K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojanissa on jotain sisäistettyä homofobiaa, ei osaa leikkiä eri rooleilla yhtä avoimesti kuin Kärtsä koska pelkää mitä muut (sukulaiset? slovenialaiset? musiikkibisnes?) hänestä ajattelee, oli oikeasti sitten mitä onkaan.
 
vierailija
Matkustatko yksin siis? Onko noi yöjunat ja muut ihan turvallisia joka paikassa esim. Puola?
Nyt matkustan yksin, usein mukana on lapsia (mulla on yksi täysi-ikäinen ja yksi teini) ja joskus on reissannut kaverin kanssa. Yöjunia en ole käyttänyt, öisin meen näköjään aina bussilla, mutta mulla on kyllä aina ollut ihan turvallinen olo. Ikinä ei oo käynyt mitään tai ollut pelottavia tilanteita. Tai yhden ipadin laturin oon menettänyt vähän erikoisissa olosuhteissa, mutta saatoin kyllä ihan vaan itse sen unohtaa varsovassa juna-asemalle. Rupesin oikein miettimään että oonko sit jotenkin erityisen varovainen, ja varmasti kyllä liikunkin pääasiassa ihan asiallisissa paikoissa enkä varsinkaan lapsiani veisi mihinkään minkä turvallisuutta epäilisin. Uskoisin että yöjunat on Puolassa ihan yhtä turvallisia kuin Suomessakin.

Slovenia on muuten tilastojen mukaan tosi turvallinen! Vai olikos se just ljubljana? Joka tapauksessa just tuli jossain vastaan tällaiset rankinglistat ja slo/lju oli tosi korkealla sijalla. Senkin suhteen hyvä lomakohde!
 
vierailija
no itse kirjoitin yhden tai kaksi viestiä asiasta mutta mulla on ihan todiste että on nähty
Lontoon keikalla olijat olivat nähneet K:n äidin yleisössä jonne päin K oli huiskutellut. Luultavasti gf myös paikalla. Olivat viime vuonnakin Lontoossa.
Nyt on K ollut hiljainen näin vapaapäivänäkin, viettää aikaa heidän kanssaan kun ei ole postaillut.
 
vierailija
Lontoon keikalla olijat olivat nähneet K:n äidin yleisössä jonne päin K oli huiskutellut. Luultavasti gf myös paikalla. Olivat viime vuonnakin Lontoossa.
Nyt on K ollut hiljainen näin vapaapäivänäkin, viettää aikaa heidän kanssaan kun ei ole postaillut.
Kuka on nähnyt? Missään muualla tästä ei ole keskustelua ollut. Aiemmin se oli yksi ystävä, nyt muka useampi nähnyt ja kukaan muu tästä ei ole kuullut kuin sinä. Laitappa linkkejä äläkä levittele valheita ja juoruja.
 
vierailija
Lontoon keikalla olijat olivat nähneet K:n äidin yleisössä jonne päin K oli huiskutellut. Luultavasti gf myös paikalla. Olivat viime vuonnakin Lontoossa.
Nyt on K ollut hiljainen näin vapaapäivänäkin, viettää aikaa heidän kanssaan kun ei ole postaillut.
Voihan olla pelkkä K:n äitikin, mikäli erohuhut on totta, mutta aika epämääräinen kertomus nyt.
 

Yhteistyössä