vierailija
Tai sit ne on oikeita, et voi tietääSe ettei kukaan tiedä ei tee noita hölmöjä tarinointeja sen oikeammiksi.
eri
Tai sit ne on oikeita, et voi tietääSe ettei kukaan tiedä ei tee noita hölmöjä tarinointeja sen oikeammiksi.
eri
Oli tosi hauska tilanne. Myös huutaja kuulosti hyvin reippaalta. Olin paikalla.Kultsan "Bojan oot ihana!" ja vastaus "Kyllä!" on jäänyt mieleen, vaikka todellisuudessa Bojan ei varmaan tajunnut mitä siinä sanottiin. Ajattelin sen positiiviseksi tai voin olla väärässäkin
Joo ja Ruisrockissa Bojan luki kyltin: ”Oot ihana …it’s good?” ja sitten: ”Suomi huvä” 🥹🫶
Jaaha. Taas tämmöinen tapaus "lähipiiri" . Älä viitsi.Tai sit ne on oikeita, et voi tietää
Se missä Bojan ja Jan olivat kahdestaan. Olikohan rtv slo? Vai oliko sekin radiohaastis kuitenkin?Mikäs tv-haastis?
Tarkistin, RTVSLO 2. Käsitin että se oli TV-haastattelu, vaikka monet radiotkin kyllä kuvaa nuo haastikset.Se missä Bojan ja Jan olivat kahdestaan. Olikohan rtv slo? Vai oliko sekin radiohaastis kuitenkin?
Mikä lähipiiriJaaha. Taas tämmöinen tapaus "lähipiiri" . Älä viitsi.
EnSeuraatteko te joku Miken hlökohtaista ig tiliä?
Tästä tuli mieleen se kun joku bongasi, että Bojan-niminen tyyppi oli ykkösenä Duolingossa Suomen opiskelussa. Olin laittanu sen twiitin itselle bookmarkkeihin ja palasin siihen, niin sehän oli just Kultsan aikoihin! Ei siis yhtään kaukaa haettua, että olisi ollut juuri tämä BojanDualingo tasoa veikkaan, ettei nyt silleen pänttäämällä pänttää tasaisesti Suomea. Mut oishan se hauskaa, jos keikalla yhtäkkiä Bojan alkaiskin puhua suomeksi jotain enemmän kuin perinteinen Hyvää iltaa tai Mitä kuuluu tms
Tuskin ovat. Taidat olla melkoisen taipuvainen valehteluun.Tai sit ne on oikeita, et voi tietää
Ihana! Ihanaa, että tää oli sulla tallessa ja jaoit! Oli sekin yksi niin huvittava havainto Silloin kuittailin sen naureskelulla mutta nyt mä niiiin epäilen, että se ois The Bojan!Tästä tuli mieleen se kun joku bongasi, että Bojan-niminen tyyppi oli ykkösenä Duolingossa Suomen opiskelussa. Olin laittanu sen twiitin itselle bookmarkkeihin ja palasin siihen, niin sehän oli just Kultsan aikoihin! Ei siis yhtään kaukaa haettua, että olisi ollut juuri tämä Bojan
Aika ihana kyllä jos onTästä tuli mieleen se kun joku bongasi, että Bojan-niminen tyyppi oli ykkösenä Duolingossa Suomen opiskelussa. Olin laittanu sen twiitin itselle bookmarkkeihin ja palasin siihen, niin sehän oli just Kultsan aikoihin! Ei siis yhtään kaukaa haettua, että olisi ollut juuri tämä Bojan
No ei kukaan rupee linkkaamaan laittomasti mitään edes täälläLinkatkaa muuten jos näette jossain siitä europassista että joku ois jakanut sen Bojan-videon, kun saapuivat Kyprokselta Suomeen. Tai käyttäjänimi ainaskin, ois kiva nähdä se video! Ehkä passin myynnin loputtua joku jakaisi sen jossain.
Mä uskon että vois hyvinkin olla. Duolingo on just semmosta kevyttä kielenopiskelua, mitä voi helposti tehdä kun on luppoaikaa ja odottelee yms. Ja just sen tasoista, mistä Jan vois vähän vitsaillen sanoa, että joo se opiskelee suomea.Mä en kyllä usko, että B ois omalla nimellään duolingossa. Suomessa sitä paitsi urheilee monta Bojania, ennemmin se on joku niistä.
Tää sama jankkas tästä asiasta koko illan eilen vauvalla, ohitetaan.No ei kukaan rupee linkkaamaan laittomasti mitään edes täällä