K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitähän joksut nyt hommailee, jos haastiskierros on tältä erää ohi. Varmaan ainakin biisejä treenailevat ja keikkoja pitää luultavasti muutenkin suunnitella. Toivottavasti on vapaa-aikaakin! Onkohan lisää haastiksia tiedossa sitten kun levy julkaistaan? Vois kuvitella että jotain on ainakin.

vierailija
Dualingo tasoa veikkaan, ettei nyt silleen pänttäämällä pänttää tasaisesti Suomea. Mut oishan se hauskaa, jos keikalla yhtäkkiä Bojan alkaiskin puhua suomeksi jotain enemmän kuin perinteinen Hyvää iltaa tai Mitä kuuluu tms :D
Tästä tuli mieleen se kun joku bongasi, että Bojan-niminen tyyppi oli ykkösenä Duolingossa Suomen opiskelussa. Olin laittanu sen twiitin itselle bookmarkkeihin ja palasin siihen, niin sehän oli just Kultsan aikoihin! Ei siis yhtään kaukaa haettua, että olisi ollut juuri tämä Bojan 😉

vierailija
Tästä tuli mieleen se kun joku bongasi, että Bojan-niminen tyyppi oli ykkösenä Duolingossa Suomen opiskelussa. Olin laittanu sen twiitin itselle bookmarkkeihin ja palasin siihen, niin sehän oli just Kultsan aikoihin! Ei siis yhtään kaukaa haettua, että olisi ollut juuri tämä Bojan
Ihana! Ihanaa, että tää oli sulla tallessa ja jaoit! Oli sekin yksi niin huvittava havainto 🥰 Silloin kuittailin sen naureskelulla mutta nyt mä niiiin epäilen, että se ois The Bojan! 😜

vierailija
vierailija
Linkatkaa muuten jos näette jossain siitä europassista että joku ois jakanut sen Bojan-videon, kun saapuivat Kyprokselta Suomeen. Tai käyttäjänimi ainaskin, ois kiva nähdä se video! Ehkä passin myynnin loputtua joku jakaisi sen jossain.

vierailija
Mä en kyllä usko, että B ois omalla nimellään duolingossa. Suomessa sitä paitsi urheilee monta Bojania, ennemmin se on joku niistä.
Mä uskon että vois hyvinkin olla. Duolingo on just semmosta kevyttä kielenopiskelua, mitä voi helposti tehdä kun on luppoaikaa ja odottelee yms. Ja just sen tasoista, mistä Jan vois vähän vitsaillen sanoa, että joo se opiskelee suomea.

Yhteistyössä