K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua häiritsee tässä ketjussa eniten tuo jatkuva eipäs juupas kinastelu tämän yhden tosishippaajan kanssa. Kaikki muu keskustelu tuntuu jäävän sen jalkoihin. Discord taas näyttää olevan enemmän K fanituskanava. Eli näin enemmän Joksu fanina ehkä munkin pitää alkaa tehdä siirtymää Jodeliin, vaikka tähän asti oonkin onnistunut pysymään poissa sieltä.
Tule Discordiin juttelemaan mun kanssa Joksuista. :) Nyt on ollut enemmän K-juttuja Eurotourin takia, mutta tänään on juteltu Bluzasta ja noista Joksujen promoista. Ehkä saadaan niihin käännökset pian.
 
vierailija
Mä luulen et nyt on enemmän Kärtsästä keskusteltavaa kun on kiertue. Onhan siellä tänäänkin joksujen promoista puhuttu. Mutta toki jos menisi pelkkään Kärtsän fanitukseen niin ei oo sit munkaan paikka.
Mutta kyllä keskustelu on enemmän K voittoista, vaikka Joksuiltakin on mv, albumi ym. tuloillaan. Ehkä K fanit on vaan sitten niitä äänekkäämpiä ja muut lähinnä seurailee sivusta.
 
vierailija
Lisäisin tähän vielä sen, että mikä valhe B:stä oli loukkaavin.
Tässä kootusti vaikkapa tunnin välein tänne copy-pastettavaksi niin Bojan kiittää:

- B ja S ovat ystäviä ja kollegoita
- Btä luokkaa suuresti jos hänellä luullaan olevan tyttöystävä
- Btä loukkaa jos hänen luullaan olevan huono poikaystävä
- B on rakastunut Khon, koska hän katsoi tätä Ruisrockissa rakastuneesti ja halasi
- B ja K something more
- Jance on naurettavaa teatteria, josta bändi sopii yhdessä kokouksissaan
- Jan vihjailee että Jance-shippaus häiritsee
- Something more
- B ei enää ikinä tapaa Sää koska juorut
- Btä loukkaa jos häntä ja Jania shipataan
- B ja K olivat lemmenlomalla
- Something more
 
vierailija
Mutta kyllä keskustelu on enemmän K voittoista, vaikka Joksuiltakin on mv, albumi ym. tuloillaan. Ehkä K fanit on vaan sitten niitä äänekkäämpiä ja muut lähinnä seurailee sivusta.
En osaa sanoa, nyt on vasta niin vähän aikaa ollut tuo pystyssä. Itse olen enemmän Joksufani ja mielelläni heistä juttelen. Täällä en varmaan enää jaksa kauaa olla.
 
vierailija
Mutta kyllä keskustelu on enemmän K voittoista, vaikka Joksuiltakin on mv, albumi ym. tuloillaan. Ehkä K fanit on vaan sitten niitä äänekkäämpiä ja muut lähinnä seurailee sivusta.
K:lla nyt sattuu olemaan sen levyn hyperdrive-viikot meneillään, kun on sekä levy ens viikolla, uusien biisien tiisausta joka toinen päivä, ja kiertueen isoimpia keikkoja putkeen, ja vlogeja, kaikki samaan aikaan. Niin K-kontsaa joka puhuttaa nyt sattuu vaan olemaan paljon ajankohtaisempaa, enemmän ja intensiivisempää josta keskustella kuin JO:lla. Bluzasta ei oikein ole jaksamista puhua enään, ja levyn muita biisejä ei olla vielä ruvettu tiisaamaan kun siihen on vielä melkein kuukausi.

Kyllä JO:nkin jutuista tulee enemmän keskustelua taas kun K:n levy on pihalla ja Joksujen levy on lähempänä.
 
vierailija
K:lla nyt sattuu olemaan sen levyn hyperdrive-viikot meneillään, kun on sekä levy ens viikolla, uusien biisien tiisausta joka toinen päivä, ja kiertueen isoimpia keikkoja putkeen, ja vlogeja, kaikki samaan aikaan. Niin K-kontsaa joka puhuttaa nyt sattuu vaan olemaan paljon ajankohtaisempaa, enemmän ja intensiivisempää josta keskustella kuin JO:lla. Bluzasta ei oikein ole jaksamista puhua enään, ja levyn muita biisejä ei olla vielä ruvettu tiisaamaan kun siihen on vielä melkein kuukausi.

Kyllä JO:nkin jutuista tulee enemmän keskustelua taas kun K:n levy on pihalla ja Joksujen levy on lähempänä.
Mä seuraan K-jutut sivusta ja Joksu-keskusteluihin osallistun mutta en jaksaisi enää puhua Bluzasta kun siitä keskusteltiin niin paljon ensin keväällä ja nyt syksyllä uudestaan kun uusi versio tuli. Musavideosta saattaa tulla kiinnostavaa keskusteltavaa perjantaina, toivottavasti se on hyvä (en itse Joksujen musavideoista niin perusta). Ja kun saadaan uuden levyn biisilistaa ja tiisereitä niin kiva päästä taas juttelemaan niistä.
 
vierailija
Tässä kootusti vaikkapa tunnin välein tänne copy-pastettavaksi niin Bojan kiittää:

- B ja S ovat ystäviä ja kollegoita
- Btä luokkaa suuresti jos hänellä luullaan olevan tyttöystävä
- Btä loukkaa jos hänen luullaan olevan huono poikaystävä
- B on rakastunut Khon, koska hän katsoi tätä Ruisrockissa rakastuneesti ja halasi
- B ja K something more
- Jance on naurettavaa teatteria, josta bändi sopii yhdessä kokouksissaan
- Jan vihjailee että Jance-shippaus häiritsee
- Something more
- B ei enää ikinä tapaa Sää koska juorut
- Btä loukkaa jos häntä ja Jania shipataan
- B ja K olivat lemmenlomalla
- Something more
😂😂
 
vierailija
Tässä kootusti vaikkapa tunnin välein tänne copy-pastettavaksi niin Bojan kiittää:

- B ja S ovat ystäviä ja kollegoita
- Btä luokkaa suuresti jos hänellä luullaan olevan tyttöystävä
- Btä loukkaa jos hänen luullaan olevan huono poikaystävä
- B on rakastunut Khon, koska hän katsoi tätä Ruisrockissa rakastuneesti ja halasi
- B ja K something more
- Jance on naurettavaa teatteria, josta bändi sopii yhdessä kokouksissaan
- Jan vihjailee että Jance-shippaus häiritsee
- Something more
- B ei enää ikinä tapaa Sää koska juorut
- Btä loukkaa jos häntä ja Jania shipataan
- B ja K olivat lemmenlomalla
- Something more
Kiitos😅🤣
 
vierailija
Tule Discordiin juttelemaan mun kanssa Joksuista. Nyt on ollut enemmän K-juttuja Eurotourin takia, mutta tänään on juteltu Bluzasta ja noista Joksujen promoista. Ehkä saadaan niihin käännökset pian.
En ole se, jolle vastaat, mutta itselläni on harkinnassa siirtyminen kokonaan jodeliin johonkin Joksu kanavaan. En ole K&B shippaaja, siitä haluan eroon.
 
vierailija
En ole se, jolle vastaat, mutta itselläni on harkinnassa siirtyminen kokonaan jodeliin johonkin Joksu kanavaan. En ole K&B shippaaja, siitä haluan eroon.
Mä oon miettinyt kanssa tätä. Olis kuva jos saataisiin pidettyä tääkin ketju elossa, kun tää on parhaimmillaan ollut niin hauska. Alustalla ei sinänsä väliä mut porukka hajoaa eri paikkoihin helposti, niin kiva jos täälläkin vois välillä jutustella.
 

Yhteistyössä