K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei mitään pahaa, eihän hän siitä ole tietoinen ja ottaisi sen suhteen tukemisena muutenkin. Ja turha esittää mitään parempaa, kun oot niitä itsekin uteliaana katsellut. Ja tässä on kyseessä oikea tiedetty matka, eikä mitkään keksityt juorut. Niistä B suuttuu.
Mä en oikeen tiedä et ootko sä tosissas näissä jutuissa vai et mutta jos oot niin noi on tosi huolestuttavia juttuja, oikeesti. Suhteen tukemisena 😳😳
 
vierailija
Tämä tyyppi olisi niin selvä trolli, mutta kun hän on palstoilla melkein 24/7 ja on kertonut juttuja elämästään, niin seinähullu on toinen vaihtoehto. Hänellä ei tainnut olla ketään läheisiä elämässään, niin kukaan ei varmaan pysty hankkimaan hänelle apua.
Mä niin odotan sitä hetkeä kun ennustaja laittaa tänne viestiä että ähäkutti larppasin ja höynäytin teitä kaikki nämä kuukaudet.
 
vierailija
Tämä tyyppi olisi niin selvä trolli, mutta kun hän on palstoilla melkein 24/7 ja on kertonut juttuja elämästään, niin seinähullu on toinen vaihtoehto. Hänellä ei tainnut olla ketään läheisiä elämässään, niin kukaan ei varmaan pysty hankkimaan hänelle apua.
Tää on tosi surullista. Ja se , että ihmiset vastailee hänelle niin saa siitä varmasti sen tyydytyksen. Vaikka olisi ainut sosiaalinen kontakti, ei silti pidä vastata, koska hänen täytyy huomata, että apua pitää hakea muualta.
 
vierailija
Mä niin odotan sitä hetkeä kun ennustaja laittaa tänne viestiä että ähäkutti larppasin ja höynäytin teitä kaikki nämä kuukaudet.
Mä olen pitänyt häntä trollina, koska ne jutut on niin uskomatonta skeidaa, mutta kyllä mulla on käynyt mielestä myös se toinenkin vaihtoehto eli että hän on pakkomielteinen ja omistushaluinen B:n suhteen.
 
vierailija
En tarkoita parisuhdetta, mutta jotain something more siinä on, ei ne siellä yhdessä vain nukkuneet. Ja olen ihan selväjärkinen, ei huolta.
Eivät niin. Ne ryyppäsivät, söivät, uivat, lauloivat karaokea, kuvasivat Kärtsän videota, ottivat aurinkoa, hrngailivat rannalla.

Ja ihan samaa mieltä myös siitä, että se oli myös jotain something more, ei siellä sängyssä pelkästään nukuttu. Mutta sehän ei tietysti kuulu meille, mitä tekivät.
 
vierailija
Eivät niin. Ne ryyppäsivät, söivät, uivat, lauloivat karaokea, kuvasivat Kärtsän videota, ottivat aurinkoa, hrngailivat rannalla.

Ja ihan samaa mieltä myös siitä, että se oli myös jotain something more, ei siellä sängyssä pelkästään nukuttu. Mutta sehän ei tietysti kuulu meille, mitä tekivät.
Mä en kyl millään usko, että he olisivat raahanneet jotain misukoita huoneeseensa. En usko, että K pettää tyttöystäväänsä. No jos hän on sinkku ja B myös, niin sitten ovat voineet käydä naisissa, mutta en tiedä, ovatko sen tyyppisiä vai eivät. Heidän mahdolliset panonsa eivät meille kuulu.
 
vierailija
Mä en kyl millään usko, että he olisivat raahanneet jotain misukoita huoneeseensa. En usko, että K pettää tyttöystäväänsä. No jos hän on sinkku ja B myös, niin sitten ovat voineet käydä naisissa, mutta en tiedä, ovatko sen tyyppisiä vai eivät. Heidän mahdolliset panonsa eivät meille kuulu.
ai sinne samaan parisänkyynkö ne ois ne misukat raahannut😅. Tota mä en kyl ihan usko.
 
vierailija
Siitä livestä mulle oli ehkä kivoin juttu saada kuulla oli se kun kysyttiin siitä "seuraavan pitkän loman" aikeista K:lla, niin K vastas siihen sen että joku kuukauden rentoutumisloma on suunnitteilla, mutta toisin kuin viime vuonna niin K ei puhunut siitä miten hän tarvitsee pitkän tauon että saisi päänsä kasattua edes jotenkin, vaan puhui ennemin siitä miten hän rakastaa tätä työtään. Vaikutti vähän siltä että vaikka on ollut väsymystäökin rundilla niin K ei ole samalla tavalla loppuunpalamisen partaalla kuin viime vuonna, vaan on kunnolla innostunut ens vuodesta.
 
vierailija
ai sinne samaan parisänkyynkö ne ois ne misukat raahannut. Tota mä en kyl ihan usko.
No siksi lähinnä vastasin siihen viestiin, kun siinä vihjailtiin sillä, että he eivät olisi pelkästään nukkuneet sängyssä. Musta se on vähän mautonta vihjailla, että he juoksisivat naisissa tms. Vaikka niin tekisivät, niin se on heidän asiansa.
 
vierailija
Siitä livestä mulle oli ehkä kivoin juttu saada kuulla oli se kun kysyttiin siitä "seuraavan pitkän loman" aikeista K:lla, niin K vastas siihen sen että joku kuukauden rentoutumisloma on suunnitteilla, mutta toisin kuin viime vuonna niin K ei puhunut siitä miten hän tarvitsee pitkän tauon että saisi päänsä kasattua edes jotenkin, vaan puhui ennemin siitä miten hän rakastaa tätä työtään. Vaikutti vähän siltä että vaikka on ollut väsymystäökin rundilla niin K ei ole samalla tavalla loppuunpalamisen partaalla kuin viime vuonna, vaan on kunnolla innostunut ens vuodesta.
Joo ja oli jotenkin ihanan rennon oloinen, vaikka varmasti väsy painaa rundin loppupuolella. Pystyi jotenkin niin vapautuneesti juttelemaan ihan vakaviakin. Ja onhan se näkynyt tällä tourilla ilmeistä ja eleistä, että taitaa pääkopan puolella olla asiat paljon paremmin😊
 

Yhteistyössä