K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onneton yritys. Jos K:n lavapuheita ei pidä ottaa tosissaan, laulun sanatko ne sitten kertovat totuuden ja kuvaavat nimenomaan nykytilannetta? Pitääkö muutkin sanoituksen sanat tulkita kirjaimellisesti ja uskoa, että rööki ja viina on nyt sitten jätetty ja elämä jatkuu raivoraittiina?
Niin ja jos laulut kertoo totuuden niin ihan viime aikoina toi takaisin biisin Sinkkumies.... hmmm, vähän nyt menee ristiin nää
 
vierailija
Kiva kun on tullut niin paljon noita Joksujen radiohaastatteluja nyt. Bojan ja Jan. ❤ Niillä on niin ihana kemia. Erityisesti tykkäsin tuosta radio Robinin haastattelusta, siinä oli hauska se pätkä missä puhalsivat pilliin. 😄 Enkä kyllästy millään kuuntelemaan noita eri versioita Bluzasta. Toti Radion versio on mun suosikki niistä, vaikka tykkään kaikista.
 
vierailija
Korona-ajasta ja viisujen jälkeisestä ajasta. Molemmissa ollut pääkoppa lujilla, tosin erilailla, mutta henkisesti raskasta aikaa molemmat.
Mä oon usein miettinyt, miten se selvis viimevuodesta. Tänä vuonna on ollut niin paljon vapautuneempi ja läsnä. Tää eurotour on ollut jotenkin niin sydäntä lämmittävää seurattavaa ihan kotisohvaltakin. Se iloisuus ja hymy on välittynyt ruudunkin kautta.
 
vierailija
Mä oon usein miettinyt, miten se selvis viimevuodesta. Tänä vuonna on ollut niin paljon vapautuneempi ja läsnä. Tää eurotour on ollut jotenkin niin sydäntä lämmittävää seurattavaa ihan kotisohvaltakin. Se iloisuus ja hymy on välittynyt ruudunkin kautta.
Terapia. Kyllä se auttaa, kun voit käydä ahdistuksesi läpi jonkun sellaisen ammattilaisen kanssa, johon sulla ei ole kuin asiakassuhde.
 

Yhteistyössä