K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ihan varmasti putoaa, Kris pitää niin piilossa niin ihmiset ei muista.
Krishän on ollut seurustelustaan kaikkein avoin! Tyttöystävä itsekään ei ole mitenkään erityisesti piileskellyt, kun on näkynyt jo carpe diem vlogissa, ja viisuaikojen haastatteluissa Kris oikein mielellään identifioitui parisuhdetyypiksi. Brittikeikkojen yhteydessä heidät nähtiin useinkin yhdessä. Sitä en tietenkään tiedä onko seurustelukuvio ennallaan, mutta ei Kris nyt mitenkään piilossa ole sitä pitänyt, vaikka eiväthän he jatkuvasti voikaan olla näkyvillä yhdessä kun kerran asuvat eri maissa.
 
vierailija
No ei nämä nuoret fanit ainakaan missään pimennossa elä. Taatusti tietävät, että Krisillä on tyttis, mutta tuskin välittävät siitä tai sitten ohittavat koko asian ja joku fani saattaa toki toivoa, että joku päivä hän ja Kris kohtaa.
Musta on ihan tervettä ohittaa tyttöystävät ja puolisot. Jos joku nyt unelmoikin idolinsa kohtaamisesta ja rakkauden puhkeamisesta niin se ei ketään haittaa.
 
vierailija
Krishän on ollut seurustelustaan kaikkein avoin! Tyttöystävä itsekään ei ole mitenkään erityisesti piileskellyt, kun on näkynyt jo carpe diem vlogissa, ja viisuaikojen haastatteluissa Kris oikein mielellään identifioitui parisuhdetyypiksi. Brittikeikkojen yhteydessä heidät nähtiin useinkin yhdessä. Sitä en tietenkään tiedä onko seurustelukuvio ennallaan, mutta ei Kris nyt mitenkään piilossa ole sitä pitänyt, vaikka eiväthän he jatkuvasti voikaan olla näkyvillä yhdessä kun kerran asuvat eri maissa.
Oon eri mieltä tai siis viime aikoina on ainakin pitänyt enemmän piilommassa, Nace minusta puhellut enemmän asioistaan, vaikkei olisi edes tarvinnut.
 
vierailija
Miksi ei hyväksyisi? Ymmärrän toki, että Bodie, BoKris, BoJan ja BoJere-shippaajista osalle tuo voi olla kova pala, mutta en kyllä tiedä, miksi Jance tai DamKris-shippaajat eivät hyväksyisi. Niin, ja ymmärtääkseni täällä lurkkii myös joitakin Bosha-shippaajiakin, ja voi olla, että heillekin asiaa olisi vaikea hyväksyä, mutta ei kyllä koske ryhmänä kaikkia vaan vain muutamia kiihkeimpiä shippaajia.
Bosha? Mitä mulla on mennyt ohi?
 
vierailija
Miksi ei hyväksyisi? Ymmärrän toki, että Bodie, BoKris, BoJan ja BoJere-shippaajista osalle tuo voi olla kova pala, mutta en kyllä tiedä, miksi Jance tai DamKris-shippaajat eivät hyväksyisi. Niin, ja ymmärtääkseni täällä lurkkii myös joitakin Bosha-shippaajiakin, ja voi olla, että heillekin asiaa olisi vaikea hyväksyä, mutta ei kyllä koske ryhmänä kaikkia vaan vain muutamia kiihkeimpiä shippaajia.
Tarkoitin kyllä tällä näitä BKshippareita, jotka vakuuttelee Bn olevan homo, mutteivät kuitenkaan hyväksyisi Bn mieskumppaniakaan.
 
vierailija
Oon eri mieltä tai siis viime aikoina on ainakin pitänyt enemmän piilommassa, Nace minusta puhellut enemmän asioistaan, vaikkei olisi edes tarvinnut.
Mitä se on kertonut? Mä en pysy enää ollenkaan kärryillä. Sen tiedän että lehtijutussa kerrottiin Pinon olevan hänen ja tyttöystävän yhteinen "lapsi", mutta en varmaan mitään sen jälkeen oo lukenut.
 
vierailija
Sen jälkeen ei oo tullut oikeen, mitä ei ole kertonut, mutta onhan Nace jo tuossakin haastattelussa täysin avoin asioista.
Sorry, nipotan, mutta mainittiinko siinä tyttöystävä, eikö puhuttu vaan kumppanista? Ei sillä että se mitään muuttaisi, se kuitenkin taitaa olla ihan julkista tietoa, että hänellä on tyttöystävä. Tarkemmin ajatellen en kyllä tiedä missä tämä on tullut ilmi, olen kai sitten vaan aina olettanut niin 😄
 
vierailija
Eihän ole, jos nyt pakotetaan keksimään joku typerä nimimerkki.
No onhan, koska jotkut näkevät shippikeskustelun loukkaavan päähenkilöitä, niin parempi siitä on keskustella jossain muualla kuin avoimilla keskustelufoorumeilla. Joo, toki se joitain keskustelijoita hankaloittaa, kun ei voi enää v**tuilla avoimesti muille, mutta kaikkia ei voi miellyttää 🤷‍♀️
 
vierailija
Sen jälkeen ei oo tullut oikeen, mitä ei ole kertonut, mutta onhan Nace jo tuossakin haastattelussa täysin avoin asioista.
Nace ja Kris taisi olla just ne jotka heti kärkeen jo viisukeväänä kertoivat seurustelevansa. Varmaan fandomissa on milloin mistäkin merkeistä koitettu päätellä että jommallekummalle olisi tullut ero, mutta ne taitaa olla ihan vaan fanien kuvitelmia.

Mutta siis joka tapauksessa tuohon aiempaan viitaten, onhan jance- ja bokris-shipparit hyvinkin innokkaita ihan siitä riippumatta että todellisessa elämässä on ihan muut kumppanit. Eiköhän suurin osa bojere-shippaajistakin ole ihan yhtä leikkimielellä mukana, vaikka täällä ei aina siltä näytäkään.
 
vierailija
No onhan, koska jotkut näkevät shippikeskustelun loukkaavan päähenkilöitä, niin parempi siitä on keskustella jossain muualla kuin avoimilla keskustelufoorumeilla. Joo, toki se joitain keskustelijoita hankaloittaa, kun ei voi enää v**tuilla avoimesti muille, mutta kaikkia ei voi miellyttää
Mun mielestä shippikeskustelut pitäis olla kokonaan suljettuja. Ei kaikki asianosaiset pidä niistä. Toki nyt meitä muita on täällä vähemmän, mutta ei se määrä, vaan laatu. Itse en shippaa, fiilistelen ystävyyttä ja musiikkia. Joskin ei minua muiden shippaaminen häirinnyt.
 
vierailija
Mun mielestä shippikeskustelut pitäis olla kokonaan suljettuja. Ei kaikki asianosaiset pidä niistä. Toki nyt meitä muita on täällä vähemmän, mutta ei se määrä, vaan laatu. Itse en shippaa, fiilistelen ystävyyttä ja musiikkia. Joskin ei minua muiden shippaaminen häirinnyt.
no, nämä ketjut on pikkupisara shippaamisessa. Twitter, tumppu ym ym
 
vierailija
No onhan, koska jotkut näkevät shippikeskustelun loukkaavan päähenkilöitä, niin parempi siitä on keskustella jossain muualla kuin avoimilla keskustelufoorumeilla. Joo, toki se joitain keskustelijoita hankaloittaa, kun ei voi enää v**tuilla avoimesti muille, mutta kaikkia ei voi miellyttää
Ei se heitä loukkaa, eihän J:kään niitä B puheita muuten jatkaisi, mutta tän ketjun S jutut kylläkin. B on ilmaissut jo kahdessa haastattelussa. Kyllä minua harmittaa ainakin, jos nyt joudun tekeen tuonne jonkun nimen, koska eihän siellä juuri voi rähistä tai kritisoida mitään, kun heitetään muuten pellolle. Jää sellaiselle lässytystasolle ja vain muutama kirjoittaa, kun jutut yksilöityy sitten kuitenkin.
 

Yhteistyössä