K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No mutta, Bojan "came out as a normal human being", sateenkaarilipun kanssa. Joten Bojan ja joksut eivät oo mitenkään 100% heteronormatiivisia tai sitä korostavia. Yksi mv ei mitenkään tohon vaikuta.
 
vierailija
Maailma on edelleen hyvin heteronormaatinen ja vaikka mä näkisin mielelläni musavideossa esim. Janin tai Bojanin pussailemassa jotakin komeaa miestä (tai miksei vaikka tosiaan), niin se m/n teema varmaan on edelleen se myyvin ja turvallisin vaihtoehto?!
Varmasti ainakin Balkanilla on turvallisin, elleivät halua leimautua queer-bändiksi. Mutta vaikka Joksut on avoimesti LGBTQ-liittolaisia, niin eivät he välttämättä halua tehdä musavideota, jossa on seksuaalivähemmistöjä koskettava tarina.
 
vierailija
Varmasti ainakin Balkanilla on turvallisin, elleivät halua leimautua queer-bändiksi. Mutta vaikka Joksut on avoimesti LGBTQ-liittolaisia, niin eivät he välttämättä halua tehdä musavideota, jossa on seksuaalivähemmistöjä koskettava tarina.
Okei viesti kuulosti aika kamalalta nyt, kun kuin sen uudestaan. :D En siis tarkoittanut, että he eivät ehdottomasti sitä haluaisi, mutta ehkä aihe ei myöskään heitä sen enempää kiinnosta toteuttaa.
 
vierailija
Mitä tylsää siinä on? Tiedetään että ainakin kahdella bändin jäsenellä on tyttöystävä ja varmaan useammallakin voisi olla. Mut silti heidän pitäis joidenkin mielestä tehdä sisältöä, missä on vaan miespareja tai ei mitään. Kun puolesta saavat tehdä ihan mitä haluavat, mua ainakin kiinnostaa.
Koska homous on se mikä myy tällä hetkellä.
 
vierailija
Mitä tylsää siinä on? Tiedetään että ainakin kahdella bändin jäsenellä on tyttöystävä ja varmaan useammallakin voisi olla. Mut silti heidän pitäis joidenkin mielestä tehdä sisältöä, missä on vaan miespareja tai ei mitään. Kun puolesta saavat tehdä ihan mitä haluavat, mua ainakin kiinnostaa.
Kolmaskin jäsen nähty mahdollinen tyttöystävä vierellään viime aikoina (ei B).
 
vierailija
Nyt olet tainnut erehtyä ketjusta. Tämä ei ole shippiorientoitunut eikä varsinkaan myönteinen ketju vaan ihan päinvastoin. Eli täällä trolleja on nimenomaan ne jotka tuuttaa sitä bojere satua tässäkin yhteydessä
Just tää, joillekin on niin syvällä se oma shippi, että muut on trolleja ja pahoja ihmisiä sielläkin, mikä ei oo shippiketju. Monesti näkee sitäkin, että vaikka kompostissa olis menossa hyvä ja asiallinen keskustelu, se tuomitaan rumin sanoin joksikin sonnaksi vaan siksi, että kirjoittajat on shippaajien kanssa eri mieltä. Joskus ihmettelin, mistä se tuomitseminen johtui, kun yhtään ikävää kommenttia ei ollut näkynyt pitkään aikaan. Sitten tajusin että siitä, kun keskustelijat ei uskoneet k/b -shippiin ja ehkä muutama shippasi joitakin muita 😅
 
vierailija
Haluan vielä vähän selventää näkemystäni (oon siis toi höh ja tylsää).

Jos mainostavat että nyt ollaan tehty video jollaista ette oo meiltä aiemmin nähneet ja näyttävät sit pätkän jossa tapellaan puvuissa, niin on musta tylsää että (jos?) sen tappelun syy on joku tyttö jonka joku tyyppi vie Bojanilta. On niitä tyttöjä heidän videoissa nähty.
Musta tuo tappelu oli jo itsessään tosi yllättävä ja hauska. Ei tarkoita että tykkäisin tappelusta tosielämässä tietenkään, mutta kun näkee symppikset joksut ystävineen tyylikkäissä vaatteissa kunnon tappelunnujakassa, niin mua kyllä nauratti ja aidosti kiinnostaa se video, mitä sieltä tulee. Video näytti esteettisesti tosi hyvältä muutenkin ja mua rehellisesti tympii, että kaikki tuo ohitetaan jo etukäteen ja tärkeintä on vaan se, että eihän siinä videolla nyt vain tyttöä olisi. 🙄
 
vierailija
Musta tuo tappelu oli jo itsessään tosi yllättävä ja hauska. Ei tarkoita että tykkäisin tappelusta tosielämässä tietenkään, mutta kun näkee symppikset joksut ystävineen tyylikkäissä vaatteissa kunnon tappelunnujakassa, niin mua kyllä nauratti ja aidosti kiinnostaa se video, mitä sieltä tulee. Video näytti esteettisesti tosi hyvältä muutenkin ja mua rehellisesti tympii, että kaikki tuo ohitetaan jo etukäteen ja tärkeintä on vaan se, että eihän siinä videolla nyt vain tyttöä olisi.
Ja niillähän näkyi olevan eri soittimia? Janilla se viulu jne? Onhan se erilaista. Katsotaan ensin ennen kuin tuomitaan hei :D
 

Yhteistyössä