun perustuvan omiin kokemuksiin, kuten vaikka EW.
Tiedä sitten onko oikeat sanat, mutta vähän voisi odottaa, että itse kuulee biisin ennen kuin alkaa haukkumaan ja tekemään tulkintojaMedialukutaito taas vähän hakusessa... Sanoista julkaistu kämäsellä kuvankaappauksella vain pieni osa, ei edes koko kappaletta, minkä luulisi tapahtuvan, jos joku Uudessa-Seelannissa olisi ne kirjoittanut ylös. Lisäksi ne on laitettu jollekin epäilyttävälle sivustolle eikä suoraan lyriikkasivustoille kuten Joksujen kaikki muut biisit. Hm. Tässä vaiheessa sanon, että trollihan se siellä.
Toisaalta olishan joksut voineet halutessaan jättää kappaleen julkaisematta, vaan onko heillä pakkosauma julkaista se kaikesta huolimatta? Siis pulaa vaikka tietynlaisesta kappaleista.Jos noi on oikeat sanat, niin mun mielestä se voi tarkoittaa vain sitä, ettei olla enää yhdessä, jos koskaann oltiinkaan. Ei kai Bojan niin hölmö olisi, että julkisesti loukkaantuu juoruista ja pari kuukautta myöhemmin julkaisee kappaleen juorujen kohteesta?
Katsopa vaikka Wikipedia artikkelin kuva. Aika komeat piisamit.No eihän sillä taida olla
Tän mäkin haluaisin tietää mistä toi kuvakaappaus on peräisin?No miltä alustalta toi lyriikoiden ss on? Kai siellä ainakin on keskustelua
Miten edes saisit Stephanie nimisestä kappaleesta homotarinan, eihän tollasta kukaan ole puhunut?Ihmettelen tätä kiukkua aina kun joksut ei täytättäkään homo narratiivia