K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä kans yks jälkijättöinen ja yritin laskeskella monesko olisin mutta en saanut oikein selvää. Ehkä joku 7 tai 8 joka ei ole discordissa.

Itselläni suurimmat syyt on että en halua että aletaan tunnistella kommenttien perusteella ja toisaalta myös minä haluan keskustella mahdollisimman laajasti enkä jaksa miettiä mitkä ne säännöt nyt olikaan juuri tässä paikassa. Porukkaa tipahtelee pois ja nyt vaan oli mun vuoro jättäytyä.
Siksi itse en sinne kirjoittelekaan mitään, galluppeihin olen välillä osallistunut, mutta eihän sitä muuten pysy ajantasalla kaikki jutut ei kuitenkaan tule näihin ketjuihin.

vierailija
Mä en ite pidä konseptista, että tiktok tähdistä tulee artisteja, koska tuntuu huijaamiselta ja tiktok jollain tavalla pilaa musiikki-alan ja myös semmoisia artisteja kohtaan, jotka ovat pitäneet tehdä kovaa työtä musiikkinsa kanssa, että heidät huomataan

vierailija
Mä luulen myös että just tällasen takia ne nimimerkilliset häädettiin pois, osa aika aggressiivisestikin. Mutta ihan kiva jos eivät oo kokonaan kadonneet vaikka Immukin taisi vähän erehdyksessä humalapäissään kirjoittaa jotain entisenlaista josta se tunnistettiin. Mukava kuitenkin huomata että niitä vanhoja konkareitakin on edelleen mukana 🥰
Minusta kans ihan mukavaa että välillä näkee tuttuja nimimerkkejä ja tietää että ovat jotenkuten vielä mukana. Vaikka kaipa sen nimimerkinkin voi joku yrittää ryöstää. Itse en kauheasti välittänyt siitä tyylistä että jatkuvasti allekirjoitettiin viestejä kun kuitenkin anonyymipalstalla oltiin.

vierailija
Mä en ite pidä konseptista, että tiktok tähdistä tulee artisteja, koska tuntuu huijaamiselta ja tiktok jollain tavalla pilaa musiikki-alan ja myös semmoisia artisteja kohtaan, jotka ovat pitäneet tehdä kovaa työtä musiikkinsa kanssa, että heidät huomataan
En ole sun kanssa samaa mieltä. Millä tavoin se on muka huijaamista tai mistä päättelet, etteivät he ole tehneet työtä uransa eteen?

Yhteistyössä