K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olikohan Tristan sen saman illan tuttavuus, kun joku fani oli kuvannut heitä baarissa. Oli joku yhteiskuva ulkoa röökiltä ja sit sisältä kuva kun Krisille oli maistunut muukin kuin alkoholi. Niallia en enää muista yhtään mutta se on Conorin tuttuja. Kukaan Joksuista ei näköjään seuraa sitä IG:ssä et oisko vaan joku lyhyt tutustuminen? Jossain joku Joksuista mun mielestä on puhunut tapaamisesta.
Oliko tämä se yhteiskuva, kun Janilla oli kaksi röökiä kädessä, kun B oli varmaan lyönyt omansa Janin käteen, ettei tule kuvatodisteita? 🤣

vierailija
Olikohan Tristan sen saman illan tuttavuus, kun joku fani oli kuvannut heitä baarissa. Oli joku yhteiskuva ulkoa röökiltä ja sit sisältä kuva kun Krisille oli maistunut muukin kuin alkoholi. Niallia en enää muista yhtään mutta se on Conorin tuttuja. Kukaan Joksuista ei näköjään seuraa sitä IG:ssä et oisko vaan joku lyhyt tutustuminen? Jossain joku Joksuista mun mielestä on puhunut tapaamisesta.
Okei, tässä tuli uutta infoa mulle, en muista kuulleeni noista aiemmin.

vierailija
Hörähdin ihan ääneen, kun Jodelin viisukanavalla joku on kysynyt onko Luke yhdessä Joker Outin laulajan kanssa 😂 Näin ne jutut aina lähtee liikkeelle. Riittää, että muutama jää väärää käsitykseen ja jakaa sitä kohta jollekin toiselle faktana.

vierailija
Kyllä täällä seksualisoidaan ihan kunnolla, osa varmaan ihan tosissaan, onhan täällä niitä, jotka pakkomielteisesti oikeasti uskoo näiden välillä olevan jotain muuta kuin ystävyyttä. Joten tekopyhää väittää, ettei tällä palstalla sitä olisi.
Se on ihan eri asia kuin nuo tuon tyyppiset pervoviestit, joita nyt on ollut muutama täällä, onneksi ei enempää.

Yhteistyössä