K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miken avokkikin saanut tarpeekseen ja nyt jo haaveilee ens viikonlopun ryyppäämisestä. Onhan se rankkaa et ukko elää kiertue-elämää pitkin Eurooppaa ja kaiken maailman pimuja pyörii messissä.
 
vierailija
Anteeksi häiriö, mutta laitan tiedustelun tännekin. Eli onko täällä Sloveniassa kävijöitä? Mitä maksoi lentoliput, majoitus, kuinka kauan olit? Tekis mieli mennä perheen kanssa käymään, muttei mitään hajua kuinka paljon esim. viikon reissu kustantaisi.
Olen parhaillani Sloveniassa mutta tulin bussilla ja junalla, eli lennoista en tiedä. Nyt asun hostellissa josta maksan noin 150 kuudelta yöltä. Aiemmin oon ollut airbnb:ssä ja niitä saa ihan kohtuullisella hinnalla hyviä (tää on mun kolmas reissu tänne). Viimeksi meille osui mahtava näköala suoraan linnaan! Ljubljana on niin kompaktin kokoinen että ei tosiaan tartte ihan ytimessä majoittua kun keskustassa kaikki on kävellen saavutettavissa. Karttaa katsoessa vähän hämääntyy, kun monen muun pääkaupungin korttelinvälit on helposti melkein kilometrin mutta täällä kaikki onkin lähellä.
 
vierailija
Olen parhaillani Sloveniassa mutta tulin bussilla ja junalla, eli lennoista en tiedä. Nyt asun hostellissa josta maksan noin 150 kuudelta yöltä. Aiemmin oon ollut airbnb:ssä ja niitä saa ihan kohtuullisella hinnalla hyviä (tää on mun kolmas reissu tänne). Viimeksi meille osui mahtava näköala suoraan linnaan! Ljubljana on niin kompaktin kokoinen että ei tosiaan tartte ihan ytimessä majoittua kun keskustassa kaikki on kävellen saavutettavissa. Karttaa katsoessa vähän hämääntyy, kun monen muun pääkaupungin korttelinvälit on helposti melkein kilometrin mutta täällä kaikki onkin lähellä.
ai että tää ois mun haave, kun en lennä! Onko matka hankala bussilla ja junalla ja mitä kautta siis matkustit?
 
vierailija
ai että tää ois mun haave, kun en lennä! Onko matka hankala bussilla ja junalla ja mitä kautta siis matkustit?
Tallinnasta bussilla Varsovaan ja sieltä vaihtelevia reittejä Ljubljanaan. Nyt menin Wroclawiin, josta Tsekin kautta Wieniin ja sieltä junalla Mariborin kautta Ljubljanaan, yhdellä kerralla taas menin yöbussilla Slovakian, Unkarin ja Kroatian kautta, mutta lähdin pois junalla Bledin suuntaan ja sieltä Itävaltaan. Eli vaihtoehtoja on paljon! Itse tykkään matkustaa öisin mutta jotkut välit on niin lyhyitä ettei viitsi aamuyöllä odotella vaihtoyhteyksiä.
 
vierailija
Bojan olisi voinut valita itse mihin kysymyksiin vastaa ja mihin ei. Ei ole kiva juttu että bändin nokkamies laiskottelee eikä osallistu enää bändin yhteiseen promoon. Taitaa sooloura jo kutkutella.
Mä nään tän just toisinpäin. Mulla on käsitys että B ei halua olla nokkamies eikä siis halua sooloillakaan, koska siinähän nimenomaan joutuisi tekemään tuon kaiken näkymisen ihan yksin. Joksut on kertoneet jakavansa vastuita ja toisaalta myös huomioivansa toistensa jaksamisia, mikä kuulostaa mun mielestä tosi terveeltä tavalta tehdä yhteistä työtä. Sen sijaan terveeltä ei kuulosta tuo että sanot bojanin laiskottelevan, kun et kuitenkaan tiedä ollenkaan sen työmääristä.
 
vierailija
Tallinnasta bussilla Varsovaan ja sieltä vaihtelevia reittejä Ljubljanaan. Nyt menin Wroclawiin, josta Tsekin kautta Wieniin ja sieltä junalla Mariborin kautta Ljubljanaan, yhdellä kerralla taas menin yöbussilla Slovakian, Unkarin ja Kroatian kautta, mutta lähdin pois junalla Bledin suuntaan ja sieltä Itävaltaan. Eli vaihtoehtoja on paljon! Itse tykkään matkustaa öisin mutta jotkut välit on niin lyhyitä ettei viitsi aamuyöllä odotella vaihtoyhteyksiä.
Kiitos!
 
vierailija
Tallinnasta bussilla Varsovaan ja sieltä vaihtelevia reittejä Ljubljanaan. Nyt menin Wroclawiin, josta Tsekin kautta Wieniin ja sieltä junalla Mariborin kautta Ljubljanaan, yhdellä kerralla taas menin yöbussilla Slovakian, Unkarin ja Kroatian kautta, mutta lähdin pois junalla Bledin suuntaan ja sieltä Itävaltaan. Eli vaihtoehtoja on paljon! Itse tykkään matkustaa öisin mutta jotkut välit on niin lyhyitä ettei viitsi aamuyöllä odotella vaihtoyhteyksiä.
Matkustatko yksin siis? Onko noi yöjunat ja muut ihan turvallisia joka paikassa esim. Puola?
 

Yhteistyössä