vierailija
Oletpa laiska🤏Siis saman verran kun mirelalla ellei ollut enemmänkin. En jaksa laskea uudestaan.
Oletpa laiska🤏Siis saman verran kun mirelalla ellei ollut enemmänkin. En jaksa laskea uudestaan.
Moneenko jaksat laskea?Siis saman verran kun mirelalla ellei ollut enemmänkin. En jaksa laskea uudestaan.
Laiskimus!Siis saman verran kun mirelalla ellei ollut enemmänkin. En jaksa laskea uudestaan.
Siksi itse en sinne kirjoittelekaan mitään, galluppeihin olen välillä osallistunut, mutta eihän sitä muuten pysy ajantasalla kaikki jutut ei kuitenkaan tule näihin ketjuihin.Täällä kans yks jälkijättöinen ja yritin laskeskella monesko olisin mutta en saanut oikein selvää. Ehkä joku 7 tai 8 joka ei ole discordissa.
Itselläni suurimmat syyt on että en halua että aletaan tunnistella kommenttien perusteella ja toisaalta myös minä haluan keskustella mahdollisimman laajasti enkä jaksa miettiä mitkä ne säännöt nyt olikaan juuri tässä paikassa. Porukkaa tipahtelee pois ja nyt vaan oli mun vuoro jättäytyä.
Toivottavasti sormesi ei nyt väsy liikaa, kun joudut tänne näppäilemään. Kai käytät montaa sormea väsymyksen minimoimiseksi?Siis saman verran kun mirelalla ellei ollut enemmänkin. En jaksa laskea uudestaan.
Damon ottaa niistä pariskuntakuvia, tulevat kaapista jouluna, katsoin just kristallipallosta!Mikä vois olla bojanin ja strasin työjuttu lontoossa? Antakaa jotain luovia ehdotuksia
Täällä yksi!Nyt on ilmoittautunut kolme. Onko muita?
Täällä myösTäällä yksi!
Minusta kans ihan mukavaa että välillä näkee tuttuja nimimerkkejä ja tietää että ovat jotenkuten vielä mukana. Vaikka kaipa sen nimimerkinkin voi joku yrittää ryöstää. Itse en kauheasti välittänyt siitä tyylistä että jatkuvasti allekirjoitettiin viestejä kun kuitenkin anonyymipalstalla oltiin.Mä luulen myös että just tällasen takia ne nimimerkilliset häädettiin pois, osa aika aggressiivisestikin. Mutta ihan kiva jos eivät oo kokonaan kadonneet vaikka Immukin taisi vähän erehdyksessä humalapäissään kirjoittaa jotain entisenlaista josta se tunnistettiin. Mukava kuitenkin huomata että niitä vanhoja konkareitakin on edelleen mukana
Harmillisesti on vähentynyt kaikenlainen linkittäminen myös vauvalle.Siksi itse en sinne kirjoittelekaan mitään, galluppeihin olen välillä osallistunut, mutta eihän sitä muuten pysy ajantasalla kaikki jutut ei kuitenkaan tule näihin ketjuihin.
Mä taas olen vasta nyt päässyt ICIPin makuun.mä en tajua kun oon nyt jonkun verran kuunnellut tota albumia ja jostai syystä Kot Kot on alkanut kuulostaa aika hyvältä . ICIP: ä en jaksa yhtään enää kuunnella, skippaan sen.
Ja tiktokissa olevat ei ole tehneet kovaa työtä?Mä en ite pidä konseptista, että tiktok tähdistä tulee artisteja, koska tuntuu huijaamiselta ja tiktok jollain tavalla pilaa musiikki-alan ja myös semmoisia artisteja kohtaan, jotka ovat pitäneet tehdä kovaa työtä musiikkinsa kanssa, että heidät huomataan
Tuonne discordiin taitaa tulla enempi linkkejä tällä hetkelle tosiaan.Harmillisesti on vähentynyt kaikenlainen linkittäminen myös vauvalle.
Vauva on nykyään ihan kuollut, tää ketju oikeastaan ainoa aktiivinen enää.Harmillisesti on vähentynyt kaikenlainen linkittäminen myös vauvalle.
icip on livenä hyvä.Mä taas olen vasta nyt päässyt ICIPin makuun.
Onneksi tarkistit asian mun puolesta<3Toivottavasti sormesi ei nyt väsy liikaa, kun joudut tänne näppäilemään. Kai käytät montaa sormea väsymyksen minimoimiseksi?
Eikö ne ole kaikki poistettu/lukossa?Vauva on nykyään ihan kuollut, tää ketju oikeastaan ainoa aktiivinen enää.
Ei ooEikö ne ole kaikki poistettu/lukossa?
En ole sun kanssa samaa mieltä. Millä tavoin se on muka huijaamista tai mistä päättelet, etteivät he ole tehneet työtä uransa eteen?Mä en ite pidä konseptista, että tiktok tähdistä tulee artisteja, koska tuntuu huijaamiselta ja tiktok jollain tavalla pilaa musiikki-alan ja myös semmoisia artisteja kohtaan, jotka ovat pitäneet tehdä kovaa työtä musiikkinsa kanssa, että heidät huomataan
On meitä sit ainakin kymmenen omienkin laskujen mukaan. Tuota itsekin mietin, että toivottavasti täällä ois sitten porukkaa keskustelemassa kun levy tulee ja keikat alkaa, eikä kaikki ole sit vaan Discordin keskustelua seurailemassa.Täällä myös
Mä ainakin aion pysyä täälläOn meitä sit ainakin kymmenen omienkin laskujen mukaan. Tuota itsekin mietin, että toivottavasti täällä ois sitten porukkaa keskustelemassa kun levy tulee ja keikat alkaa, eikä kaikki ole sit vaan Discordin keskustelua seurailemassa.
Onko sormeesi jo tullut känsä?Onneksi tarkistit asian mun puolesta<3
Ne ketjut kesti vauvalla kauemmin kuin uskoinkaan. Ehkä siksi että joku teki aina uuden, kun yksi poistettiin tai meni lukkoon.Vauva on nykyään ihan kuollut, tää ketju oikeastaan ainoa aktiivinen enää.
Mä ainakin aion pysyä täällä