K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitäpä jos mammat opettelis käyttämään vaikka Google kääntäjää, niin selviäisi aika helposti, että kaveri oli juossut, ei B. Ei ihme, että täällä uskotaan vaikka mitä tarinoita milloin minkäkin vilahduksen perusteella, jos osaaminen ja tietämys on näin hataralla tasolla
Kääntäjän käyttö on hallussa kyllä, kiitos vain neuvosta. Kyllä mä ymmärsin mitä siinä sanottiin mutta mietin ensin, oliko ainoastaan se mitali vitsi, vai koko juoksu. Mut tulin sitten siihen tulokseen että luultavimmin koko juoksu.
 
vierailija
Itse asiassa tossakin juoksussa kaikki osallistujat saa mitalin. Itse menin siksi sekaisin, kun ajattelin B:n meinaavan mitalikuvalla että "vitsi se edellinen story, olin juoksemassa, en nukkunut", mutta viimeisin kuva meinasi selkeesti vaan ystävän suoritusta hehkutti. :)
 
vierailija
Sanoinko et kuuluu? Keskustelupalstahan tää kuitenkin on. Sananvapaus.
Sananvapauteen kuuluu vastuu omista sanomisista. Sitähän te anonyymit juoruilijat ja pskanpuhujat yritätte välttää. Sananvapaus ei tarkoita sitä, että sä voit sanoa ihan mitä tahansa esim. levittää väitteitä ilman totuuspohjaa tai parempaa tietoa. Sananvapauteen ei kuulu yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen tai kunnialoukkaus.
 
vierailija
Sananvapauteen kuuluu vastuu omista sanomisista. Sitähän te anonyymit juoruilijat ja pskanpuhujat yritätte välttää. Sananvapaus ei tarkoita sitä, että sä voit sanoa ihan mitä tahansa esim. levittää väitteitä ilman totuuspohjaa tai parempaa tietoa. Sananvapauteen ei kuulu yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen tai kunnialoukkaus.
Olen eri, mutta miten ihmeessä sen pohtiminen, missä vaiheessa K mahdollisesti lapsia haluaisi, olisi loukkaavan tiedon levittämistä tai kunnianloukkaus? Nyt ovat käsitteet jollain pahasti sekaisin.
 
vierailija
Sananvapauteen kuuluu vastuu omista sanomisista. Sitähän te anonyymit juoruilijat ja pskanpuhujat yritätte välttää. Sananvapaus ei tarkoita sitä, että sä voit sanoa ihan mitä tahansa esim. levittää väitteitä ilman totuuspohjaa tai parempaa tietoa. Sananvapauteen ei kuulu yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen tai kunnialoukkaus.
Kunnianloukkauksiahan varsinkin vauva ketjussa tehdään koko ajan kun siellä kuvaillaan ho..o akteja K:n ja B:n välillä.
 
vierailija
Olen eri, mutta miten ihmeessä sen pohtiminen, missä vaiheessa K mahdollisesti lapsia haluaisi, olisi loukkaavan tiedon levittämistä tai kunnianloukkaus? Nyt ovat käsitteet jollain pahasti sekaisin.

Joo, jollain on nyt kova hinku kieltää kaikki keskustelu.

Ja alkuperäiseen aiheeseen. Totta kai jokainen tekee omat päätöksensä lapsien hankinnasta eikä niitä ihan niin vaan tilata. Mutta omakin mielipide on, että sen mitä Kärden julkista kuvaa nähnyt lasten kanssa, niin uskoisin hänen toivovan lapsia mutta sellaiseen elämäntilanteeseen että ehtii heidän kanssaan olemaan. Ja kuitenkin nuorimies vielä, ei iän puolestakaan ole vielä hirvittävä kiire.
 
vierailija
Olen eri, mutta miten ihmeessä sen pohtiminen, missä vaiheessa K mahdollisesti lapsia haluaisi, olisi loukkaavan tiedon levittämistä tai kunnianloukkaus? Nyt ovat käsitteet jollain pahasti sekaisin.
Jopas nyt nylkytetään pilkkua. Tiedät ihan hyvin mitä juttuja täällä on viljelty Kärtsän lähipiiristä ja Ksta itsestään. Siihen samaan laariin menee noi spekulaatiot myös, kun kohta on ne samat rakkikoirat repimässä ihmiset riekaleiksi. Tollaisenaankin noi spekut ovat joka tapauksessa vähintään hyvän tavan ja hyvän maun vastaisia. Hedelmällisyyteen liittyvät asiat ei kuulu kenellekään muulle, eikä niistä ole sopivaa juoruilla tai "keskustella"
 

Yhteistyössä