K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos sanovat, että jotakin uutta, odotan uutta, että näin.
Oli siinä heille paljonkin uutta, se oli aika rohkea. Varmasti arvasivat että osa faneista vetää herneet nenään ja tekivät silti, arvostan. Toivon että jatkossakin tekevät just niin kuin tykkäävät. Uskon että heillä on juuri sitä tahtoa tehdä omaa juttua. Sekin etteivät ole menneet minkään levy-yhtiön alle kertoo siitä.
 
vierailija
ja tarkennan lässyllä sitä kliseistä poikabändi kuvaa ja mitkään joukkotappelut ei varsinaisesti siihen kuulu tämä yllätti vähän kaikki ja siks tykkään.
Samoin! Vaikka en oo pitänytkään heitä yhtään lässyinä ikinä, niin ovat sellaisia korrekteja tietyllä tavalla mikä on siis tosi hyvä. Mut särmää saa olla ja tässä oli 🔥
 
vierailija
Joku oli huolissaan, että joksut säikähtäisivät videosta saatua negatiivista palautetta. Itseasiassa joksujen pitäisi olla siitä ylpeitä, että tämä mv on herättänyt näin paljon keskustelua ja palautetta. Toki osa neg. palautteesta on asiatonta, mutta paljon käyty läpi naisen roolia yms. Edellinen mv ei tainnut paljon herättää tunteita ja unohtui aika pian.
 
vierailija
Mä en yhtään tiedä miks mun pitää sanoa tämä ääneen, mutta sanon nyt kuitenkin, sori siitä 😅 Mä en edes muista milloin viimeksi olen suudellut, kun olen elellyt pitkään sinkkuna, enkä ole halunnut viritellä mitään. Tuli tosta suutelukohtauksesta jotenkin mieleen että miksei sitä vois pitkästä aikaa taas ilmestyä omista poteroistaan ulos ja tutustua ihmisiin. Sydänsurujen jälkeen olen hukuttanut vaan itseni töihin. Toki en kuvittele että jos lähden tästä lähikuppilaan kuuntelemaan jotain bändiä, että se bändin komea laulaja harppoo eteeni ja alkaa suutelemaan. 😅
 
vierailija
Mä en yhtään tiedä miks mun pitää sanoa tämä ääneen, mutta sanon nyt kuitenkin, sori siitä Mä en edes muista milloin viimeksi olen suudellut, kun olen elellyt pitkään sinkkuna, enkä ole halunnut viritellä mitään. Tuli tosta suutelukohtauksesta jotenkin mieleen että miksei sitä vois pitkästä aikaa taas ilmestyä omista poteroistaan ulos ja tutustua ihmisiin. Sydänsurujen jälkeen olen hukuttanut vaan itseni töihin. Toki en kuvittele että jos lähden tästä lähikuppilaan kuuntelemaan jotain bändiä, että se bändin komea laulaja harppoo eteeni ja alkaa suutelemaan.
Ei sitä tiedä, pidetään peukut pystyssä että niin käy 👍😅 Mut vakavasti, ihana et video sai jotain heräämään, toivotaan että löydät jonkun ihanan ihmisen ❤
 

Yhteistyössä