K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt matkustan yksin, usein mukana on lapsia (mulla on yksi täysi-ikäinen ja yksi teini) ja joskus on reissannut kaverin kanssa. Yöjunia en ole käyttänyt, öisin meen näköjään aina bussilla, mutta mulla on kyllä aina ollut ihan turvallinen olo. Ikinä ei oo käynyt mitään tai ollut pelottavia tilanteita. Tai yhden ipadin laturin oon menettänyt vähän erikoisissa olosuhteissa, mutta saatoin kyllä ihan vaan itse sen unohtaa varsovassa juna-asemalle. Rupesin oikein miettimään että oonko sit jotenkin erityisen varovainen, ja varmasti kyllä liikunkin pääasiassa ihan asiallisissa paikoissa enkä varsinkaan lapsiani veisi mihinkään minkä turvallisuutta epäilisin. Uskoisin että yöjunat on Puolassa ihan yhtä turvallisia kuin Suomessakin.

Slovenia on muuten tilastojen mukaan tosi turvallinen! Vai olikos se just ljubljana? Joka tapauksessa just tuli jossain vastaan tällaiset rankinglistat ja slo/lju oli tosi korkealla sijalla. Senkin suhteen hyvä lomakohde!
Kiitos tästä infosta, muakin kiinnostaa nämä. 🥰 En siis ole sama joka noista aiemmin kyseli.
 
vierailija
Ei ole tumpussa tai twitterissä ainakaan mainintaa Kn äidistä.
Ihan sama onko ne siellä, mutta nuo keksityt näköhavainnot on ihan perseestä.
Sama. Tuskin mitään muutosta mihinkään on tullut, mutta lähtökohtaisesti en yleensä usko tollaisiin joku näki jossain, koska siinä on aina mahdollisuus väärään havaintoon. Ihan kuten Jan ja Nace Kärtsän keikalla mutta vain Jan oli oikeasti paikalla.
 
vierailija
Bojanissa on jotain sisäistettyä homofobiaa, ei osaa leikkiä eri rooleilla yhtä avoimesti kuin Kärtsä koska pelkää mitä muut (sukulaiset? slovenialaiset? musiikkibisnes?) hänestä ajattelee, oli oikeasti sitten mitä onkaan.
Suksi nyt jo kuuseen ..jos ei osaa leikkiä homoa niin on foobinen. Sanonko mitä sun kaltaisesta ajattelusta. Et ainakaan mitään fobiaa vähennä pöljä.
 
vierailija
Toivottavasti sä et oikeasti romahda sitten kun he tahoillaan menevät naimisiin tai esittelevät parisuhteensa. Siis ihan tosissani olen. Ystäväni he varmasti kyllä pysyvät ja esim toistensa lasten kummeina voisin hyvin heidät nähdä
No en tietenkään romahda.

Nyt vähän suhteellisuudentajua siitä, mitä kuitenkin on elää ihmisenä maapallolla haloo.
 
vierailija
Toivottavasti sä et oikeasti romahda sitten kun he tahoillaan menevät naimisiin tai esittelevät parisuhteensa. Siis ihan tosissani olen. Ystäväni he varmasti kyllä pysyvät ja esim toistensa lasten kummeina voisin hyvin heidät nähdä
Tää on sellaista tyyppiä niinkuin nää Antti&Kalle parittajat. Ei uskota heidän olevan vain kavereita, vaikka toinen menisi naimisiin. Usko pois, hän tulee täällä hokemaan kulissiliitoista sekä siitä, että vain B:llä ja K:lla on niitä aitoja tunteita välissään, puolisoista viis. Jos hän ei sitten löydä uutta palvonnan kohdetta Bojanin sijaan.
 
vierailija
Ei ole tumpussa tai twitterissä ainakaan mainintaa Kn äidistä.
Ihan sama onko ne siellä, mutta nuo keksityt näköhavainnot on ihan perseestä.
Ei Tumpussa tai twitterissä koskaan puhuta K:n läheisistä, paitsi silloin kun K näyttää heidät omassa somessaan tai keikalla (esim iskän synttärit). Tumpussa 90% ei edes tienneet että K:lla on pikkuveli ennen Espanjan yhteiskuvaa.
 
vierailija
Ei Tumpussa tai twitterissä koskaan puhuta K:n läheisistä, paitsi silloin kun K näyttää heidät omassa somessaan tai keikalla (esim iskän synttärit). Tumpussa 90% ei edes tienneet että K:lla on pikkuveli ennen Espanjan yhteiskuvaa.
Ei mutta kun äiti on ollut keikoilla siitä on mainintoja.
Sen perusteella että 1 palstalaisen kaveri on nähnyt heidät en tuohon usko.
Olen jutellut aika monen Lontoossa olleen kanssa, eikä kukaan heistä tai kaverinsa ole nähneet.
En kiellä henkilön olemassaoloa enkä heidän parisuhdettaan, mutta valehtelu ja juorut eivät ole ok.
 
vierailija
Ei mutta kun äiti on ollut keikoilla siitä on mainintoja.
Sen perusteella että 1 palstalaisen kaveri on nähnyt heidät en tuohon usko.
Olen jutellut aika monen Lontoossa olleen kanssa, eikä kukaan heistä tai kaverinsa ole nähneet.
En kiellä henkilön olemassaoloa enkä heidän parisuhdettaan, mutta valehtelu ja juorut eivät ole ok.
Osa 532. Huoh, menkää eteenpäin.
 

Yhteistyössä