K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jopas nyt nylkytetään pilkkua. Tiedät ihan hyvin mitä juttuja täällä on viljelty Kärtsän lähipiiristä ja Ksta itsestään. Siihen samaan laariin menee noi spekulaatiot myös, kun kohta on ne samat rakkikoirat repimässä ihmiset riekaleiksi. Tollaisenaankin noi spekut ovat joka tapauksessa vähintään hyvän tavan ja hyvän maun vastaisia. Hedelmällisyyteen liittyvät asiat ei kuulu kenellekään muulle, eikä niistä ole sopivaa juoruilla tai "keskustella"
Laihaksi menee keskustelut.
 
vierailija
Ihana se Jeren katse Bojanin onnittelustoorissa. Se on jotenkin niin lämmittävä asia että ovat löytäneet tuon ystävyyden. ❤ Mutta kaikesta huomaa että B joutuu vieläkin alleviivaamaan sitä brotheriutta, siksi kun osa ei tahdo vieläkään uskoa että ovat vaan ystäviä. Ihanaahan se veljeys on, mutta tuo että B ei voi somettaa K:n kanssa, pitää kutsua aina veljeksi ym. pitäis olla kaikille selviä merkkejä siitä, ettei hän jaksa sitä ainaista parittamista.
 
vierailija
Ihana se Jeren katse Bojanin onnittelustoorissa. Se on jotenkin niin lämmittävä asia että ovat löytäneet tuon ystävyyden. Mutta kaikesta huomaa että B joutuu vieläkin alleviivaamaan sitä brotheriutta, siksi kun osa ei tahdo vieläkään uskoa että ovat vaan ystäviä. Ihanaahan se veljeys on, mutta tuo että B ei voi somettaa K:n kanssa, pitää kutsua aina veljeksi ym. pitäis olla kaikille selviä merkkejä siitä, ettei hän jaksa sitä ainaista parittamista.
Tuota käytetään myös kumppanista tietyissä piireissä, tuskin liittyy yhtään mitenkään tähän, vaikuttaisi olevan heidän sisäpiirin läppä.
 
vierailija
Voi Bojan. Kuitenkin laittoi ihanat onnittelut ja kivan kuvan, vaikka odottaakin ehkä taas kirjettä Suomesta saapuvaksi ... Ja braderin ymmärrän täysin. Ei voi olla mitään muuta. Ja senkin ymmärrän, ettei esim tullut yhteiskuvaa heistä. Mut naurattaa vähän et tässä kyseisessä kissakuvassa Jerppu kuitenkin näyttää kaikkea muuta ku perus heteromieheltä. Ihanat rakkaat.
 
vierailija
Voi Bojan. Kuitenkin laittoi ihanat onnittelut ja kivan kuvan, vaikka odottaakin ehkä taas kirjettä Suomesta saapuvaksi ... Ja braderin ymmärrän täysin. Ei voi olla mitään muuta. Ja senkin ymmärrän, ettei esim tullut yhteiskuvaa heistä. Mut naurattaa vähän et tässä kyseisessä kissakuvassa Jerppu kuitenkin näyttää kaikkea muuta ku perus heteromieheltä. Ihanat rakkaat.
Täällä ennustaja sanoi, että lähimmisten kanssa ei hoideta juttuja instassa julkisesti. Mitähän mieltä on nyt :D
 
vierailija
Bojanin kannattaa muistaa sanoa myös Kärdelle, että tää pariskunnaksi luuleminen ahdistaa. Viime keikalla kun K sai paidan, jossa kuvana nelinkontin oleva mies, niin herra ihan itse mietiskelee onko kyseessä hän vai Bojan.
 
vierailija
Bojanin kannattaa muistaa sanoa myös Kärdelle, että tää pariskunnaksi luuleminen ahdistaa. Viime keikalla kun K sai paidan, jossa kuvana nelinkontin oleva mies, niin herra ihan itse mietiskelee onko kyseessä hän vai Bojan.
Se on melko varmasti sanonut, mutta liian kiemurtelevin sanoin niin että K luuli sitä vitsiksi. Kuten K vaan nauroi niille kirjeille joita B on saanut. Tai sit B ei oikeasti uskalla sanoa asiasta, ja eikän K nyt mitään B:n haastista katso.
 
vierailija
Bojanin kannattaa muistaa sanoa myös Kärdelle, että tää pariskunnaksi luuleminen ahdistaa. Viime keikalla kun K sai paidan, jossa kuvana nelinkontin oleva mies, niin herra ihan itse mietiskelee onko kyseessä hän vai Bojan.
Ei ollut paita, vaan lakana/lippu. Siinä oli kuva K:sta ja mieshahmosta joka kumartaa K:lle nelinkontin ja teksti "I belive in Käärijä supremacy". Ja K ei miettinyt onko kontillaan oleva mien hän itse vai B, vaan kysyi onko se kontillaan oleva mies B. Eli että B ois nelinkontin K:n edessä siinä kuvassa.

Mikä on aika huvittavaa, mutta myös B:tä halventavaa kummin päin vaan sen ottaa. Joko K viittasi kysymyksellään että hän ajattelee että B palvoo ja kumartaa häntä polvillaan, tai sitten B on siinä pylly mystyssä odottamassa K:ta panemaan sitä taas. Eli possijuna-viittaus. Ja tämä taas tyyliin tuhannen ihmisen edessä.
 
vierailija
Täällä ennustaja sanoi, että lähimmisten kanssa ei hoideta juttuja instassa julkisesti. Mitähän mieltä on nyt :D
Kuka on ennustaja? Mä sanoin tästä, mutta en tietääkseni ole mikään ennustaja. :D Se keskustelu mun osalta liittyi aikaan, jolloin Bojan piti somea täysin supussa eikä edes tykkäillyt Kärtsän jutuista, mutta samaan aikaan Kyproksella tykkäilee Rosen ja sen poikaystävän (?) kuvista ja sen pohjalta jotkut analysoi Bojanin välejä näihin henkilöihin ja S:ään. Nythän Bojan on alkanut tuuttaamaan kaikkea someensa ystävistä, joten on täysin luonnollista jakaa Kärtsästäkin ja onhan niitä tullut mm. kiertuemainos, story jako ja onnittelut.
 
vierailija
Ei ollut paita, vaan lakana/lippu. Siinä oli kuva K:sta ja mieshahmosta joka kumartaa K:lle nelinkontin ja teksti "I belive in Käärijä supremacy". Ja K ei miettinyt onko kontillaan oleva mien hän itse vai B, vaan kysyi onko se kontillaan oleva mies B. Eli että B ois nelinkontin K:n edessä siinä kuvassa.

Mikä on aika huvittavaa, mutta myös B:tä halventavaa kummin päin vaan sen ottaa. Joko K viittasi kysymyksellään että hän ajattelee että B palvoo ja kumartaa häntä polvillaan, tai sitten B on siinä pylly mystyssä odottamassa K:ta panemaan sitä taas. Eli possijuna-viittaus. Ja tämä taas tyyliin tuhannen ihmisen edessä.
Taitaa olla tuttu asento heille eli tuskin B:tä haittaa? Sen pariskunnan kumosi, ei mitään muuta.
 

Yhteistyössä