K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen viime aikoina havainnut pientä edistystä omassa suhtautumisessani tapaukseen K ja B. Olen alkanut olla tyytyväinen heidän ystävyyteensä, enkä odota tai usko sen muuttuvan parisuhteeksi. Tuo viimeisin Bojanin haastattelu vielä vahvisti sitä näkemystä, että parisuhdetta on turha odottaa.
[/Q oloUOTE]

Piti vastata tohon edelliseen oikeestaan mut mielestäni K on mielenkiintoisen feminiininen edelleen, lavalla erityisesti. M/m-jutut on ihan hänen - no, juttunsa. Jotenkin luontevasti tulee jutut ja esiintyminen hyvin seksikäästi ja "rajoilla", ei ole liikaa yrittämistä. K&B molemmat ovat selvästi avoimia ja uteliaita nykyihmisiä, joiden ystävyyssuhde on hyvin lähellä rakkaussuhdetta. Eikä siinä ole mitään vikaa just sellaisena kuin on.
 
vierailija
Täytyy sanoa, että aikamoiset puolustuspuheet täällä on nyt käynnissä. Parhamimmillaan täällä on ollut hyvää keskustelua, mutta välillä on ollut todella hirveää K+B yksityiselämään liittyvien asioiden tonkimista ja stalkkaamista. On esitetty ihan varmoina väitteinä kaikenlaisia keksaistuja juttuja ja heitetty törkeän naisvihamielisiä väitteitä. On toki ollut fiksujakin ihmisiä paikalla, mutta ihan turha väittää, etteikö täällä ole nimenomaan erilaisia juoruja levitetty. Kun näistä olen mm. minä huomauttanut, on vaan sanottu, että poistu ja että täällä saa puhua kaikesta ja täähän on vaan spekua. Muistellaan nyt esim. viimeisintä keissiä Kärtsään liittyen eli tämä krew-takkijuttu. Se ei liity Bojaniin, mutta kertoo kyllä siitä, millaista keskustelua täällä on osan mielestä sallittua käydä.
Kerrottakoon, etten ole ollut koskaan shippaaja, siitä kulmasta on turha tulla mulle mitään länkyttämään.
Toit itsekin esiin tuon että parhaimmillaan täällä on ollut hyvää keskustelua. Oon samaa mieltä, tänäänkin oli, etenkin tuossa vähän aiemmin. Siitäkin oon samaa mieltä, että välillä on ollut tosi kamalaa haukkumista myös, sekä B:n että K:n. Mutta nykyään on ollut sellaista vähemmän ja ei ne keskustelijat oo selkeästikään olleet samaa porukkaa, kuin noissa kivoissa, hyvähenkisissä keskusteluissa. Välillä täällä on aiheita, jotka ei kiinnosta itseä ja silloin oon vaan hyppinyt yli. Se takkijuttu oli itsellekin sellainen, eikä ne kaikki kommentit olleet ok. Kuitenkin täällä on musta kokonaisuudessaan paljon sellaista keskustelukykyistä porukkaa, joka osaa pohtia asioita eri kanteilta ja antaa toistenkin pohtia. Joskus on sekaisin syvällisempää juttua ja läppää, mikä on sekin aika hauskan kaoottista. 😄
 
vierailija
Mäkin olen pohtinut onko Kärtsän m/m jutuilla jokin omakohtainen funktio. Jos puhutaan tolla tavalla musiikissa olevista elementeistä niin suomalaisista kai lähinnä homoseksuaalit tai muut todennäköisesti vähemmistöön kuuluvat ovat leikitelleen asioilla. Hänen tai kenenkään muun ei tarvitse ottaa mihinkään kantaa. Se on vain itteeni alkanut kiinnostamaan.
 
vierailija
Mun mielestä K taas vetää täysin överiksi ne miesjutut. Oikeastaan se överyys on osa Käärijän hahmoa. Mun mielestä esim. ne jotkut of jutut ovat olleet siinä rajoilla, että ovatko ne enää hauskoja vai ei.
 
vierailija
Mä en ole perillä näistä Sadie kuvioista, koska en niihin kauheasti kiinnittänyt huomiota. Itse tykkäsin Damonin ja Bojanin kemioista sekä siitä yhteisestä kontsasta, mitä heistä saatiin. Koskaan en ole kuitenkaan väittänyt todeksi mun mielipiteitä tai lähinnä kuvitelmia, enkä ole jäänyt jumiin tähän cc:hen, vaikka heistä pidinkin. Mun mielestä ihmisten pitäisi osata lopettaa ajoissa ja just nyt näyttää siltä, että kipeintä se tekee K&B tosi shippareille. Joskus vaan pitäisi osata päästää irti. En yhtään enää ihmettele, että miksi nämä jutut näyttäytyy joillekin (ulkopuolisille?) nukkeleikkeinä, joissa nukkejen korvikkeena toimii oikeat ihmiset.
Nimenomaan, KB-shipparit yrittää jatkuvasti kääntää puheen esim. Sadieen ja mitä kompostissa on juteltu kun eivät vaan halua katsoa peiliin. Täällä on enemmän juteltu ja spekuloitu tosielämän havainnoista muutenkin kuin keksitty kaiken maailman sekssatuja kahden kaverin välille. Keskustelu ja spekulointi on täysin normaalia keskustelupalstoilla! Mutta en ollenkaan usko että B:stä on esim. kiva että hänestä ja K:sta on kirjoiteltu esim. Ao3:ssa vaikka miten övereitä panokuvauksia.
 
vierailija
Musta Jere on sellainen kun on. Tottakai se tietää et saa gayt jne mukaan olemalla yhä enemmän kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä, mut en näe mitään kovin teatraalista esimerkiksi sen eleissä ja tanssissa ja liikkeissä yleisesti. Nehän ovat kuitenkin melko feminiinisiä.
 
vierailija
Onko Joostilla ikinä ollut mitään m/m-juttuja, esim. sen Aggun kanssa kun heitä shipataan?
Jep, siksihän niitä shipataan koska se biisi markiinoitiin M/M jutuilla. Joost ja Aggu suutelee siinä musavideolla. Mutta Joost on siis selkeästi sanonut haastiksissa että se oli vaan markkinointikampanja, ja että hän itse väsyi siihen kaikkeen promotyöhön mitä piti tehdä tolle biisille. He eivät edes ole varsinaisesti mitään bestiksiä, olivat vaan tavanneet jossain festarilla jossa molemmat esiintyi ja päättivät tehdä yhteisbiisin.
Nyt on tosin vähän epäselvää onko ne edes miten hyvissä väleissä just nyt, kun Aggu ei seuraa Joostia enään ja Joost on poistanut kaikki Friesenjung-kuvat sen instasta.
 
vierailija
Jep, siksihän niitä shipataan koska se biisi markiinoitiin M/M jutuilla. Joost ja Aggu suutelee siinä musavideolla. Mutta Joost on siis selkeästi sanonut haastiksissa että se oli vaan markkinointikampanja, ja että hän itse väsyi siihen kaikkeen promotyöhön mitä piti tehdä tolle biisille. He eivät edes ole varsinaisesti mitään bestiksiä, olivat vaan tavanneet jossain festarilla jossa molemmat esiintyi ja päättivät tehdä yhteisbiisin.
Nyt on tosin vähän epäselvää onko ne edes miten hyvissä väleissä just nyt, kun Aggu ei seuraa Joostia enään ja Joost on poistanut kaikki Friesenjung-kuvat sen instasta.
Okei, en siis seuraa Joostia yhtään niin en tiennyt tuosta. Ehkä hän ei halunnut promota Trafikia enää samalla tavalla sitten.
 
vierailija
Nimenomaan, KB-shipparit yrittää jatkuvasti kääntää puheen esim. Sadieen ja mitä kompostissa on juteltu kun eivät vaan halua katsoa peiliin. Täällä on enemmän juteltu ja spekuloitu tosielämän havainnoista muutenkin kuin keksitty kaiken maailman sekssatuja kahden kaverin välille. Keskustelu ja spekulointi on täysin normaalia keskustelupalstoilla! Mutta en ollenkaan usko että B:stä on esim. kiva että hänestä ja K:sta on kirjoiteltu esim. Ao3:ssa vaikka miten övereitä panokuvauksia.
No tätä itsekin olen sanonut monesti. Et ne hyvin yksityiskohtaiset kuvailut näiden kahden välisestä kuvitellusta seksistä ovat todella groteskeja ja sairaita ja kaikkea muuta kuin kaunista kahden ihmisen välistä yhteyttä ja ystävyyttä. Toivon todella, ettei ne törkysimmät ikinä pääty heidän silmiensä eteen. En edes osaa kuvitella miten he suhtautuisivat tähän ja sen jälkeen toisiinsa. Voi jopa aiheuttaa välien viilenemistä.
 
vierailija
Mä ainakin uskoin silloin, kun tuli ne kuvat, joissa B ja S, ja lisäksi he olivat lentäneet kauas toisiaan nähdäkseen, niin siis uskoin silloin, että jotain isompaa kiinnostusta heidän välillään silloin oli. Onko tämä uskomus sitä pahaa juoruilua.
Mä uskon myös että ollut ainakin jotain pientä heidän välillään. Välimatka voinut olla kuitenkin liikaa. Järkevinä ihmisinä päättäneet ehkä toistaiseksi antaa olla, pysytellä ystävinä. Nuoria kun ovat molemmat ja varmasti vaikeaa tulisi etäsuhteestakin.
 
vierailija
Silloin viisujen aikaan mä todella ajattelin että B ihastui K:hon ja että K teki mitä teki (lietsoi shippiä) jotta sai maksimoitua viisuyleisön suosion.

Siihen aikaan luin kanssa noita ficcejä aika innolla mut nykyään en enää pysty juurikin niiden yksityiskohtaisuuden vuoksi. Ja kun niissä kirjoitetaan oikeista ihmisistä joilla on perheet, ystävät ja muut läheiset, mahd. tulevat lapset joiden silmille noi tarinat voi vielä joskus tulla.
 
vierailija
Nimenomaan, KB-shipparit yrittää jatkuvasti kääntää puheen esim. Sadieen ja mitä kompostissa on juteltu kun eivät vaan halua katsoa peiliin. Täällä on enemmän juteltu ja spekuloitu tosielämän havainnoista muutenkin kuin keksitty kaiken maailman sekssatuja kahden kaverin välille. Keskustelu ja spekulointi on täysin normaalia keskustelupalstoilla! Mutta en ollenkaan usko että B:stä on esim. kiva että hänestä ja K:sta on kirjoiteltu esim. Ao3:ssa vaikka miten övereitä panokuvauksia.
B ei kieltänyt shippausta niin tietenkin se shippi jatkuu, minä taas uskon, että kyllä ne molemmat tietää minkälaisia ficcejä siellä on olemassa. Mutta eihän ne sillä tavalla silmille tule, kun tuonne täytyy varta vasten hakeutua.
 
vierailija
B ei kieltänyt shippausta niin tietenkin se shippi jatkuu, minä taas uskon, että kyllä ne molemmat tietää minkälaisia ficcejä siellä on olemassa. Mutta eihän ne sillä tavalla silmille tule, kun tuonne täytyy varta vasten hakeutua.
Kauheeta törkyä jotkut kirjoittaa. Oikeista ihmisistä oikeilla nimillä. Joker Out koko bändi panee keskenään ristiin rastiin ja K mukana ja ties ketä, kauheita orgioita. Pitäs sairaan mielikuvituksen omana tietonaan. Sitten jossain vauvalla joku mummo-ikäinen (sanoi itse olevansa) pyytää "runkkumateriaalia" et kertokaa hyviä ficcejä siihen tarkoitukseen hänelle, ja hän hyväksikäyttää tähän jotain nuoria heteroita miehiä, välittämättä yhtään et nää jutut mitä niistä kirjoitettu on aivan hirveää sontaa.
 
vierailija
Kauheeta törkyä jotkut kirjoittaa. Oikeista ihmisistä oikeilla nimillä. Joker Out koko bändi panee keskenään ristiin rastiin ja K mukana ja ties ketä, kauheita orgioita. Pitäs sairaan mielikuvituksen omana tietonaan. Sitten jossain vauvalla joku mummo-ikäinen (sanoi itse olevansa) pyytää "runkkumateriaalia" et kertokaa hyviä ficcejä siihen tarkoitukseen hänelle, ja hän hyväksikäyttää tähän jotain nuoria heteroita miehiä, välittämättä yhtään et nää jutut mitä niistä kirjoitettu on aivan hirveää sontaa.
Jatkan vielä et sitten 25v. mies kertoo miten ahdistaa kun ihmiset levittelee valheita ja juoruja hänestä ja hänen hyvästä ystävästään. Eikö tässä ole jotain pahasti vinossa?
 

Yhteistyössä