K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua naurattaa uusimman haastattelun varjolla se, kun täällä kovasti pohdittiin Bojanin jakaneen tarkoituksella Kärtsästä ja kommentoineen uno reverse card jne. vain ettei kukaan katsoisi sitä juorua S:n suhteen. Että Bojan vain käyttäisi luvallisesti shippiä hyödykseen. Ei sillä en näe noitakaan postauksia mitenkään erikoisina tai shippeinä mutta tulipahan vain mieleen.
Eihän tuo mahdotonta ole, jos haluaa toista suhdetta piilottaa.
 
vierailija
Jance shippaajat/fanit, kysymys teille. Näettekö näiden kahden väleissä jotakin seksuaalista? Itse rakastan tätä paria, mutta se heidän yhdessäolo on enemmän sellaista söpöstelyä, en vaan näe tässä parissa seksiä. Yksinään Jan taas on hot hot.
Onhan heillä ollut aika kuumalta vaikuttanutta läheisyyttä ja katseita keikoilla, mutta tämä on tainnut vähentyä. Ystäviähän he ovat ja sitä on kiva fiilistellä. Ja kyllä, Jan on aivan käsittämättömän hot. Eikä Nace jää paljon jälkeen varsinkaan niissä uusissa promokuvissa.
 
vierailija
Niin, suurin osa jutuista mitä täällä on ollut, on ollut vaan sitä eri vaihtoehtojen pohtimista. Harvempi on suhtautunut niihin asioihin varmoina. Nyt ei oo kyllä ollut niitä spekujakaan.
Älä nyt naurata, ihan tosiasioina niitä on esitetty, hupparikin oli pitkään muka sama, Saksan lentokonejuttu ja joku mummon seuraaminen olleet varmoja suhteen merkkejä.
 
vierailija
Niin, suurin osa jutuista mitä täällä on ollut, on ollut vaan sitä eri vaihtoehtojen pohtimista. Harvempi on suhtautunut niihin asioihin varmoina. Nyt ei oo kyllä ollut niitä spekujakaan.
no jos tuolta nyt lähtis kaivelemaan juttuja niin sivutolkulla löytyy niitä ”varmoja” lausuntoja siitä, kuinka Bojan on just Saksan lennolla Sadien kanssa ja kuinka heillä tietenkin on nyt kuuma suhde käynnissä ja kaikki ne juorutilin postaukset leviteltiin tänne ym ym. Lista on loputon
 
vierailija
Älä nyt naurata, ihan tosiasioina niitä on esitetty, hupparikin oli pitkään muka sama, Saksan lentokonejuttu ja joku mummon seuraaminen olleet varmoja suhteen merkkejä.
Huomaatko että kukaan ei ole juminut noihin asioihin täällä, vaikka niistä on silloin keskusteltu? Tosishippaajilta sen sijaan B:n sanat valuvat kuin vesi hanhen selästä, ei he välitä kun eivät halua lopettaa.
 
vierailija
Shippauksen pitäisi olla kevytmielistä hauskaa, johon ficcitkin kuuluvat, mutta kaikki tietää sen olevan vain kuvitteellista eikä sitä hierota kohteiden naamaan.

Juorut on puhtaita juoruja siitä kuinka joku on muka jossain lennolla ja on suhde. Sama se, kun joku höyrysi jostain Kypros kuvasta, jossa nämä suutelivat hotellin edessä. Ties vaikka tuokin olisi kovimmat shippaajat täältä onkineet epämääräsin käännöksine omiin teksteihin muualle.

Spekulointi on lähinnä pohtimista, mutta sekin menee yli jos siinä etsitään tietoa kaikenlaista yksityisistä lähteistä ja vedetään umpimähkäisesti jotain totuudena.
 
vierailija
on ihan sama minkä nimen sille antaa, se on juoruista puhumista ja niiden levittämistä. Ja voihan sitä puhua shippaamisesta suhteesta spekulointina. Onks se sit ok??
Ite aloin lukea tätä ketjua siks että täällä keskustellaan tosiasioista ja havainnoista, ei kehitellä yksityiskohtaisia mielikuvitusjuttuja oikeiden ihmisten intiimiasioista. Oon tosin sitä mieltä, että se havaintojen tekeminenkin ja tutkiminen on menny ehkä vähän överiks. Mutta maanantain jälkeen en oo nähny täällä kenenkään semmosta toimintaa puolustelevan, toisin ku shippaajat tekee. Täällä on mun havaintojen mukaan enemmän yritetty ymmärtää asiaa B:n näkökulmasta.
 
vierailija
Huomaatko että kukaan ei ole juminut noihin asioihin täällä, vaikka niistä on silloin keskusteltu? Tosishippaajilta sen sijaan B:n sanat valuvat kuin vesi hanhen selästä, ei he välitä kun eivät halua lopettaa.
no just tuossa joku kirjoitti siitä että saattaa ollakin että instakuva K:stä laitettiin kun haluttiin piilotella toistq suhdetta. Eli mitään ei olla lopetettu eikä opittu
 
vierailija
Shippauksen pitäisi olla kevytmielistä hauskaa, johon ficcitkin kuuluvat, mutta kaikki tietää sen olevan vain kuvitteellista eikä sitä hierota kohteiden naamaan.

Juorut on puhtaita juoruja siitä kuinka joku on muka jossain lennolla ja on suhde. Sama se, kun joku höyrysi jostain Kypros kuvasta, jossa nämä suutelivat hotellin edessä. Ties vaikka tuokin olisi kovimmat shippaajat täältä onkineet epämääräsin käännöksine omiin teksteihin muualle.

Spekulointi on lähinnä pohtimista, mutta sekin menee yli jos siinä etsitään tietoa kaikenlaista yksityisistä lähteistä ja vedetään umpimähkäisesti jotain totuudena.
Turha syyttää kompostia Kyproskuvista, eihän niistä täällä kukaan trollannut. Sehän oli shippausjuttu muutenkin.
 
vierailija
Ite aloin lukea tätä ketjua siks että täällä keskustellaan tosiasioista ja havainnoista, ei kehitellä yksityiskohtaisia mielikuvitusjuttuja oikeiden ihmisten intiimiasioista. Oon tosin sitä mieltä, että se havaintojen tekeminenkin ja tutkiminen on menny ehkä vähän överiks. Mutta maanantain jälkeen en oo nähny täällä kenenkään semmosta toimintaa puolustelevan, toisin ku shippaajat tekee. Täällä on mun havaintojen mukaan enemmän yritetty ymmärtää asiaa B:n näkökulmasta.
Ihan samaa mieltä tästä.
 
vierailija
Ite aloin lukea tätä ketjua siks että täällä keskustellaan tosiasioista ja havainnoista, ei kehitellä yksityiskohtaisia mielikuvitusjuttuja oikeiden ihmisten intiimiasioista. Oon tosin sitä mieltä, että se havaintojen tekeminenkin ja tutkiminen on menny ehkä vähän överiks. Mutta maanantain jälkeen en oo nähny täällä kenenkään semmosta toimintaa puolustelevan, toisin ku shippaajat tekee. Täällä on mun havaintojen mukaan enemmän yritetty ymmärtää asiaa B:n näkökulmasta.
ja jos havaintojen ja tosiasioiden tutkimisesta puhutaan, niin paljon enemmän ihan oikeita havaintoja, kuvia, videoita ymym on K:n ja B:n kohtaamisista, viimeiset muutaman viikon takaa. En puolustele ollenkaan sitä että niistä sitten vedetään kaikenlaisia johtopäätöksiä, mutta Sadie-päätelmiin riitti jonkun tuttavan kummin kaiman lausunto, että melkein varmasti näki Bojanin samalla lennolla Sadien kanssa
 
vierailija
Turha syyttää kompostia Kyproskuvista, eihän niistä täällä kukaan trollannut. Sehän oli shippausjuttu muutenkin.
Mä en tässä tarkottanut syyttää ketään, koska seuraan ihan yhtä aktiivisesti tätä, puutarhaa ja vauvaa. Oon ystäväfiilistelijä. Nostin tuon vain esimerkiksi, että molemmissa leireissä on ollut kaikenlaista. Osa mahdollisesti jopa trollien tyrkytystä.
 
vierailija
Turha syyttää kompostia Kyproskuvista, eihän niistä täällä kukaan trollannut. Sehän oli shippausjuttu muutenkin.
se ei ollut mikään shippausjuttu vaan ihan oikeiden ihmisten lomamatka, josta muutaman kuvan jakoivat meille nähtäväksi. Saapa muuten nähdä, nähdäänkö vielä joitain kuvia myöhemmin jomman kumman jakamana, luulen että nähdään.
 
vierailija
Bojanin on ainakin paha mieli tiettyjen ihmisten takia. Ihan sama vaikka olis suhde tai ei olis, mut toisen arvostelu käytännössä välinpitämättömäksi ja huonoksi ihmiseksi ei ole kovin mukavaa.
 
vierailija
ja jos havaintojen ja tosiasioiden tutkimisesta puhutaan, niin paljon enemmän ihan oikeita havaintoja, kuvia, videoita ymym on K:n ja B:n kohtaamisista, viimeiset muutaman viikon takaa. En puolustele ollenkaan sitä että niistä sitten vedetään kaikenlaisia johtopäätöksiä, mutta Sadie-päätelmiin riitti jonkun tuttavan kummin kaiman lausunto, että melkein varmasti näki Bojanin samalla lennolla Sadien kanssa
Ei mikään lento, vaan kaksi kuvaa tapaamisista ja Sadien lähipiirin kiinnostus Bojaniin tai Jokereihin. Ne on ihan tosiasioita.
 
vierailija
Kompostilla sekä shippaajilla on ihan molemmilla peiliin katsomisen paikka. En ymmärrä miksi tätä yritetään molemmissa leireissä hyssytellä ja jatkuvasti vertailla kumpi on pahempi.

Bojan kertoi olevansa Sadien kanssa ystävä. Eihän kompostissa mitään muuta tehtykään kuin jauhettu sen olevan ympäripyöreä ja jatkettiin lentojen tarkkailuita. Kyprokselle ja jopa Suomeen yritettiin väkipakolla saada Sadie. Millään tasolla poikkea yhtään mitään. Jokainen (minä mukaan lukien) katsoo peiliin ja miettii mikä on ok. Tästä on suunta vain kohti parempaa.
 
vierailija
ja jos havaintojen ja tosiasioiden tutkimisesta puhutaan, niin paljon enemmän ihan oikeita havaintoja, kuvia, videoita ymym on K:n ja B:n kohtaamisista, viimeiset muutaman viikon takaa. En puolustele ollenkaan sitä että niistä sitten vedetään kaikenlaisia johtopäätöksiä, mutta Sadie-päätelmiin riitti jonkun tuttavan kummin kaiman lausunto, että melkein varmasti näki Bojanin samalla lennolla Sadien kanssa
Mä en ole perillä näistä Sadie kuvioista, koska en niihin kauheasti kiinnittänyt huomiota. Itse tykkäsin Damonin ja Bojanin kemioista sekä siitä yhteisestä kontsasta, mitä heistä saatiin. Koskaan en ole kuitenkaan väittänyt todeksi mun mielipiteitä tai lähinnä kuvitelmia, enkä ole jäänyt jumiin tähän cc:hen, vaikka heistä pidinkin. Mun mielestä ihmisten pitäisi osata lopettaa ajoissa ja just nyt näyttää siltä, että kipeintä se tekee K&B tosi shippareille. Joskus vaan pitäisi osata päästää irti. En yhtään enää ihmettele, että miksi nämä jutut näyttäytyy joillekin (ulkopuolisille?) nukkeleikkeinä, joissa nukkejen korvikkeena toimii oikeat ihmiset.
 
vierailija
se ei ollut mikään shippausjuttu vaan ihan oikeiden ihmisten lomamatka, josta muutaman kuvan jakoivat meille nähtäväksi. Saapa muuten nähdä, nähdäänkö vielä joitain kuvia myöhemmin jomman kumman jakamana, luulen että nähdään.
Kirjoitin tuon vähän epäselvästi. Vastasin tuohon kun joku puhui siitä kuvatrollauksesta, mikä puutarhalla oli silloin Kyproksen loman aikaan. Että ei siitä tällä palstalla puhuttu vaan siellä.
 

Yhteistyössä