V
vierailija
Vieras
Ei kenenkään kehumisessa musta mitään pahaa voi olla.Janin rintakehä on aikast hot myös. Eikä nyt mitään esineellistätte Jania nyyh nyyh juttuja tähän, koska en kuitenkaan lopeta niitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kenenkään kehumisessa musta mitään pahaa voi olla.Janin rintakehä on aikast hot myös. Eikä nyt mitään esineellistätte Jania nyyh nyyh juttuja tähän, koska en kuitenkaan lopeta niitä.
Nuo on vaan noita tosishippareiden juttuja taas, kannattaa ohittaa.On kyllä kompostinkin taso mennyt mauttomaksi, jos pidetään outona Jeren vanhempien mahdollista kiertueella pyörähtämistä synttäreiden aikaan.
Sanottiinko livessä, missä kris oli taas? Kuitenkin nettiyhteyden päässä.![]()
Mulla on kolahtanut Janin viimeaikaisista julkisuuteen tulleista videoklipeistä kaksi. Kun hän oli K:n livessä mustissa ja sitten kun joi kahvia valkoisessa paikassa...
Paidassa siisMulla on kolahtanut Janin viimeaikaisista julkisuuteen tulleista videoklipeistä kaksi. Kun hän oli K:n livessä mustissa ja sitten kun joi kahvia valkoisessa paikassa...![]()
Jan on kyllä melkosen seksikäs pakkaus, ja muutenkin ihana. Ja "kasvanut" jotenkin tässä 1,5 vuodessa, miehistynyt.Mulla on kolahtanut Janin viimeaikaisista julkisuuteen tulleista videoklipeistä kaksi. Kun hän oli K:n livessä mustissa ja sitten kun joi kahvia valkoisessa paikassa...
Joo, se kahvinjuontipätkä vetosi muhunkin erityisestiMulla on kolahtanut Janin viimeaikaisista julkisuuteen tulleista videoklipeistä kaksi. Kun hän oli K:n livessä mustissa ja sitten kun joi kahvia valkoisessa paikassa...
Mitä mautonta siinä on? Jos ei tiedetä niin kerrotaan mielikuvitusjuttuja, sekö on jotenkin hauskaa vai?On kyllä kompostinkin taso mennyt mauttomaksi, jos pidetään outona Jeren vanhempien mahdollista kiertueella pyörähtämistä synttäreiden aikaan.
On kyllä kompostinkin taso mennyt mauttomaksi, jos pidetään outona Jeren vanhempien mahdollista kiertueella pyörähtämistä synttäreiden aikaan.
Hauska tuo valkoinen paikkaPaidassa siis
Mistä sen löytää?Joo, se kahvinjuontipätkä vetosi muhunkin erityisesti
Samaa mieltäJan on kyllä melkosen seksikäs pakkaus, ja muutenkin ihana. Ja "kasvanut" jotenkin tässä 1,5 vuodessa, miehistynyt.
Paidassa siis
Mä tuun mukaan!Jos B. on Britanniassa tänään tai huomenna, lupaan olla juoksemassa ensi vuonna tuolla maratonilla.![]()
Niinpä, ihan varmasti lähtis.No mä en pidä outona. Mitään varmaan tietoa mulla ei ole asiasta, mutta mahdollistahan tuo on. Olishan se nyt ainutlaatuista nähdä oma poika esiintymässä ulkomailla ja fiilistellä eri keikkapaikkojen tunnelmia. Olettaisin, että moni vanhempi lähtisi reissuun tässä kohtaan, jos siihen on tilaisuus?
Mäkin tuun. En voi kyllä juosta nivelrikkoisilla polvillani mutta uskon että ei tarviikaanMä tuun mukaan!![]()
Mäkin tuun. En voi kyllä juosta nivelrikkoisilla polvillani mutta uskon että ei tarviikaan
Samanlainen nysvelö kuin aina ennenkin?Samaa mieltä
Mä voin vetää sua peräkärryssä. Uskallatko tulla mun kyytiin?
Samanlainen nysvelö kuin aina ennenkin?
Janin tägätyistä instasta löytyy ainakin.Mistä sen löytää?
Jodel on välillä kiva, välillä täynnä vänkäystä, että riippuu päivästä. Jo:n discord:a en seuraa, mutta K:lla on siellä kivat kv-kanavat. Toinen on vähän suljetumpi porukka, mutta käyn siellä katsomassa keikan jälkeen ig-videoita, joita joku ihana ihminen sinne koostetusti yleensä laittaa. Toinen on enemmän keskustelua ja tosi aktiivinen ja positiivinen. Siellä on näitä ulkkisfaneja ympäri maailman, ihania sellaisia. Tässä keskustellaan siis vain K:sta ja aika paljon on sitä kuumisteluakin hyvällä tavalla, et jos sellainen ei kiinnosta, niin ei ole oikea paikka sekään. Europassille, biisispoilereille yms. on omat lankansa. Ja siellä ollaan iloisia, jos tulee uusia keskustelijoita, mutta keskustelujen täytyy pysyä keskustelulangan aiheessa, tosi hyvin moderoituJos joku on ollut Jodelissa ja Discordissa, niin minkä henkisiä ne ketjut siellä on? Shippausta, muita tosielämän juttuja vai enemmän muuta keskustelua? Riitelyä vai ei? Mä tykkäisin jutella Joksuista ja K:stakin kaikkea kivaa niin kuin ennenkin, pohdiskellakin kaikenlaista, mut asiallisesti. Ongelma on se, että noiden jatkuvien K/B tosishippausjuttujen myötä en jaksa tosishippausta enää yhtään. Ja sitä myötä en oikein enää muutakaan K/B -shippausta. Mikähän olis hyvä alusta tähän, jos jollain on tietoa? Jos meillä on kivaa, keskustelevaa porukkaa täällä edelleen koossa, niin saatan pysyä vaan täälläkin juttelemassa. Kertokaa omia ajatuksia tästä, mistä aiheista te tykkäätte? Luen kyllä vastauksia myöhemminkin tänään, kiinnostaa tietää mitä muut miettii asiasta, eli tää viesti ei vanhene.
Ahaa, vois Saran levynkin tietysti kuunnella millainen se on. Tykkäsin Paskana -biisistä, jospa levyltä löytyis vaikka joku yhtä hyvä.Enään viikko ja neljä päivää jäljellä K:n levyyn!
Ja sayyumalta huomasin että 8.10 tulee Sara Siipolan debyyttilevy, ei ole varmaan haluttu että menee päällekäin K:n levyn kanssa kun k vie kuitenkin haastisslotit jos jossain rafiokanavalla on vain rajattu aika käyttää albumihaastatteluihin tuolla viikolla.