K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olikohan Tristan sen saman illan tuttavuus, kun joku fani oli kuvannut heitä baarissa. Oli joku yhteiskuva ulkoa röökiltä ja sit sisältä kuva kun Krisille oli maistunut muukin kuin alkoholi. Niallia en enää muista yhtään mutta se on Conorin tuttuja. Kukaan Joksuista ei näköjään seuraa sitä IG:ssä et oisko vaan joku lyhyt tutustuminen? Jossain joku Joksuista mun mielestä on puhunut tapaamisesta.
Oliko tämä se yhteiskuva, kun Janilla oli kaksi röökiä kädessä, kun B oli varmaan lyönyt omansa Janin käteen, ettei tule kuvatodisteita? 🤣

vierailija
Olikohan Tristan sen saman illan tuttavuus, kun joku fani oli kuvannut heitä baarissa. Oli joku yhteiskuva ulkoa röökiltä ja sit sisältä kuva kun Krisille oli maistunut muukin kuin alkoholi. Niallia en enää muista yhtään mutta se on Conorin tuttuja. Kukaan Joksuista ei näköjään seuraa sitä IG:ssä et oisko vaan joku lyhyt tutustuminen? Jossain joku Joksuista mun mielestä on puhunut tapaamisesta.
Okei, tässä tuli uutta infoa mulle, en muista kuulleeni noista aiemmin.

vierailija
Hörähdin ihan ääneen, kun Jodelin viisukanavalla joku on kysynyt onko Luke yhdessä Joker Outin laulajan kanssa 😂 Näin ne jutut aina lähtee liikkeelle. Riittää, että muutama jää väärää käsitykseen ja jakaa sitä kohta jollekin toiselle faktana.

vierailija
Kyllä täällä seksualisoidaan ihan kunnolla, osa varmaan ihan tosissaan, onhan täällä niitä, jotka pakkomielteisesti oikeasti uskoo näiden välillä olevan jotain muuta kuin ystävyyttä. Joten tekopyhää väittää, ettei tällä palstalla sitä olisi.
Se on ihan eri asia kuin nuo tuon tyyppiset pervoviestit, joita nyt on ollut muutama täällä, onneksi ei enempää.

vierailija
Tapaakohan B damonia tällä reissulla? Mä sillon kesällä ajattelin että siitä ei nyt vaan tullut kuvia kenenkään stooreihin mutta että ihan varmasti B ja D tapasivat Ljubljanassa, vaikka vain krisin ja damonin yhteistä ajanviettoa nähtiin. B ja D oli kuitenkin selvästi tosi läheisiä viime keväänä ja bojan puhui siitä haastatteluissakin todella kauniisti. Ois kyllä harmi jos siihen on tullut joku särö. Ei siis välttämättä mikään dramaattinen välirikko vaan ihan vaan jotain sellaista minkä takia yhteydenpito on hiipunut. D on aika dramaattinen välillä ja selvästi sillä on haasteita ihmissuhteissaan, joten ihan ilman mitään shippejä tai parisuhdekuvitelmia on ihan mahdollista että väleihin on tullut jonkinlaista etäisyyttä.

vierailija
Jotenkin tulee mieleen sellanen asetelma, että B on ns "vanhempana" jättänyt lapset kotiin mennessään ulos syömään. Tai sellainen fiilis tuli nyt Joksujen livestä kun sen verran energinen ja kaaottinen oli 🤣❤ ja tämä sit vitsi 😁

vierailija
Hörähdin ihan ääneen, kun Jodelin viisukanavalla joku on kysynyt onko Luke yhdessä Joker Outin laulajan kanssa Näin ne jutut aina lähtee liikkeelle. Riittää, että muutama jää väärää käsitykseen ja jakaa sitä kohta jollekin toiselle faktana.
🤣 Luke ja Bojan oli tosi ihania yhdessä, niin lämpimät välit, joten toisaalta en yhtään ihmettele, jos joku tekee taas vääriä tulkintoja. Julkkis parat kun saavat aina olla hiukan varpaillaan näiden suhde epäilyjen takia.😅

vierailija
Jotenkin tulee mieleen sellanen asetelma, että B on ns "vanhempana" jättänyt lapset kotiin mennessään ulos syömään. Tai sellainen fiilis tuli nyt Joksujen livestä kun sen verran energinen ja kaaottinen oli ja tämä sit vitsi
Välillä tulee sellainen olo heidän liveistään. Jäänyt se mieleen, kun B yrittää puhua ja muut painii ja muksii toisiaan B:n selän takana.😂

vierailija
Pakko sohaista vielä muurahaispesää, mutta ihanko oikeasti ajattelette ettei B julkaissut Kyprokselta mitään, koska suomimammat?

Haloo, K olisi voinut tehdä omat lomapostauksensa täysin ilman, että lomaseuraa näkyy (kuten tyttöystävän kanssa on tehnyt), jos Bojania olisi heidän yhteinen loman julkisuus haitannut. Luuletteko ettei K ole kysynyt onko nää postaukset ok? B oli jopa avoimesti mukana mainospostauksessa. Ja nämä kaikki K on suunnannut Suomeen eli taatusti jokainen shippaava suomimamma ne on nähnyt ja B kyllä tietää sen.

Mutta VAIN se estää ahdistavan shippauksen jatkumisen kun ei itse postaa mitään? Oikeasti?

vierailija
Pakko sohaista vielä muurahaispesää, mutta ihanko oikeasti ajattelette ettei B julkaissut Kyprokselta mitään, koska suomimammat?

Haloo, K olisi voinut tehdä omat lomapostauksensa täysin ilman, että lomaseuraa näkyy (kuten tyttöystävän kanssa on tehnyt), jos Bojania olisi heidän yhteinen loman julkisuus haitannut. Luuletteko ettei K ole kysynyt onko nää postaukset ok? B oli jopa avoimesti mukana mainospostauksessa. Ja nämä kaikki K on suunnannut Suomeen eli taatusti jokainen shippaava suomimamma ne on nähnyt ja B kyllä tietää sen.

Mutta VAIN se estää ahdistavan shippauksen jatkumisen kun ei itse postaa mitään? Oikeasti?
No mikä sun selityksesi sitten on? Koska Bojan ja Kärtsä on oikeasti läheisiä ystäviä, huuteli joku trolli mitä tahansa. Jostain syystä Bojan ei kuitenkaan jakanut yhtikäs mitään yhteiseltä lomalta, mutta muiden kavereiden kanssa on jakanut ihan yhteiskuviakin.

vierailija

Mä en ole se, joka puhui suomimammoista, mut ilman isompaa dramatiikkaa ajattelen, että ehkä B ei jaksa niitä ainaisia shippauskommentteja ja edittejä mitä heistä pyörii. Ei välttämättä viitsinyt kokonaan kieltää K:ta laittamasta mitään ja ehkä oli kiva antaa fanienkin tietää että ovat siellä. Mutta kukaties sanoi sitten ekan päivän jälkeen, että älä laita nyt enää enempää, eikä itsekään laittanut mitään, koska mitä enemmän materiaalia, sitä enemmän niitä netissä kiertäviä kuvia ja videoita sitten on.

vierailija
No mikä sun selityksesi sitten on? Koska Bojan ja Kärtsä on oikeasti läheisiä ystäviä, huuteli joku trolli mitä tahansa. Jostain syystä Bojan ei kuitenkaan jakanut yhtikäs mitään yhteiseltä lomalta, mutta muiden kavereiden kanssa on jakanut ihan yhteiskuviakin.
Vastasit itse. Läheinen ystävä. Ei hän selkeästi ole laittanut jokaisesta lomastaan mitään postauksia. Mä ainakin oletan, että mitä läheisempi niin sitä vähemmän julkaisee. Vaikka nyt Lontoossa. Ihan varmasti on nähnyt muitakin kavereita mutta vain yhdestä postaus.

Yhteistyössä